خرید قسطی کیف و کفش چرم بدون کارمزد

تور لحظه آخری-کاماپرس

خرید اینترنتی کیف و کفش به دلیل وجود امتیازاتی همچون تسریع پروسه خرید، صرفه جویی در زمان و هزینه، تنوع بالای محصول و همچنین مزایایی همچون امکان مقایسه محصول، امروزه به یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید تبدیل شده است. حال اگر مزیت خرید قسطی نیز به آن اضافه شود، جذابیت و لذت آن را دوچندان می‌کند.

به گزارش کاماپرس، فروشگاه اینترنتی مسترچرم با در نظر گرفتن تسهیلاتی همچون تخفیف تا 40 درصد و همچنین پرداخت قسطی، امتیازات خوبی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید:

مراحل و نحوه خرید اقساطی

  • ثبت‌نام در اپلیکیشن اسنپ پی
  • مراجعه به سایت مستر چرم و انتخاب محصول
  • انتخاب درگاه بانکی اسنپ در زمان پرداخت

شرایط اقساط

بر اساس این امتیاز، امکان پرداخت هزینه محصول خریداری شده در ۴ قسط فراهم شده است. به این صورت که قسط اول پرداخت شده و سه قسط بعدی ماهانه و یا در طول سه ماه پرداخت می‌شود.

پس از طی مراحل خرید، سفارش مربوطه در تهران طی 2 تا 3 روز و در خارج از تهران 3 تا 5 روزه ارسال می‌شود. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است، مجموعه فروشگاهی مسترچرم که دارای تنوع محصول بالایی از کیف و کفش تا بوت و چمدان و اکسسوری است، با هدف حمایت از تولیدات داخلی فروشگاه اینترنتی این برند کیف و کفش را راه اندازی کرده است. همچنین این مجموعه با گردآوری تولیدات باکیفیت داخلی و عرضه آن به‌صورت فروش اعتباری برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، نسبت به ارتقای اعتماد عمومی به کالای ایرانی اقدام کرده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : مستر چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خرید قسطی کیف و کفش چرم بدون کارمزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز