پرفروش ترین عطر زنانه آمواج با طبع گرم برای زمستان 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برند عربی آمواج یکی از مطرح‌ترین برندها در بازار جهانی عطر و ادکلن بوده که طبع گرم و شیرین اکثر نسخه‌های آن شهرت جهانی دارند. در ترکیب عطر‌های آمواج از 120 نوع ماده‌ی مختلف استفاده شده، اما بکارگیری کندر نقره‌ای در طراحی و ساخت، این محصول را به اثری خاص و ویژه تبدیل کرده است. عطر آمواج بیش از  40 سال برتری و محبوبیت خود را بین رقبا حفظ کرده و همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرها در بازارهای مطرحی همچون پاریس و نیویورک مطرح بوده است.

کاماپرس در این مطلب، پرفروش ترین عطر زنانه آمواج با طبع گرم را برای استفاده در زمستان معرفی می‌کند.

1-عطر اپیک آمواج

اپیک با رایحه‌ی گلدار خود تداعی کننده ظرافت و زیبایی خانم‌هاست. وجود رایحه چوبی مشک و گایاک در کنار هم پارادوکس عمیقی را در بوی عطر اپیک ایجاد می‌کند. در نت میانی اپیک بوی دارچین، زیره و رز دمشق به مشام رسیده و در پایان با بوهای مشک و چوب صندل پایدار می‌شود.

عطر اپیک آمواج

2-عطرزنانه آمواج رفلکشن

لطافت، ماندگاری و ظرافت اولین واژه‌هایی است که با استشمام عطر آمواج رفلکشن زنانه به ذهن متبادر می‌‌شود. این عطر زنانه با بوی برگ‌های سبز گرمسیری و بنفشه آبی آغاز شده و در بخش‌های میانی با عطر گل‌های یاس و یلانگ یلانگ ترکیب می‌شود. عطر آمواج رفلکشن در نت پایانی با عطر مشک، چوب سدر و عنبر پایدار و ماندگار می‌شود. ترکیب روایح این عطر سرمای روزهای سرد پاییز و زمستان را با گرمای دلنشین خود دلچسب و لذت بخش می‌کند.

راز آسمان پایتخت

عطر آمواج رفلکشن زنانه

3-عطر هانر

عطر زنانه آمواج هانر در سال 2021 به بازار عرضه شد و تقریبا جزو عطر‌های جدید آمواج به شمار می‌رود. در رایحه این عطر بیشتر از ترکیبات گل‌دار استفاده شده و همین موضوع لطافت و جذابیت آن را صد چندان کرده است. از طرفی عطر هانر با وجود جدید بودن، جزو عطر‌های اقتصادی این برند محسوب می‌شود، بنابراین اگر به دنبال عطری جذاب با قیمتی مناسب هستید، هانر انتخابی هوشمندانه برای پاییز و زمستان است. در ترکیب این عطر از برگ ریواس و گشنیز استفاده شده که از خاص‌ترین عصاره‌های گیاهی به شمار می‌رود، همچنین چرم، کندر و گاردنیا نیز در لایه‌های بویایی میانی عطر هانر به مشام می‌رسد.

عطر هانر

4-عطر زنانه آمواج اینتر لود

بدون شک عطر اینتر لود در بین عطر‌های آمواج، بهترین انتخاب برای فصول سرد سال است. در این عطر نت‌های پیچیده‌ای بکار رفته که همین موضوع باعث شده اینتر لود انتخاب خانم‌های سخت‌پسند و جاه‌طلب باشد. در نت ابتدایی عطر اینتر لود از رایحه‌های پرتقال، گردو و عسل، در کنار چرم و چوب اگار استفاده شده و ترکیب این روایح عطر اینترلود را در بین خانم‌ها خاص و ویژه جلوه می‌دهد. این ورژن آمواج برای استفاده در روزها و شب‌های زمستانی انتخاب مناسبی است.

عطر اینتر لود

5-عطر آمواج گلد زنانه

عطر زنانه  آمواج گلد یکی از قوی‌ترین رایحه‌ها را در بین عطر‌‌های آمواج دارد. همین امر باعث شده که این عطر برای فصل‌های سرد سال انتخاب مناسبی باشد. در این عطر از رایحه‌های گل دار و مشک بیشتر استفاده شده که ظرافت و جذابیت یک خانم را به رخ می کشد. یکی از نقاط قوت و بارز این عطر که باعث خاص بودن آن شده، دیزاین جذاب آن است. همچنین در ساخت این محصول از روکش طلا استفاده شده که یکی از دلایل انتخاب اسم آن نیز همین مساله به شمار می‌رود. در ترکیبات اصلی این عطر کندر، رز، یاس و زنبق به کار رفته که به طور کاملا مشهود خودنمایی می‌کند.

عطر آمواج گلد زنانه

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز