معرفی 5 چراغ خواب پرفروش با طرح مینیمال

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از چراغ خواب برای افرادی که تمایل دارند قبل از خواب، مطالعه کنند یا اینکه در هنگام خواب، نور ملایمی در اتاقشان روشن باشد، گزینه مناسبی است. بعضی از چراغ خواب‌ها سبک مینیمالی دارند و برای فضاهایی با دکوراسیون ساده مناسب هستند. این چراغ خواب­ها، طراحی ساده­ای دارند و جذابیت خاصی به دکوراسیون اتاق می‌بخشند.

کاماپرس در این گزارش پنج چراغ خواب پرطرفدار با طرح مینیمال را معرفی کرده است.

چراغ خواب مینیمال خطی

یکی از پرطرفدارترین انواع چراغ خواب، چراغ خواب سه بعدی مینیمال خطی است که طرفدارای زیادی هم دارد. این چراغ خواب به صورت سفارشی طراحی می‌شود. درواقع این چراغ خواب به گونه‌ای طراحی شده است که قسمت بالای آن دارای صفحه‌های تخت از جنس پلکسی گلس با ضخامت چهار میلی‌متر و دو بعدی است. همچنین شیارهایی که به وسیله دستگاه CNC حکاکی می‌شوند، به گونه‌ای است که وقتی نور از پایه به صفحه می‌تابد اشکال دوبعدی، سه بعدی به نظر می­رسند. چراغ خواب مینیمال خطی حدود 300 تا 400 هزار تومان عرضه می‌­شود.

1-چراغ خواب مینیمال سه بعدی خطی

چراغ خواب مینیمال چهره

یکی از پرطرفدارترین انواع چراغ خواب‌ها، چراغ خواب چهره است که می­تواند با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبش گزینه مطلوبی برای هدیه دادن باشد. این چراغ خواب نیز به صورت سفارشی قابل سفارش است و مطابق با طرح دلخواه آماده می‌شود. قیمت چراغ خواب مینیمال چهره بین 320 تا 380 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2-چراغ خواب مینیمال سه بعدی چهره

چراغ خواب مینیمال کاکتوس

چراغ خواب کاکتوس، یکی دیگر از انواع چراغ خواب‌های مینیمال است که استفاده از آن علاوه بر اینکه نور زیبایی به فضا می‌دهد، تداعی‌کننده طبیعت نیز است. این چراغ خواب با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات هنر و تکنولوژی برای زیباسازی فضای داخلی و دکوراسیون خانه طراحی شده است. علاوه بر آن، کیفیت ساخت بالا، بهره‌مندی از حوزه دیجیتال و تکنولوژی روز و طراحی متنوع این چراغ خواب‌ها سبب شده که به یکی از بهترین هدایا هم تبدیل شوند. استفاده از LED با رنگ‌های متنوع و کیفیت و عمر بالا، از ویژگی‌های قابل توجه این محصول به شمار می‌رود. قیمت چراغ خواب مینیمال کاکتوس بین 290 تا 350 هزار تومان است.

3-چراغ خواب مینیمال کاکتوس

چراغ خواب مینیمال ورزشی

چراغ خواب طرح دوچرخه دارای دو نوع تک رنگ و ریموت دار در 16 رنگ است که یکی از بهترین هدایا نیز به شمار می‌‌رود. در این چراغ خواب با استفاده از فناوری لیزر، طرح سه­‌بعدی روی یک صفحه از جنس plexiglass  حکاکی می‌­شود و سپس این صفحه روی یک پایه ­‌نوری قرار می‌گیرد. تشعشع نور پایه از قسمت­‌های حک شده منجر به نمایان شدن طرح می‌شود و نتیجه زیبایی را به وجود می‌آورد. چراغ خواب طرح دوچرخه، یک محصول مناسب برای اتاق­‌خواب است و با توجه به رنگ‌بندی متنوع به راحتی با دکوراسیون اتاق ست می‌شود. قیمت چراغ خواب مینیمال ورزشی بین 290 تا 365 هزار تومان است.

4-چراغ خواب مینیمال ورزشی

چراغ خواب مینیمال گرامافون

چراغ خواب طرح گرامافون، یکی دیگر از انواع چراغ خواب‌های مینیمال به شمار می‌رود که دارای نوردهی عالی و تصویری زیبا است. این چراغ خواب با پیشرفته‌ترین تجهیزات هنر و تکنولوژی، برای هدیه دادن و زیباسازی فضای داخلی طراحی و تولید شده است. در چراغ خواب طرح گرامافون، با استفاده از فناوری لیزر طرح سه­‌بعدی روی یک صفحه از جنس plexiglass حکاکی می‌­شود و سپس روی یک پایه ­‌نوری قرار می‌گیرد و در نهایت نیز تشعشع نور پایه از قسمت­‌های حک شده منجر به نمایان شدن طرح می‌شود و فضا را با نور خود مزین می‌کند. قیمت چراغ خواب مینیمال گرامافون بین 290 تا 365 هزار است.

5-چراغ خواب مینیمال گرامافون

مقایسه قیمت چراغ خواب‌های مینیمال در “ایمالز”

ایمالز، یک جست­وجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است و به خریدار کمک می‌کند که تمامی انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند که این کار موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. لازم به ذکر است که ایمالز یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها به عنوان مرجعی برای جست­وجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت می­کند.

علاقه­‌مندان برای دسترسی به خدمات ایمالز می‌توانند به وبسایت https://emalls.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز