خرید لپ تاپ قسطی ؛ بهترین لپ‌تاپ بازار را انتخاب کنید!

با افزایش روزافزون قیمت دلار، خرید لپ تاپ به‌عنوان یک وسیله کاربردی و ضروری، برای بسیاری از افراد سخت و حتی غیرممکن شده است. از این رو، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها اقدام به فروش لپ تاپ قسطی با شرایط گوناگون کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، درحال حاضر، لپ تاپ، عضو جدایی‌ناپذیر زندگی انسان شده است و برندهای مختلف، انواع لپ‌تاپ با امکانات و ویژگی‌های متعدد را در بازار عرضه کرده‌اند. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ میان رده یا بالاتر برای انجام کارهای خود هستید و بودجه کافی برای خرید مدل دلخواه خود را ندارید یا نمی‌خواهید همه هزینه را یک‌جا پرداخت کنید؛ خرید اقساطی لپ تاپ ، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی انواع لپ‌تاپ‌های پرفروش بازار و شرایط خرید اقساطی آن‌ها می‌پردازد.

خرید اقساطی لپ تاپ Zenbook pro Duo

ایسوس با عرضه این محصول به‌دنبال تولید یک لپ‌تاپ حرفه‌ای با کانفیگ بالا و در عین‌حال مقرون به‌صرفه و اقتصادی بوده است. این لپ تاپ که نخستین بار در سال 2020 به بازار عرضه شد، دارای دو نمایشگر حرفه‌ای بسیار است که آن را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای کارهای گرافیکی با فعالیت در بورس و فارکس تبدیل کرده است. از ویژگی‌های این محصول ایسوس می‌توان به وزن 2.5 کیلوگرمی، حافظه داخلی 1 ترابایت از نوع SSD، حافظه رم 32 گیگابایت، حافظه کش 16 مگابایت و صفحه نمایش 15.6 اینچی اشاره کرد.

آریاک سفر

خرید اقساطی لپ تاپ Vivobook Pro 15

این محصول ایسوس، یکی از بهترین مدل‌های لپ تاپ دانشجویی است که از پس کارهای سنگین به‌خوبی برمی‌آید. ایسوس در تولید این لپ تاپ از طراحی بسیار زیبا در کنار وزن کم بهره و کانفیگ بالا بهره برده است. از دیگر مزایای این لپ تاپ می‌توان به برخورداری از 512 گیگابایت حافظه SSD به علاوه 1 ترابایت حافظه HDD، 16 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی GTX 150 اشاره کرد.

خرید اقساطی لپ تاپ Lenovo Ideapad L3

این لپ تاپ، یکی از بهترین میان‌رده‌های برند لنوو است که برای وب‌گردی و انجام امور روزمره مانند تماشای فیلم و حتی فعالیت‌های نیمه حرفه‌ای بسیار مناسب است. لنوو در تولید این محصول از یک پردازنده Core i7 در کنار 8 گیگابایت رم DDR4 استفاده کرده که کار با آن را بسیار ساده کرده است. ضمن این‌که این لپ تاپ تنها 2.2 کیلوگرم وزن داشته و با توجه به راحتی حمل و نقل آن، گزینه‌ای مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به 8 گیگابایت حافظه رم، 1 ترابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 15.6 اینچی و 6 مگابایت حافظه کش اشاره کرد.

از کجا و با چه شرایطی لپ تاپ قسطی بخریم؟

امروزه با توجه به افزایش قیمت‌ها در بازار، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، تمام بودجه و پس‌انداز خود را برای خرید یک لپ تاپ صرف نکنند. از این رو فروشگاه‌های مختلف، امکان خرید قسطی لپ تاپ و موبایل را فراهم کرده‌اند. اما با توجه به این‌که شرکت‌های دیکر معمولا با واسطه کار می‌کنند، شرایط سختی برای فروش اقساطی از جمله سودهای کلان 10 تا 3 درصد و همچنین سقف معین دارند که خرید اقساطی لپ تاپ را بسیار پیچیده می‌کند.

تی جی پلاس تمامی محصولات خود از جمله لپ تاپ، تبلت، موبایل و غیره را با بهترین شرایط اقساط به مشتریان خود ارائه می‌کند. در مجموعه تی جی پلاس، هیچ‌گونه سقفی برای خریدهای اقساطی در نظر گرفته نشده و افراد می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را با سود 3.5 درصد و مدت زمان پرداخت 2 تا 18 ماه، تنها با یک دسته چک معتبر خریداری کنند.

خرید اقساطی لپ تاپ از تی جی پلاس چه شرایطی دارد؟

برای خرید قسطی لپ تاپ از مجموعه تی جی پلاس باید یک عدد چک برای هر قسط یا یک چک برای هر دو قسط با سود ماهانه 3.5 درصد پرداخت کنید. ضمن این‌که تمام خریدهای اقساطی بالای هفت میلیون تومان در تی جی پلاس نیاز به پرداخت یک سوم مبلغ به‌عنوان پیش پرداخت داشته و خریدهای زیر هفت میلیون تومان، نیازی به پیش پرداخت ندارد.

مزیت خرید قسطی از تی جی پلاس

مزیت خرید قسطی لپ تاپ از تی جی پلاس، طرف قرارداد بودن با یک فروشگاه معتبر و منصف است. خرید از این مجموعه برخلاف شرکت‌های دیگر نیاز به ارسال مدارک و دیگر شرایط سخت و طولانی ندارد. ضمن این‌که با خرید از تی جی پلاس می‌توانید به هردو شکل تلفنی و حضوری مشکلات و سوالات خود را با کارشناسان تی جی پلاس در میان بگذارید.

تی جی پلاس به‌عنوان یک فروشگاه معتبر و با سابقه در حوزه فروش تلفن همراه، کنسول بازی، تبلت و لپ تاپ فعالیت می‌کند. این مجموعه در راستای بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، امکان خرید اقساطی با بهترین و آسان‌ترین شرایط را فراهم کرده است. با خرید لپ تاپ قسطی از تی جی پلاس، می‌توانید مدل دلخواه خود را با بهترین قیمت، اقساط بلند مدت و سود بسیار کم خریداری کنید.

از دیگر مزایای خرید از تی جی پلاس ارائه بستری امن و مطمئن برای خرید آنلاین و ارسال به کل کشور است.

انتهای پیام

مرتبط با : تی جی پلاس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز