بهترین فر توکار اخوان تا 11 میلیون تومان

لست سکند

فر توکار به صورتی طراحی شده‌ که بتوان از فضای آشپزخانه به درستی و به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و سازگاری آن با سایر وسایل آشپزخانه را تنظیم کرد. با استفاده از فر توکار و تنظیم ارتفاع آن دیگر لازم نیست برای طبخ و یا بررسی غذا خم شد. در این میان، برند اخوان با تولید فرهای توکار با طراحی زیبا و عملکرد مطلوب به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است.

کاماپرس در این گزارش بهترین فر توکار اخوان تا 11 میلیون تومان را معرفی و بررسی می‌کند.

1_ فر توکار اخوان مدل F16

این دستگاه با برق و گاز کار کرده و 2 برنامه پخت دارد. این محصول ظاهری زیبا داشته و مناسب آشپزخانه‌های امروزی است. از ویژگی‌های این فر می‌توان به جوجه گردان و گریل برقی آن اشاره کرد. سیستم easy clean این دستگاه تمیزکردن محفظه فر را آسان می‌کند. دستگیره این محصول از جنس استیل بوده و شیشه تماما مشکی دارد. هم‌چنین صفحه نمایش LCD این دستگاه لمسی است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 8 میلیون و 875 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ فر توکار اخوان مدل F18

در طراحی این فر از شیشه سفید استفاده شده که زیبایی آشپزخانه را دو چندان می‌کند. شیشه این دستگاه در برابر حرارت و شوک دمایی مقاوم است. این محصول با رده A در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به جوجه گردان و صفحه نمایش لمسی آن اشاره کرد. با سیستم easy clean تمیز کردن محفظه فر آسان می‌شود. این محصول 2 برنامه پخت و سیستم گازرسانی داشته و از کیفیت خوبی برخوردار است.

این محصول 9 میلیون و 485 هزارتومان قیمت دارد.

3_ فر توکار اخوان مدل F24

شیشه مشکی و طراحی زیبای این محصول برای استفاده در آشپزخانه‌های مدرن مناسب است. در این دستگاه از فن داکتی استفاده شده که گرمایش را به صورت سه بعدی پخش می‌کند. از مزیت‌های این فر می‌توان به گریل برقی و تاچ اسکرین با قابلیت تنظیم پخت آن اشاره کرد. این دستگاه با گاز و برق به طور همزمان کار می‌کند. فر مذکور 6 برنامه مختلف پخت و جوجه گردان دارد. سیستم ‌easy clean موجود در این محصول تمیزکردن آن را آسان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت این محصول 10 میلیون و 140 هزارتومان است.

4_فر توکار اخوان مدل F34

این دستگاه با مصرف انرژی A در رده بندی محصولات کم مصرف قرار می‌گیرد. این محصول با برق و گاز کار می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به گریل برقی و قفل کودک آن اشاره کرد. این فر با نمای شیشه مشکی زیبایی آشپزخانه را دو چندان می‌کند. ارتفاع این دستگاه 60 سانتی‌متر بوده و 6 برنامه پخت مختلف و صفحه نمایش لمسی دارد.

این محصول 11 میلیون و 760 هزارتومان قیمت دارد.

5_فر توکار اخوان مدل F42

این فر کارکرد تماما برقی داشته و نیازی به گاز ندارد. فن داکتی جهت گرمایش سه بعدی هوا و یکنواختی حرارت در فضای فر در این محصول قرار دارد. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت یخ زدایی و گرم کردن غذای آن اشاره کرد. این محصول پوشش آسان تمیزشو دیواره و سیستم ‌easy clean دارد. این فر بسیار زیبا بوده و به خوبی با دکوراسیون آشپزخانه‌های امروزی سازگار می‌شود. این محصول در رده انرژی A قرار داشته و لبه استیل ضد لک و هم‌چنین قفل کودک دارد. از ویژگی‌های این فر صفحه نمایش لمسی و تایمر با قابلیت برنامه‌ریزی آن است. این محصول 12 برنامه پخت مختلف داشته و با قیمت 11 میلیون و 920 هزارتومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهردیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز