مرکز فروش جعبه هاردباکس

جعبه-هاردباکس-کاماپرس
لست سکند

در تهران یا سایر شهرهای ایران متاسفانه یک مرکز متمرکز برای تولید و سفارش یا مشاهده نمونه انواع جعبه هاردباکس وجود ندارد و در واقع محل یا یا محله ای مشخص همچون محله میدان بهارستان که بازار کاغذ و چاپ تهران و ایران می باشد نیست ولی مجموعه هایی هستند که بصورت متمرکز بر روی تولید و ساخت این جعبه ها تاسیس شده اند و میتوان (( بانی چاپ )) را یکی از همین مراکز فروش جعبه هاردباکس در ایران دانست.

به گزارش کاماپرس، زمانی که افراد تصمیم می‌گیرند کادو تهیه کنند، به بسته‌بندی محصولات بسیار دقت می‌کنند تا کالایی شیک و خاص تهیه کنند. بسیاری از آنان جعبه هارد باکس را تا مدت‌ها بعد از خرید نگه داشته و دوباره از آن استفاده می‌کنند. بدین ترتیب، با سفارش هاردباکس برای محصولات خود، می‌توانید شناختی بلندمدت از نام تجاری و برند خود در ذهن افراد ایجاد کنید.

در این گزارش، مزایای جعبه هارد باکس و نقش آن در تقویت برند شرکت‌ها بررسی شده است.

مزایای استفاده از جعبه هارد باکس

یکی از مزایای استفاده از جعبه هارد باکس، بازاریابی و معرفی برند، جلب توجه مشتریان و افزایش فروش است. با استفاده از طراحی جذاب و خلاقانه جعبه‌ها به راحتی می‌توان توجه مشتریان را به خود جلب کرد. برندها می‌توانند با استفاده از رنگ‌ها، الگوها و نوشته‌های جذاب، محصول خود را از رقبا متمایز کرده و به مشتریان انگیزه‌ای مضاعف ببخشند تا محصول آن‌ها را خریداری کنند.

هاردباکس دو نقش عمده در برندسازی محصولات دارد. در قدم اول، اهمیت هاردباکس در فروش به علت مقاومت و ماندگاری بالای آن نسبت به سایر کارتن‌ها و جعبه‌ها است. این جعبه‌ها نسبت به سایر مدل‌ها دارای مقاومت و ماندگاری بیشتری است. استفاده از هاردباکس برای بسته‌بندی محصولات باعث می‌شود که محصول در حین حمل به فروشگاه و هنگام ارسال اینترنتی برای مشتری آسیب نبیند.

راز آسمان پایتخت

در قدم دوم، صاحبان کسب و کار می‌توانند جعبه‌های خود را به شکلی انحصاری مطابق سلیقه خود طراحی کنند. وجود جعبه‌ای خاص و استثنایی سبب می‌شود که مشتریان بیشتری به سوی محصول شما جذب شوند. نقش هاردباکس ها را در بسته بندی نمی توان انکار کرد. جعبه های هاردباکس برای لوکس به نظر رسیدن کالاها بسیار موثر هستند. بسته‌بندی جعبه هارد باکس به‌گونه‌ای مقاوم و محکم طراحی شده که پس از خریداری نیز قابل استفاده مجدد و نگهداری توسط خریداران است. اغلب مشتریان از این جعبه‌ها برای نگهداری جواهرات، لوازم جانبی و امثال آن استفاده می‌کنند.

هاردباکس-کاماپرس

کاربرد جعبه هارد باکس در صنایع مختلف

هاردباکس‌ها اغلب در صنایع مختلف همچون صنایع غذایی، فناوری اطلاعات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، صنایع غذایی و صنایع دارویی کاربرد بسیاری دارند. این بسته‌بندی‌ها ضمن حفظ کیفیت، امنیت و جذابیت محصولات، به عنوان یک راهکار برای تقویت برندها نسبت به رقبا به‌کار می‌رود. با چاپ لوگو و برند بر روی این جعبه ها، می توان آنها را کاملا اختصاصی کرد و برند را دائما در دید افراد قرار داد.

غالبا تولید کنندگان و فروشندگان بدنبال مرکز فروش جعبه هاردباکس در تهران یا ایران هستند یا در واقع می خواهند بدانند بازار فروش عمده و یا تولید عمده هاردباکس کجاست. در واقع (بانی چاپ) را میتوان یکی از آن مراکزی دانست که جعبه هارد باکس های اختصاصی و سفارشی تولید و ارائه می کند.

در ادامه نمونه کاربرد انواع جعبه باکس‌ها معرفی شده است:

لوازم آرایشی: برندهای آرایشی و بهداشتی معروف و تولیدکنندگان عطر و ادکلن، از جعبه هارد باکس برای عرضه محصولات خود استفاده می‌کنند. حساسیت این اقلام به عوامل آسیب‌زا همچون ضربه و مسائل بهداشتی سبب شده که برندها از جعبه هارد باکس برای تضمین امنیت محصولات خود بهره ببرند.

قطعات الکترونیکی: بسیاری از قطعات الکترونیکی همچون تبلت، تلفن همراه، ایرپاد، هدفون، لپ‌تاپ و امثال آن از حساسیت بالایی برخوردار بوده و هرگونه آسیب به آنها در فرایند حمل و نقل منجر به ضرر و زیان فروشندگان می‌شود؛ در نتیجه، افراد از جعبه هارد باکس به دلیل استحکام و مقاومت بالا برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده می‌کنند. در اینجا اولین نقش هاردباکس ها محافظت از محصول است. همچنین این بسته بندی ها دور انداخته نمیشوند و بارها از آنها استفاده می شود.

پوشاک: استفاده از هاردباکس برای کالاهایی مانند پوشاک، کراوات، کیف، کفش، کمربند چرمی، جاکلیدی، ساعت و امثال آن سبب می‌شود که کالای شما به عنوان یک هدیه لوکس و استثنایی به نظر برسد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. این نوع بسته‌بندی ضمن حفاظت از محصول، جلوی هرگونه مشکل همچون خراش و آسیب را می‌گیرد و حسی از کیفیت و ضمانت را به مشتریان القا می‌کند. در صنعت پوشاک، بسته بندی با جعبه هاردباکس بر ارزش محصول داخل جعبه می افزاید.

صنایع غذایی: از این جعبه‌ها می‌توان برای بسته‌بندی انواع شکلات، شیرینی‌های خشک، آجیل، گز، سوهان و امثال آن بهره برد. بسیاری از برندهای تجاری که علاوه بر تامین بازار داخلی، محصولات خود را به دیگر کشورها صادر می‌کنند، می‌توانند از جعبه هارد باکس برای افزایش امنیت کالای صادراتی و همچنین برندسازی محصولات خود بهره ببرند. این نوع بسته‌بندی با قابلیت حفظ تازگی و کیفیت محصولات، ضمن حفظ عطر و طعم خوراکی، برای جلب توجه مصرف‌کنندگان به عنوان یک راه مطمئن و موثر شناخته شده است. جعبه های هاردباکس لوکس باعث می شوند تا افراد به صورت ناخوداگاه احساس بهتر و اطمینان بیشتری نسبت به مواد غذایی داخل جعبه داشته باشند.

هاردباکس-کاماپرس

انواع جعبه هارد باکس

انواع جعبه هارد باکس براساس نوع نیاز، سلیقه، نوع محصول و در نظر گرفتن نظر و سلیقه تولیدکنندگان به ابعاد و اشکال مختلف تقسیم می‌شود. جعبه هارد باکس کشویی، جعبه هارد باکس دوتکه، جعبه هارد باکس مگنتی، هاردباکس دسته‌دار، هاردباکس لولایی، هاردباکس چندضلعی، هاردباکس کتابی، هاردباکس پنجره‌دار و هاردباکس روبان‌دار از جمله هاردباکس‌های تولیدشده برای کالاهای مختلف است.

از هاردباکس پنجره‌ای یا طلق‌دار به علت پنجره های شفاف و ماهیتی که دارد، می‌توان برای بسته‌بندی محصولاتی مثل شیرینی، شکلات و اسباب‌بازی بهره برد.

برای بسته بندی انواع ست‌های طلا، چرم، عطر، ادکلن و ساعت می‌توان از جعبه هاردباکس کشویی استفاده کرد. از جعبه هاردباکس چندضلعی بیشتر به منظور تزئین یا ساخت جعبه کادویی یا جعبه محصولات خاص استفاده می‌شود. جعبه هاردباکس کشویی همانند جعبه کبریت است و بر روی یکدیگر بسته می‌شوند اما بدنه و در از یکدیگر جدا هستند. از این نوع جعبه عموما برای هدیه دادن و نگهداری اشیا لوکس همچون طلا، جواهرات و غیره استفاده می‌شود.

جعبه های کادویی هاردباکس معمولا از سوی شرکت ها و ادارات برای ارائه هدیه به کارمندان و یا مشتریان خود در مراسمات و یا اعیاد استفاده می شوند. به طورکلی، انتخاب جعبه کادویی هاردباکس یک امر کاملا سلیقه‌ای است و انتخاب هر یک از آنها بیشتر به استراتژی صاحبان کسب و کار هر برند باز می‌گردد. در نتیجه، می‌توان پس از انتخاب نوع جعبه، مدل طراحی، اندازه، رنگ و غیره آن را به صورت سفارشی برای برند خود طراحی کرد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت جعبه هارد باکس

در صنعت جعبه‌سازی، تولید هر جعبه براساس متریال و مواد مصرفی در ساخت آن قیمت‌گذاری می‎شود و هزینه متفاوتی دارد. قیمت تولید جعبه هارد باکس براساس مواد اولیه، امکانات چاپ به‌کار رفته در آن، ابعاد و اندازه ، نوع چاپ، نوع طراحی و نظایر آن از یکدیگر متفاوت است. همچنین ممکن است کارفرما بخواهد در داخل جعبه از مقسم، فوم و یا هر چیز دیگری جهت جداسازی، زیبایی و یا محافظت بیشتر محصول استفاده شود که خود هزینه بیشتری ایجاد می کند.

جعبه هارد باکس با ظاهر لوکس و فاخر خود می‌تواند ارزش برند و محصولات را بالا برده و به نام تجاری افراد اعتبار ‌بخشد. از جعبه هارد باکس می‌توان برای بسته‌بندی انواع کالا همچون ساعت، جواهرات، لوازم آرایشی لوکس، تلفن همراه، کیف و کفش، ادکلن، کالاهای دیجیتالی و حتی خوراکی‌هایی مثل شکلات و شیرینی استفاده کرد.

هاردباکس-کاماپرس

سفارش بهترین هاردباکس از «بانی چاپ»

اگر قصد دارید از جعبه هارد باکس برای برندسازی و افزایش فروش محصولات خود استفاده کنید، می‌توانید از یکی از معتبرترین فعالان این حوزه، مجموعه «بانی چاپ» کمک بگیرید. در صورتی که در رابطه با طرح و نوع جعبه محصول خود دچار ابهام و سردرگمی هستید، می‌توانید با کمک کارشناسان این مجموعه بهترین هاردباکس را براساس میل و سلیقه خود طراحی و سپس درخواست تولید نمائید.

مجموعه بانی چاپ این امکان را فراهم کرده که افراد بتوانند به صورت آنلاین و حضوری به راحتی ثبت سفارش جعبه هارد باکس خود را انجام دهند و جعبه ایده‌ال خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز