بهترین فلاورباکس‌ های دیواری برای طراحی دکوراسیون

فلاورباکس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

فلاور باکس‌های دیواری (Wall Planter) روشی شیک و امروزی برای افزودن فضای سبز به دکوراسیون داخلی و خارجی خانه یا محل کار شما هستند.

اگر ملک شما فضای زیادی ندارد، فلاور باکس‌های دیواری انتخاب ایده آلی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که در هر فوت مربع گیاهان بیشتری پرورش دهید. همچنین فلاورباکس‌های دیواری از نظر زیبایی‌شناختی بسیار جذاب و دلپذیر بوده و در طرح‌ها و رنگ‌هایی گوناگون، با هر طراحی داخلی و خارجی مطابقت دارند.

کاماپرس در ادامه مطلب به معرفی برخی از بهترین فلاور باکس‌های دیواری می‌پردازد؛

فلاور باکس دیواری فلزی شیک و مدرن

این گلدان‌ها که از موادی مانند فولاد ضد زنگ، مس یا آهن ساخته شده‌اند، زیبایی مینیمالیستی و صنعتی را ارائه می‌دهند که می‌تواند تکمیل‌کننده انواع سبک‌های طراحی دکوراسیون باشد.

برخلاف مواد دیگر، فلز بسیار بادوام است و همچنین نگهداری آسان، آن را به یک انتخاب عملی و مناسب برای استفاده در داخل یا خارج از منزل و یا محل کار تبدیل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

فلاور باکس‌های آویز خلاقانه

فلاور باکس‌های آویزان یک راه حل عالی و خلاقانه برای افزودن فضای سبز به فضاهای کوچک هستند. با گزینه‌هایی مانند آویزهای گیاهی مکرمه، سبدهای آویز طبقاتی و غیره راه های زیادی برای گنجاندن گیاهان در دکوراسیون خود بدون اشغال فضای زیاد دارید. همچنین می‌توانید از گیاهان دنباله دار مانند پتوس یا گیاهان گندمی برای ایجاد یک فضای سرسبز و پویا استفاده کنید و یا گیاهان کوچک مانند ساکولنت‌ها را برای افزودن رنگ و بافت به دیوارهای خود انتخاب کنید.

فلاور باکس دیواری عمودی

فلاور باکس دیواری عمودی یک راه عالی برای رشد گیاهان و سبزیجات در یک فضای کوچک است. این فلاور باکس‌ها در اندازه‌ها و مواد مختلف، از سینی‌های پلاستیکی روی هم قرار گرفته تا جعبه‌های چوبی دیواری تولید می‌شوند. بسیاری از آن‌ها دارای سیستم های آبیاری داخلی یا مکانیزم‌های خودآبیاری هستند که نگهداری از آن‌ها را آسان می‌کند. می‌توانید گیاهانی مانند ریحان، جعفری یا آویشن و یا سبزیجاتی مانند کاهو، اسفناج یا گوجه فرنگی گیلاسی را برای کاشت در آن‌ها درنظر بگیرید.

فلاور باکس دیواری مدل پلاک خانه

فلاور باکس دیواری مدل پلاک خانه، یک راه خلاقانه و کاربردی برای نشان دادن آدرس خانه یا محل کار شما و در عین حال افزودن رنگ سبز به دیوارهای بیرونی شما است. این طراحی نوآورانه یک پلاک خانه سنتی را با گلدان‌های داخلی ترکیب می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا گل‌ها، گیاهان یا ساکولنت‌های زیبای خود را به نمایش بگذارید.

 فلاور باکس دیواری با استفاده از مواد ارتقا یافته

فلاور باکس‌های دیواری با استفاده از مواد بازیافتی می‌توانند حس منحصر به فرد سازگاری با محیط زیست را به دکوراسیون شما اضافه کنند. سعی کنید از پالت‌های قدیمی، قوطی‌های حلبی یا حتی بطری‌های پلاستیکی برای ایجاد گلدان‌های منحصر به فرد خود استفاده کنید. با کمی خلاقیت و برخی ابزارهای اولیه می‌توانید تقریبا هر وسیله‌ای را به یک فلاور باکس زیبا و کاربردی تبدیل کنید. به علاوه، بازیافت مواد باعث کاهش ضایعات شده و به ایجاد یک محیط  پایدار کمک شایانی می‌کند.

فلاور باکس دیواری مدور شیک

فلاور باکس‌های دیواری دایره‌ای، روشی شیک و مدرن برای افزودن گیاهان در دکوراسیون منزل و یا محل کار شما هستند. این گلدان‌های منحصر به فرد دارای طراحی دایره‌ای هستند که جذابیت بصری و حس پیچیدگی را به هر فضایی اضافه می‌کنند.

فلاورباکس-کاماپرس

طراحی همه کاره آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا مجموعه‌ای از گیاهان را مانند درختان انگور آبشاری و گل‌های زیبا در آن بکارید. فلاور باکس‌های دیواری دایره‌ای با ظاهر براق و شیک خود راهی نوآورانه برای آوردن زیبایی طبیعت به داخل خانه یا محل کار و ارتقای نمای بیرونی هستند.

فلاور باکس دیواری به سبک مجسمه

فلاور باکس‌های دیواری به سبک مجسمه، ترکیب جذابی از گیاهان و هنر را ارائه می‌دهند. آن‌ها با شکل‌های مجسمه‌ و جزئیات پیچیده‌شان، دیوارهای شما را به گالری‌های هنری زنده تبدیل می‌کنند. از طرح‌های هندسی مینیمالیستی و فرم‌های انتزاعی گرفته تا الگوهای پیچیده؛ این فلاور باکس‌ها امکانات بی‌پایانی برای آزادسازی خلاقیت شما فراهم می‌کنند و به فضای شما حس ذوق هنری القا می‌کنند.

خرید انواع فلاور باکس‌های دیواری جذاب از مجموعه ایده سبز

برای اجرای پروژه‌های دقیق و حرفه‌ای بهتر است کار اجرای فلاورباکس دیواری را به متخصصان امر بسپارید. جهت سفارش انواع فلاور باکس برای خانه، باغ، ویلا و اداره می‌توانید به سایت شرکت ایده سبز | تولید کننده فلاورباکس و محصولات فضای سبز مراجعه کرده و با تماس با کارشناسان این مجموعه اجرای فلاور باکس خود را به ایده سبز بسپارید. شرکت معتبر ایده سبز طراح و مجری فضای سبز، خدمات تحسین برانگیز و گسترده‌ای را در راستای افزایش سرانه فضای سبز کشور انجام داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز