بهترین محصولات آرایشی برای رفع سیاهی دور چشم + قیمت

eye-cream-use-کاماپرس
لست سکند

برای رفع سیاهی دور چشم مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید تهیه محصولی است که دارای ویتامین ث باشد. ویتامین ث قابلیت زیادی در روشن کردن پوست دارد و با خواص آنتی اکسیدانی مختلف می‌تواند باعث جوان‌سازی پوست و به خصوص ناحیه دور چشم شود.

کاماپرس در این گزارش بهترین محصولات آرایشی بهداشتی برای رفع سیاهی دور چشم را با جست‌وجو در سایت خانومی معرفی می‌کند.

کرم دور چشم درماتیپیک برای رفع سیاهی دور چشم

این محصول در زمان تهیه این گزارش با قیمت 299 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد و 20 میل حجم دارد. این کرم دور چشم که سرشار از ویتامین ث بوده، قابلیت زیادی در روشن کردن پوست دارد و باعث آبرسانی و درخشانی اطراف چشم می‌شود. این محصول با انواع پوست‌ها سازگاری دارد و برای استفاده از آن کافی است یک بار در روز یا شب آن را با حرکات ضربه‌ای اطراف چشم بزنید. توجه کنید که به هیچ وجه کرم داخل چشم نرود. این محصول با عصاره جوانه گندم تهیه شده و تاثیر زیادی در از بین بردن رادیکال‌های آزاد دارد.

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی برای رفع سیاهی دور چشم + قیمت-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سرم ضد سیاهی دور چشم لافارر

سرم مخصوص اطراف چشم کافئین 10 درصد لافارر در حجم 15 میل و با قیمت 681 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود. این محصول قابلیت زیادی در جوانسازی و زیبایی پوست داشته و برای تمام پوست‌ها کارایی بالایی دارد. این سرم پوستی در رفع هاله‌های سیاه اطراف چشم و  افزایش استحکام پوست تاثیر زیادی دارد. محصول مذکور که بافت سبکی دارد به راحتی در پوست جذب شده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. عصاره‌های گیاه پاپایا و سدر در این محصول گنجانده شده‌ و علاوه بر این محصولی دارای کافئین است.

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی برای رفع سیاهی دور چشم + قیمت-کاماپرس

کرم رفع سیاهی دور چشم اسمارت لایسل

این کرم با قیمت 300 هزار تومان به فروش می‌رسد و حجم 20 میلی دارد. محصول مذکور باعث استحکام پوست می‌شود و تاثیر زیادی در نرم کردن و آبرسانی پوست دارد. برای رفع تیرگی و پف اطراف چشم می‌توان از این محصول لایسل استفاده کرد. این کرم که به کلاژن سازی کمک می‌کند، می‌تواند برای انواع پوست استفاده شده و کاربرد زیادی در جوان سازی ظاهر افراد دارد.

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی برای رفع سیاهی دور چشم + قیمت-کاماپرس

کرم سیاهی دور چشم درمالیفت

کرم دیگری که برای رفع سیاهی دور چشم می‌توان استفاده کرد، کرم ویتالیفت 25 میل است که با قیمت 166 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول خاصیتی ضد پیری دارد و می‌تواند به زیبایی پوست کمک کند. استفاده از این کرم برای دوره شش ماهه موثر است و برای اعمال آن روی پوست حرکات ضربه‌ای در زمان شب توصیه می‌شود. این کرم با همه انواع پوست‌ها سازگاری دارد و می‌تواند قرمزی و التهاب پوست را از بین ببرد.

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی برای رفع سیاهی دور چشم + قیمت-کاماپرس

کرم دور چشم بیوآکوا

این کرم رفع سیاهی دور چشم با قیمت 115 هزار تومان به فروش می‌رسد و 20 گرم حجم دارد. این محصول که سرشار از ویتامین ث است برای تمام افراد بالای 18 سال قابل استفاده بوده و می‌تواند چین و چروک را از بین ببرد. این کرم ضد سیاهی دور چشم برای پوست‌های نازک و حساس مناسب است و می‌تواند به یکدست کردن رنگ پوست کمک کند. استفاده از این کرم باعث نرم شدن پوست می‌شود و علاوه بر خانم‌ها برای آقایان نیز کاربرد دارد.

کرم دور چشم بیوآکوا-کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز