لوکس ترین کیف زنانه بازار در بهار 1403

لوکس ترین کیف زنانه بازار در بهار 1403 کاماپرس

لوکس‌ترین کیف زنانه هر فصل به‌طور معمول توسط طراحان برجسته دنیای مد و فشن و زیر سایه برندهای بزرگی همچون لویی ویتون، هرمس، پرادا و … به بازار عرضه می‌شود. درست است که نام این اشخاص و شرکت‌ها به تنهایی ارزش زیادی را به این کیف‌ها اضافه می‌کند اما این تنها دلیل لوکس بودن آن‌ها نیست.

بسیاری از این کیف‌ها با طراحی‌های متفاوت و نوآورانه‌ای عرضه می‌شوندکه می‌توانند دید طراحان جدید را تغییر و روند تولید کیف‌ها را دگرگون کنند، برخی دیگر برای رواج مفهوم خاصی مانند مد پایدار پا به کت‌واک‌ها می‌گذارند و در نمونه‌های دیگری تک‌نسخه و اختصاصی بودن آن کیف برای یک شخص، قیمت آن را افزایش می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش، لوکس‌ترین کیف زنانه بازار در بهار 1403 را معرفی می‌کند.

کیف زنانه میو میو، مدل پیچک (Ivy Leather Bag Miu Miu)

یکی از لوکس‌ترین و درعین حال کاربردی‌ترین کیف‌های امسال، از تولیدات برند زیرمجموعه پرادا، میو میو است که تمام قسمت‌های آن از چرم طبیعی تهیه شده است. این کیف در دو رنگ مشکی و کاراملی، ظاهری براق دارد و با قیمت 2100 دلار (حدود 136 میلیون تومان) به فروش می‌رسد.

ویژگی کارآمد این کیف، فضای بزرگ و جاداری است که قسمت داخلی آن را شکل می‌دهد. درواقع مدل پیچک مهم‌ترین ترند امسال برای کیف زنانه، یعنی جادار بودن کیف برای راحت پر شدن را در خود جای داده تا علاوه‌بر کیفی لوکس، یک اکسسوری ترند و پراستفاده در 1403 باشد.

راز آسمان پایتخت

کیف زنانه میو میو، مدل پیچک (Ivy Leather Bag miu miu) کاماپرس

بیشتر بخوانید:

کیف زنانه گوچی، مدل جکی 1961 کریستال (Jackie 1961 Crystal GG )

این محصول با طرحی از کیف بانوی اول سابق ایالات متحده در مقابل دوربین پاپاراتزی‌ها، طراحی و نام امروزی خود را پیدا کرد. جکی کریستال 2820 دلاری (182 میلیون تومانی)، کیفی پر زرق‌وبرق و پوشیده با کریستال‌های الماس و جواهرات قیمتی است تا آن دسته از مخاطبان که عاشق جلب توجه با کیف‌هایشان هستند را راضی کند.

کیف زنانه گوچی، مدل جکی 1961 کریستال (Jackie 1961 Crystal GG ) کاماپرس

کیف زنانه بوتگا ونتا، مدل ساردین (Saradin with chain BOTTEGA VENETA )

مشخص نیست در دنیا چند نفر می‌توانند با الهام از طعمه معروف ماهیگیران، ماهی ساردین، یک کیف لوکس به ارزش 4900 دلار ( 317 میلیون تومان) طراحی و تولید کنند؛ اما خالقان مدل ساردین از برند بوتگا ونتا، به خوبی و با ظرافت خاصی این کار را به انجام رسانده‌اند.

این مدل که نام‌اش را مدیون طرح دسته‌اش است در انواع متنوعی تولید شده است؛ با این‌حال ترکیب این دسته با زنجیری بافت‌مانند و طلایی، ترندترین نوع آن در بهار و تابستان 1403 به شمار می‌آید که به احتمال قوی آن را بیش از پیش در شبکه‌های مجازی خواهیم دید.

کیف زنانه بوتگا ونتا، مدل ساردین (Saradin with chain BOTTEGA VENETA ) کاماپرس

 

کیف زنانه تام فورد، مدل کلاچ چاپی (Printed croc leather lux clutch Tom ford)

کیف کلاچ یا به‌اصطلاح فارسی، کیف‌ پاسپورتی، از سال قبل با مدل‌های جذابی شکوه خود را در فضاهای مختلف نشان داد. این کلاچ از برند تام فورد که از چرم کروکودیل تهیه شده، در دو رنگ اسپرسویی و مشکی با رویه داخلی ساتن در کت‌واک‌های امسال ظاهر شد و بازخوردهای خوبی را از آن خود کرد. ارزش روز این کیف در سایت تام فورد فشن 4690 دلار معادل 303 میلیون تومان، درج شده است.

کیف زنانه تام فورد، مدل کلاچ چاپی (Printed croc leather lux clutch Tom ford) کاماپرس

کیف زنانه فندی، مدل مینی باگت ( Baguette mini Fendi)

مدل باگت از برند فندی یک کیف زنانه در ابعاد 13*5*20 سانتی‌متری است که در رده کیف‌های کوچک قرار می‌گیرد. این کیف همچنین از چرم Cuoio Romano با فرآیند دقیقی از دباغی و کوک‌های درشت نمادین توسط متخصصان تهیه شده تا لایق قیمت نهایی 2580 دلاری (167 میلیون تومانی) خود باشد.

کیف زنانه فندی، مدل مینی باگت ( Baguette mini Fendi) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ مونددیوید جونزمدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز