همه آنچه می‌خواهید درباره کیف و کفش ویزلند بدانید

صنعت تولید کیف و کفش، صنعت وسیع و گسترده‌ای است. در سال‌های اخیر با مد شدن کارهای هنری و جوان‌پسند، خلا این نوع کارها در صنعت کیف و کفش ایران حس می‌شد تا اینکه ویزلند پا به میدان گذاشت تا بتواند پاسخگوی نیازهای همه اقشار باشد و جوانان ایرانی برای داشتن سبک موردعلاقه‌ خود دست به دامن طراحان ترکیه‌ای و دلالان نشوند.

کاماپرس در ادامه طی 7 نکته به معرفی این برند کیف و کفش می‌پردازد تا علاقمندان و فعالان این حوزه با روند شکل‌گیری ویزلند و محصولاتش بیشتر آشنا شوند؛

۱. بنیانگزار ویزلند در دهه سوم زندگی خود، برندش را راه‌اندازی کرد: آرش حسامی که اکنون 32 ساله است، در سال 1394 خلا کارهای آوانگارد و هنری را در صنعت کیف و کفش ایران حس کرد و آن را عامل مرگ این صنعت در ایران دانست. با توجه به اینکه این کار، شغل خانوادگی حسامی بود، وی دست به راه‌اندازی برند ویزلند- سرزمین کفشدوزک‌ها- زد.

۲. ویزلند طی سال‌های کوتاه فعالیت خود توانسته است بیش از 40 شعبه در چهار نقطه شهر تهران همچنین شهرهای کرج، اراک، زنجان، آمل، لاهیجان، سمنان، یزد، کاشان، کرمانشاه، تبریز، اهواز، بوکان، همدان، شیراز، زاهدان و مشهد داشته باشد. همچنین تیم ویزلند در تلاش اند که شعب خود را در «بغداد عراق» و «استانبول ترکیه» افتتاح کنند.

۳. تولیدات ویزلند محدود به کیف و کفش نیست؛ جوراب، بند و حتی دفترهایی با جلد چرمی از دیگر تولیدات این مجموعه به حساب می‌آید. همچنین تولیدات سرزمین کفشدوزک‌ها برای تمامی سنین از کودکان سه-چهار ساله تا 70 ساله‌ها قابل استفاده است.

آریاک سفر

۴. این برند کیف و کفش با شعار «ویزلند جز شما سفیری ندارد» سعی کرده است هیچکس دست خالی از فروشگاهش بیرون نرود و برای همه اقشار با سرمایه 50 هزار تومان تا یک میلیون تومان، محصول دارد. در راستای همین شعار، کفش‌های ویزلند دارای اسم و کاراکتر مجزای خود هستند و همچنین تیم ویزلند برای معرفی محصولات خود از «مدل» استفاده نمی‌کند و عکس‌هایی معمولی از افراد عادی هستند تا «همه خودشان را ویزلندی بدانند».

۵. بسیاری از افراد مشهور نیز از تولیدات ویزلند خرید می‌کنند و مدیر این مجموعه معتقد است: «اینکه حامیان این برند، محصولات ویزلند را تهیه و استفاده کرده‌اند، بزرگترین تبلیغ برای این برند است؛ چراکه به مردم حس سوپراستار بودن می‌دهد». از جمله این افراد می‌توان نازنین بیاتی، امیرحسین رستمی، سام نوری، لیندا کیانی، پژمان بازغی، ملیکا شریفی نیا، سجاد افشاریان و … را نام برد.

۶. آرش حسامی در سال 1397 به عنوان کارآفرین جوان و موفق شناخته شد، همچنین ویزلند در همان سال عنوان «برند برتر» جشنواره «سی‌پال» را از آن خود کرد. همچنین تیم ویزلند در برنامه‌های تلویزیونی «پایش» و «میدون» نیز شرکت داشته و به معرفی خود پرداخته‌اند.

7. علاوه بر خرید از شعب ویزلند، امکان خرید اینترنتی از سایت نیز وجود دارد و محصولات ویزلند به سراسر کشور ارسال می‌شود. در صورت بروز مشکل در فرآیند خرید، امکان مشاوره در واتساپ و تلگرام نیز وجود دارد. محصولات ویزلند تا یک هفته پس از خرید تعویض هم می‌شوند.

مرتبط با : ویزلند
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز