بهترین سیستم برای گرمایش سالن مرغداری کدام است؟

سیستم برای گرمایش سالن مرغداری-کاماپرس
لست سکند

یکی از دغدغه‌های مالکان مرغداری‌های بزرگ و کوچک، مسئله گرمایش، سرمایش و سیستم تهویه آن است. زیرا اگر سیستم گرمایشی و سرمایشی این محیط‌ها دچار مشکل شود، تعداد زیادی از مرغ‌ها تلف خواهند شد. در نیمه دوم سال اما، توجه به گرمایش مرغداری اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از اخگر تابش، سیستم گرمایش تابشی برای مرغداری کاربرد گسترده‌ای دارد و به صورت مستقیم موجب گرمی محل نگهداری و محیط می‌شود و از ایجاد مشکلات برای این موجودات جلوگیری می‌کند. به صورت کلی پرورش طیور نیاز به مراقبت زیادی دارد و مسئله تهویه محیط نگهداری آن‌ها و گرما و سرما باید همواره مورد توجه باشد. بی‌توجهی به این موضوعات اگر در کوتاه مدت مشکل ساز نباشد، در بلندمدت ضرر و زیان زیادی را ایجاد خواهد کرد.

ویژگی سیستم گرمایش مرغداری مناسب چیست؟

یک سیستم گرمایش مرغداری مناسب باید توان کافی تامین حرارت را داشته و از نظر هزینه‌های اولیه و منبع انرژی مصرفی مقرون به صرفه باشد. ضمنا با توجه به این محیط، کنترل، رسیدگی و سرویس آن ساده باشد و امنیت لازم را برای کارکنان و پرندگان تامین کند. در واقع استانداردهای ایمنی لازم را داشته باشد و سپس در محیط نصب شود.

گرمایش تابشی-کاماپرس

چرا سیستم گرمایش تابشی؟

با شروع فصل سرما قرار دادن سیستم‌های گرمایشی مناسب یا بهبود این نوع سیستم‌ها بسیار مورد توجه است. معمولا برای گرمایش مرغداری از سیستم‌های مختلفی استفاده می‌کنند که در بین آن‌ها گرمایش تابشی مرسوم‌تر و مناسب‌تر به نظر می‌رسد. ایجاد گرمایش مطلوب در تمام سطح سالن، امکان کنترل درجه حرارت محیط، کاهش انتقال آلودگی، مصرف سوخت کمتر نسبت به دیگر هیتر مرغداری و کاهش زمان راه اندازی نسبت به سایر وسایل از جمله مزایای کاربرد این نوع دستگاه‌ها در مراغداری‌ها هستند.

علاوه بر موارد مذکور، توزیع یکنواخت گرما و جلوگیری از ازدحام پرندگان در یک نقطه، کاهش امراض و تلفات، امکان ضدعفونی کردن دستگاه در صورت لزوم و پایان هر دوره و کم بودن هزینه‌های نگهداری و راهبری از دیگر مزایای این سیستم‌ها محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

مدل به کارگیری سیستم گرمایش تابشی در مرغداری‌ها

این نوع وسیله برای تامین گرمایش مرغداری به صورت سقفی نصب می‌شود و بیشتر از گاز شهری به عنوان سوخت استفاده می‌کنند. ساختار سیستم تابشی لوله‌ای به نحوی است که در ابتدا لوله مشعل نصب شده و گرما به صورت رفت و برگشت در طول لوله به حرکت درمی‌آید. در انتهای لوله نیز دودکش طراحی شده و گازهای سمی از طریق آن به بیرون سالن هدایت می‌شوند. علاوه بر این تجهیزات، به منظور افزایش کارایی سیستم گرمایش تابشی، یک سطح تابشی از آلیاژهای مخصوص در بالای لوله‌ها استفاده می‌شود تا راندمان این تجهیزات مرغداری بالاتر برود.

معمولا افراد برای مرغداری کوچک خود از هیتر مرغداری استفاده می‌کنند. هیتر مرغداری هم به دلیل نداشتن آلودگی گزینه خوبی برای تامین گرمایش این نوع محیط‌ها هستند. ضمنا این تجهیزات مرغداری نیز در مقایسه با موارد مشابه قیمت کمتری داشته و از لحاظ نصب و کارکرد نیز مناسب به نظر می‌رسند.

گرمایش تابشی-کاماپرس

بهترین سیستم گرمایش تابشی را از اخگر تابش بخواهید

افرادی که به دنبال این هستند تا در تاسیسات مرغداری خود، یک سیستم گرمایشی مناسب داشته باشند و برای این موضوع به دنبال مجموعه‌‍‌ای کاربلد و اهل فن می‌گردند، بهتر است به وبسایت اخگر تابش سر بزنند. این مجموعه انواع سیستم گرمایش مناسب را برای مرغداری در اختیار دارد و با توجه به ابعاد، تعداد پرندگان موجود در محیط، تعداد کارکنان، شرایط مرغداری و … بهترین سیستم را به شما معرفی خواهد کرد.

افرادی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره سیستم گرمایش مناسب تاسیسات مرغداری خود هستند کافی است با چند کلیک به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و کاتالوگ‌های موجود را مشاهده کنند. در صورتی که افراد اطلاعات قبلی داشته و دانش لازم را به دست آورده‌اند، باید برای کارشناسان این مجموعه درخواست دهند. ارائه درخواست نیز به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به این وبسایت امکان پذیر است. بعد از ارائه درخواست، گروه اخگر تابش در اسرع وقت به موضوع درخواستی رسیدگی خواهد کرد و کارشناسان این مجموعه بعد از بازدید از محل و تجهیزات مرغداری به طراحی و اجرای سیستم گرمایشی مناسب این فضا می‌پردازند.

اخگر تابش به دنبال انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور به منظور ارتقا کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی است.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز