گران ترین کیف زنانه ایرانی در بازار + قیمت

گران ترین کیف زنانه ایرانی در بازار
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کیف زنانه درکنار تمام کارایی خود در موقعیت‌های مختلف روزمره، یک اکسسوری تمام وکمال است که به خوبی در کلیت یک استایل تغییر زیادی ایجاد می‌کند. این اکسسوری با ذوق طراحان مختلف، برای سبک‌های متنوعی تولید می‌شود که برخی از آن‌ها، به دلیل مواد اولیه با کیفیت‌تر یا جزئیات بیشتری، ارزش بالاتری را نیز به خود اختصاص می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین کیف زنانه ایرانی در بازار را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات زنانه، معرفی می‌کند.

کیف زنانه دسته دار

کیف دسته‌دار با کد محصول 53296 از کالکشن راه دال، از چرم طبیعی گاو ناپا تهیه شده و قیمتی حدود 16 میلیون و 420 هزار تومان دارد. حالت براق این کیف همراه با طراحی ظریف لوگوی برند روی این محصول، کد 53296 را به یک کیف ایده‌آل برای موقعیت‌های رسمی و مهم روزمره تبدیل می‌کند.

کد طرح این کیف 4219 بوده و به دو صورت دستی ودوشی قابل حمل است. اگر قصد دارید این مدل را هدیه بدهید، می‌توانید با تماس با مشاوران، آن را با بسته‌بندی و ارسال رایگان از شعبه‌های مربوطه دریافت کنید.

کیف زنانه دسته دار

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کیف زنانه دوشی S5254

کیف مدل S5254 در دو رنگ مشکی و سبز تولید شده و درحال حاضر با قیمت 9 میلیون و 980 هزار تومان قابل سفارش است. ابعاد این کیف حدودا 28*10*24.5 سانتی‌متر بوده و تقریبا به اندازه 112 گرم وزن دارد. چرم طبیعی گاوی متریال غالبی است که در ساخت S5254 از آن استفاده شده است.

ظاهر ساده و طراحی کاربردی و جادار این مدل، از جمله نقاط قوت آن برای استفاده در محیط‌های اداری یا سایر موقعیت‌های روزمره است که در آن‌ها به داشتن کیفی سبک و همه‌کاره، با بند بلند رودوشی نیاز دارید.

کیف زنانه دوشی S5254

کیف زنانه دوشی

گران‌ترین کیف زنانه موجود در این لیست، از سری کیف‌های چرم درسا با نگین‌هایی از برند سوواروسکی است که ارزش آن حدود 27 میلیون و 981 هزار تومان محاسبه شده است. با این‌حال، تنها نکته مثبت درباره این کیف درخشان، کریستال‌های دوست‌داشتنی روی آن نیست.

این کیف با کد محصول 47828، طراحی جالب و به نسبت جدیدی در بین سایر کیف‌های این برند دارد که در نوع خودش تحسین‌برانگیز است. این طرح، یکی از جذاب‌ترین کیف‌ها برای مهمانی‌ها و حتی یک هدیه فراموش‌نشدنی برای عاشقان کیف‌ محسوب می‌شود.

کیف زنانه دوشی

کیف زنانه مجلسی لورن

با اولین نگاه به لورن متوجه می‌شویم که با کیفی ویژه، بامزه و ملیح مواجه هستیم. این کیف با ابعاد 7*16*20 سانتی‌متر و وزن 380 گرم، فضای جالبی از تلفیق سبک‌های مدرن و کلاسیک طراحی کیف دارد که همین موضوع لورن را برای استفاده با بیشتر استایل‌های روزمره کاربردی می‌کند.

این محصول با قیمت روز 6 میلیون و 490 هزار تومان در 4 رنگ پودری، مشکی، میست و نعنایی تولید شده و جنس رویه آن از چرم گاوی طبیعی است. همچنین تمام آسترهای لورن از جنس ساتن بوده که از دوام بالایی برخوردار است. در زمان تهیه این گزارش شما می‌توانید کیف لورن را با 10 درصد تخفیف و قیمت 5 میلیون و 841 هزار تومان از مارال چرم تهیه کنید.

کیف زنانه مجلسی لورن

کیف زنانه دوشی S5219

برای طرفداران طراحی کروکو در کیف‌ها، مدل S5219، با طراحی زیبایی از چرم مشهد خلق شده است. این کیف با قیمت تقریبی 9 میلیون و 298 هزار تومان، درر دو رنگ قهوه‌ای عسلی و مشکی در بازار موجود است. مانند دیگر کیف‌های معرفی‌شده در این لیست، S5219 هم از چرم طبیعی گاوی تهیه شده است.

ابعاد این کیف دوشی در حدود 22*10*36.5 سانتی‌متر بوده و وزنی برابر با 850 گرم دارد.توجه کنید که به این کیف گارانتی رنگ مجدد از طرف مجموعه داده نمی‌شود.

کیف زنانه دوشی S5219

انتهای پیام

مرتبط با : چرم مشهدگروه برندهای درسامارال چرم
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز