تاثیر کاهش محدودیت کرونایی چین بر بازار آهن + قیمت روز ورق آجدار 16 آذر 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

روز گذشته قیمت دلار با حدود ۲۰۰ تومان کاهش به محدوده ۳۶ هزار و ۱۹۰ تومانی رسید و تاثیراتش را بر قیمت روز ورق آجدار و سایر محصولات این بازار نشان داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت عرضه و تقاضا در بازار آهن طبق روال روزهای گذشته رونق چندانی ندارد و نوسانات افزایشی در برخی حوزه‌های آهن و فولاد گزارش شده است.

قیمت روز ورق آجدار در انواع مختلف، اکثرا نزولی یا ثابت ماند؛ به این ترتیب که فقط قیمت روز ورق آجدار پرسی در ابعاد 1.25*2.5 با ضخامت 2.5 میل 100 تومان افزایش یافت. اما قیمت انواع دیگر این کالا بین 200 تا 400 تومان ریزش کرد.

قیمت میلگرد آجدار نیز در هر کیلوگرم حدود ۵۰ الی ۲۰۰ تومان بالا رفت. البته برخی دیگر از کارخانه‌ها قیمت‌های روز قبل را حفظ کرده یا 50 تا 100 تومان کاهش دادند.

راز آسمان پایتخت

انواع ورق سرد مانند ورق گالوانیزه، روغنی و رنگی همچنان بدون تغییر قیمتی عرضه شدند. قیمت انواع داربستی، مبلی، گازی و … لوله نیز بدون تغییر ماند. اما قیمت نبشی و ناودانی با افزایشی محدود، حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان در بیشتر شرکت‌ها افزایش یافت.

بر اساس گزارش‌ها، بازارهای جهانی آهن و فولاد نسبتا از رکود سابق خارج شده‌اند. برخی از سرمایه‌گذاران و فعالان بازار، کاهش محدودیت‌های کرونایی چین را مثبت ارزیابی کرده و به نظر می‌رسد همین موضوع، باعث تحرکات مثبت در بازار آهن شده است. با این امر مرتبط می‌دانند. در همین راستا قیمت هر تن سنگ آهن با افزایش ۲۰ دلاری، به محدوده ۱۰۹ دلاری رسید.

در ادامه علاوه بر قیمت روز ورق آجدار ، قیمت سایر محصولات بازار آهن و فولاد قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز