تاثیر بحران انرژی اروپا بر بازار فولاد ایران + قیمت میلگرد راد همدان روز 2 آبان 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

در شرایطی که اتحادیه اروپا با بحران کمبود انرژی روبه‌رو است و تولیدکنندگان صنایع فولاد در اروپا در ادامه فعالیت‌های خود دچار مشکل هستند، صنعت‌گران جهانی جهت تامین نیازهای خود به بازار فولاد کشورهای آسیایی و آفریقا روی آورده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جنگ روسیه و اوکراین باعث بحران انرژی در اروپا شده و هزینه‌های تولید آهن‌آلات در کشورهای اروپایی در مقایسه با سال گذشته چندین برابر شده است.

هرچند کارشناسان اقتصادی کاهش مصرف فولاد را در اروپا پیش‌بینی می‌کنند، اما این موضوع می‌توانند فرصتی برای عرضه محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی باشد. به ویژه محصولاتی مثل میلگرد راد همدان که برخلاف محصولات مشابه داخلی براساس استاندارد جهانی DIN و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته روانه بازار می‌شود.

رونق بازار فولاد ایران

در چنین شرایطی که تولید صنایع انرژی‌بر از جمله تولید فلزات در چین نیز به علت کمبود برق محدود شده می‌توان به تحرک‌بخشی در بازار بی‌رونق امروز فولاد ایران امیدوار بود. به شرطی که زیرساخت‌ها و زمینه صادرات آهن‌آلات از قبیل تیرآهن، میلگرد، پروفیل، شمس و… همراه با اصلاح نرخ‌های صادراتی فراهم شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت میلگرد راد همدان ؛ محصول پرمصرف در بازار ایران

میلگرد راد همدان از میلگردهای پرمصرف در بازار آهن‌آلات ایران است که اندازه‌های 8، 14، 16 و 18 این نوع فروش بالایی دارد. میلگردهای صاف و بدون آج تولید شده در فولاد راد که در دسته 1A قرار می‌گیرند، برای آهنگری و عملیات جوشکاری کاربرد دارند. عملیات جوشکاری در نوع 2A آجدار ممنوع است و این میلگردها جهت ساختمان‌سازی مناسب هستند.

میلگرد 3A راد همدان از نوع آجدار نیز به دلیل مقاومت کششی بالا بسیار پرفروش است. آج این میلگرد به شکل جناغی بوده و مقاومت کششی آن شش هزار کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع برآورد می‌شود.

ارسال برگه تحلیل و آزمایش فنی میلگردها به خریداران و بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب با خاصیت شیمیایی و مکانیکی مطلوب از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فولاد راد به شمار می‌رود. شناسایی میلگرد راد همدان آسان است چراکه نام کارخانه به انگلیسی بر روی تمامی شاخه‌های میلگرد حک شده است.

رصد آنلاین قیمت آهن‌آلات

رصد آنلاین نوسانات قیمت آهن‌آلات مثل قیمت میلگرد راد همدان برای مشتریان بازار می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

در جدول زیر به قیمت انواع میلگرد همراه با دیگر آهن‌آلات اشاره شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز