چطور کیف لویی ویتون تقلبی را تشخیص دهیم؟

چطور کیف لویی ویتون تقلبی را تشخیص دهیم؟ کاماپرس

لویی ویتون به‌عنوان یکی‌ از لوکس‌ترین برندهای طراحی و تولید کیف در دنیا، از سال 1854 تا امروز، مورد توجه فعالان دنیای مد و علاقه‌مندان به کالاهای لوکس، به‌ویژه کیف‌های ارزشمند، بوده است.

به گزارش کاماپرس، این روزها تقریبا کمتر کسی پیدا می‌شود که برند لویی ویتون را با آن نماد LV طلایی‌رنگ، شناسایی نکند. با وجود این محبوبیت جهانی بدیهی است که انواع مختلفی از کیف‌های تقلبی این برند در دسترس عموم قرار گیرد؛ به همین‌خاطر تشخیص نمونه اصلی این کیف‌ها از نسخه‌های اصلی در مواردی دشوار و برای افراد مبتدی یک خطر جدی و آسیب‌زا به سرمایه‌شان به‌شمار می‌آید. اما چطور نمونه‌های تقلبی کیف لویی ویتون را از کیف‌های اصلی تشخیص دهیم؟

نوع دوخت کیف لویی ویتون اصل

اولین نکته برای تشخیص کیف لویی ویتون اصل، توجه به شکل ظاهری دوخت آن است. این برند دقت زیادی برای دوختن قسمت‌های مختلف کیف به‌خرج می‌دهد. به‌علاوه رنگ نخ استفاده شده در کیف‌های اصلی به‌طور معمول، زرد مایل به خردلی است؛ درحالی‌که نسخه‌های تقلبی با نخ‌هایی به‌رنگ زرد روشن دوخته شده‌اند.

ویژگی دیگر نخ‌های استفاده‌شده در دوخت کیف‌های اصلی، استحکام آن‌ها است؛ این موضوع به‌خاطر موم عسلی که در تهیه این نخ‌ها به‌کار می‌رود جلوه واضح‌تری درمقابل نخ‌های شل و دررفته کیف‌های فیک دارد.

نوع دوخت کیف لویی ویتون اصل کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کیفیت مونوگرام کیف لویی ویتون اصل

مونوگرام یا طراحی نام برند لویی ویتون برای اولین‌بار در سال 1920 معرفی شد که آخرین بروزرسانی آن به حدود 65 سال پیش برمی‌گردد. الگوهای مونوگرام در کیف‌های اصل در بیشتر مواقع به‌شکلی نامنظم شروع شده و این عدم تقارن را تا انتها حفظ می‌کند. برعکس،کیفیت طراحی در نمونه‌های تقلبی بسیار ضعیف و حتی قابل پاک شدن است؛ اما کیف‌‎های اصیل لویی ویتون هرگز مونوگرام خود را از دست نمی‌دهند.

کیفیت مونوگرام کیف لویی ویتون اصل کاماپرس

گواهی اصالت کیف لویی ویتون اصل

باور کنید یا نه، کیف‌های لویی ویتون که با گواهی اصالت عرضه می‌شوند همگی تقلبی هستند. کیف‌های اصلی این مجموعه به‌ هیچ‌وجه با کارت یا گواهی خاصی فروخته نمی‌شوند اما فروشنده‌های محصول جعلی برای جلب اعتماد مشتری این نوع گواهی‌ها را همراه با کیف ارائه می‌دهند.

با اینکه تولیدات اورجینال این برند با مدارک خاصی عرضه نمی‌شوند اما داخل تمام آن‌ها کد یا شماره سریال به‌خصوصی برای بررسی بیشتر وجود دارد؛ امکانی که در کیف‌های جعلی دردسترس نیست.

گواهی اصالت کیف لویی ویتون اصل کاماپرس

دسته کیف لویی ویتون اصل

دسته کیف‌های اصیل LV از چرم طبیعی گاوی تهیه شده است؛ بنابراین شناخت درست و دقیق از تفاوت میان چرم اصل و تقلبی در تشخیص نمونه‌های اصل و فیک کیف نیز به کارتان می‌آید. این دسته‌ها در سال‌های اولیه معمولا رنگ تیره‌ای دارند که با گذشت زمان و به‌مرور به رنگی شبیه به عسلی تبدیل می‌شوند.

دسته کیف لویی ویتون اصل کاماپرس

حروف کیف لویی ویتون اصل

ویژگی دیگری که تمام کیف‌های اورجینال لویی ویتون در آن مشترک هستند، علامت تجاری این شرکت است که در سراسر کیف درکنار نام تجاری R نوشته شده است. دقت به نحوه املا و نگارش این عبارت، کمک بزرگی به تشخیص سریع نسخه‌های غیر اصل می‌کند.

برای مثال، حرف O در Louis Vuitton Paris  نباید بیضی یا کج باشد که درغیر این‌صورت یک دلیل محکم برای رد کردن این کیف به شما می‌دهد.

حروف کیف لویی ویتون اصل کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز