بهترین راه تشخیص فرم صورت آنلاین برای انتخاب عینک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از معیارهای اصلی انتخاب عینک، فرم صورت است. هر فریم عینک برای یک نوع از فرم صورت مناسب است و معمولا بیشتر مردم برای تشخیص نوع مناسب عینک به مشاوره نیاز دارند. به طور مثال عینک‌ های کلاب مستر و خلبانی مناسب برای افراد با صورت بیضی می باشند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکاتی در مورد نحوه تشخیص فرم صورت آنلاین و انتخاب عینک بر این اساس پرداخته است.

نحوه تشخیص فرم صورت آنلاین

برای تشخیص فرم صورت ابتدا باید با انواع فرم‌ های صورت آشنایی داشت. صورت انسان‌ ها به پنج فرم مختلف اصلی تقسیم بندی شده است.

فرم صورت گرد، شناخته‌ شده‌ترین فرم صورت است. فرم صورت بیضی یا کشیده نیز جزو مدل ‌های مرسوم شناخته‌ شده است که در این حالت، صورت به شکل یک بیضی ایستاده درنظر گرفته می­شود.

در کنار این دو نوع فرم صورت، فرم ‌های صورت مربع، مثلث و قلب نیز وجود دارد. فرم صورت مربع به افرادی اتلاق می­‌شود که صورتی با عرض و طول یکسان دارند؛ این در حالیست که افراد دارای فرم صورت مثلث و قلب، پیشانی عریض و چانه باریک دارند.

راز آسمان پایتخت

بسیاری از سایت ‌های فروش عینک آفتابی و طبی امکان تشخیص فرم صورت آنلاین را نیز فراهم کرده‌اند و افراد می‌توانند بر اساس راهنمایی ‌های این سایت ‌ها و اندازه گیری بخش ‌های مختلف صورت، فرم دقیق صورت خود را به دست آورند.

معرفی عینک برای انواع صورت به روش آنلاین

با توجه به اینکه افراد دارای فرم های صورت متنوعی هستند، نمی توان برای همه یک مدل عینک را پیشنهاد داد، در ادامه به بررسی بهترین مدل های عینک برای انواع صورت می پردازیم.

عینک مناسب برای افراد با صورت بیضی

افراد دارای صورت‌ بیضی معمولا گونه‌ های کشیده و چانه باریک دارند و به همین دلیل باید از فریم ‌های خاص در خرید عینک طبی و آفتابی استفاده کنند. فریم مورد نظر باید فرم صورت را کشیده‌تر نشان دهد و به این منظور پیشنهاد می شود، از عینک ‌هایی با عرض زیاد استفاده کنند.

برای نمونه عینک‌ های کلاب مستر، خلبانی، مستطیل، مربع، چند ضلعی، پروانه‌ای و ویفرر برای صورت ‌های بیضی عالی است.

عینک مناسب برای افراد با صورت گرد

برای خرید عینک طبی و آفتابی برای صورت ‌های گرد نیز باید به نکات خاصی دقت کرد. این افراد معمولا دوست دارند که شکل صورتشان باریک‌تر دیده شود؛ به این منظور باید از عینک ‌هایی با فریم زاویه ‌دار و بسیار باریک استفاده کنند. عینک ‌های فلزی برای این افراد کاملا مناسب است.

افرادی که صورت گرد دارند، می‌توانند از عینک ‌های مربع، مستطیل، خلبانی و پروانه‌ای به راحتی استفاده کنند.

عینک مناسب برای افراد با صورت‌ مربع

افراد دارای صورت‌ مربع نیز بیشتر دوست دارند که شکل صورتشان به صورت کشیده دیده شود. این نوع از صورت ‌ها دارای تناسب زیادی در قسمت ­های پیشانی، گونه ‌ها و چانه بوده و عینک مناسب باید این تناسب را به ظریف ‌ترین شکل ممکن به هم بزند!

برای نمونه عینک ‌هایی با فریم نازک و عینک ‌هایی که عرض بیشتری نسبت به طول دارند، گزینه مناسبی برای این افراد به حساب می‌­آیند. عینک ‌های گربه‌ای، پروانه‌ای، گرد، بیضی، خلبانی، کلاب مستر و ویفرر نیز برای آنها مناسب است.

عینک مناسب برای افراد با صورت مثلثی

افراد دارای چانه‌ با زاویه تیز و پیشانی باریک و کشیده نیاز به عینکی دارند که از تیزی و کشیدگی صورت کاسته و تعادل را به چهره آنان برگرداند. برای این منظور حتی می‌توان از عینک‌ هایی با فریم تزئین شده نیز استفاده کرد. فریم ‌های گربه‌ای برای این نوع از فرم صورت بسیار مناسب است. عینک ‌های خلبانی، کلاب مستر، بیضی، مستطیل یا چند ضلعی نیز می‌تواند توسط این افراد استفاده شود.

عینک مناسب برای افراد با صورت قلبی

تفاوت صورت‌ های قلبی و مثلثی در انحنای کوچک روی پیشانی است. عینک ‌های بدون فریم یا با فریم دارای عرض بیشتر در قسمت پایین برای صورت ‌های قلبی مناسب است. عینک‌ هایی که این افراد استفاده می‌کنند، نباید دارای خط مستقیم در قسمت بالای فریم باشد.

عینک مناسب برای فرم صورت قلبی می‌تواند شامل عینک ‌های چند ضلعی، مربع، پروانه‌ای، ویفرر و مستطیلی شود.

تشخیص فرم صورت آنلاین در سایت «خانه عینک»

«خانه عینک» مرکز تخصصی بینایی سنجی و سلامت بینایی در مشهد است که خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می ‌دهد. این وبسایت، فروش آنلاین انواع عینک ریبن اصل را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است. تشخیص فرم صورت آنلاین از دیگر خدمات این سایت است. همچنین تجویز انواع عینک و لنز و فروش انواع عینک آفتابی مردانه، عینک آفتابی زنانه، عینک طبی و لنزهای رنگی و طبی در این مرکز به صورت آنلاین انجام می‌شود.

علاقه ­مندان برای استفاده از خدمات آنلاین سایت خانه عینک می‌توانند به آدرس اینترنتی khane-eynak.ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09962015740 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانه عینک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز