چطور کفش مری جین را استایل کنیم؟

چطور کفش مری جین را استایل کنیم؟
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کفش مری جین که اولین‌بار در سال‌ 1900 میلادی به خیابان‌ها آمد، حالا و در بهار 2024 یک‌بار دیگر جای خود را بین استایل‌های روزمره پیدا کرده است. مری جین ظاهری کلاسیک دارد، ان‌هم با آن پاشنه‌های جذاب و رنگ‌های به خصوص که نشان می‌دهد فقط برای افرادی که  در پوشش خود ریسک‌پذیر هستند، جذابیت دارد.

کاماپرس در این گزارش نکاتی برای استایل کفش مری جین را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عرضه‌کننده کفش معرفی می‌کند.

کفش مری جین چطور به دنیا معرفی شد؟

مری جین‌ها برای اولین‌بار توسط دختران مدرسه‌ای استفاده می‌شدند، اما علت این انتخاب فقط به خاطر ظاهر دخترانه و جوان‌پسند آن‌ها نبود. این سبک از کفش‌ها، برخلاف چیزی که در ظاهر نشان می‌دهند، برای استفاده روزمره بسیار راحت و کاربردی بودند.

با این‌حال مری جین خودش را محدود به دختران مدرسه‌ای نکرد و به سرعت بین زنان در دهه 1920 و 1930 میلادی محبوب و پرطرفدار شد. مری جین‌ها هر سال درحال رشد بودند و آزمایش‌های زیادی طبق اصول مد هرسال روی آن‌ها انجام شد، تا این‌که در دهه 2000 و با ظهور استایل‌های گرانج، مری جین اوج شهرت خود را تجربه کرد.

اما چطور باید کفش مری جین را استایل کرد؟

راز آسمان پایتخت

کفش مری جین چطور به دنیا معرفی شد؟

بیشتر بخوانید:

کفش مری جین را با لباس‌های جسورانه بپوشید

شکل خاص مری جین، خودبه‌خود باعث می‌شود از پوشیدن لباس‌های عادی با آن فراری باشید. لباس‌های با طراحی به خصوص و رنگ‌های بولد و پررنگ، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید با این کفش‌ها داشته باشید.

آیتم‌های شاین‌دار و براق نیز معمولا تصویر خوبی با مری جین‌ها ایجاد می‌کنند؛ درخشش این لباس‌ها طوری به چشم می‌آید که رسالت کفش مری جین، یعنی خاص بودن را تمام و کمال اجرا می‌کند.

کفش مری جین را با لباس‌های جسورانه بپوشید

 

برای استایل ساده‌تر با کفش مری جین از جین‌ها استفاده کنید

برای دوست‌داران استایل‌های کم‌سروصداتر با مری جین، بهترین انتخاب شلوارهای جین هستند که کمی به پوشش مدرسه‌ای آن‌ها نزدیک می‌شوند. یک پوشش کلاسیک به سبک یونیفرم‌های دهه 90 میلادی که با رنگ‌های متفاوت مری جین، از جمله قرمز، اعتماد به نفس شما در پوشیدن لباس‌ها را به نمایش می‌گذارد.

برای استایل ساده‌تر با کفش مری جین از جین‌ها استفاده کنیدبپوشید

ترکیب کفش مری جین با جوراب را از دست ندهید

فرقی نمی‌کند می‌خواهید استایل مری جین را به سمت سبک رسمی ببرید یا کژوال، جوراب‌ها مهم‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که باید برای استایل با مری جین درنظر داشته باشید. درواقع جوراب‌ها، به ویژه انواع توری آن‌ها، فوت کوزه‌گری استایل مری جین هستند که تفاوت زیادی در پوشش این کفش ایجاد می‌کنند.

حتی برای استایل‌های مینیمال در این سبک، جوراب نقش اساسی را بازی می‌کند تا درکنار ایجاد یک تغییر جزئی در آن، پاها را نیز از ضربه یا زخم توسط کفش محافظت کند. اگر با جوراب‌های کوتاه میانه خوبی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم جوراب شلواری‌ها را امتحان کنید. مخصوصا برای مدل‌هایی از مری جین که پاشنه و رویه بزرگ‌تر دارند، جوراب شلواری ترکیب بی‌نظیر برای تکمیل استایل است.

ترکیب کفش مری جین با جوراب را از دست ندهید

در استایل مری جین از چرم‌ها غافل نشوید

آیتم‌هایی که از چرم تهیه شده‌اند به دلیل حس کلاسیکی که به استایل اضافه می‌کنند، ترکیب جذابی با مری جین‌ها شکل می‌دهند. با نزدیک شدن به فصل تابستان شاید بهترین انتخاب برای داشتن یک استایل همراه با چرم با این کفش‌ها، دامن‌های چرمی براق باشند. همچنین، اگر می‌خواهید این استایل را کمی رسمی جلوه دهید، بهتر است از رنگ‌های قهوهای یا مشکی چرم با براقیت کمتر استفاده کنید.

در استایل مری جین از چرم‌ها غافل نشوید

انتهای پیام

مرتبط با : چرم کاکتوسچرم مشهدمارال چرمنوین چرم
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز