بهترین جارو برقی برای تازه عروس ها

لست سکند

خرید لوازم برقی برای جهیزیه دارای حساسیت‌های خاصی است و تازه عروس‌ها به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم خانگی برقی هستند. جارو برقی یکی از لوازم برقی بادوام است که معمولا تا سال‌ها نیازی به تعویض آن نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با کیفیت‌ترین و بهترین محصول را خریداری کنند. تنوع برندها و مدل‌های مختلف جارو برقی باعث شده انتخاب محصول مورد نظر دشوار شود. مجموعه پاکتین بهترین جارو برقی‌ها را در مدل‌های مختلف تولید می‌کند که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند محصول مورد نظر را خریداری کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش پنج مدل از بهترین جارو برقی‌های پاکتین برای تهیه جهیزیه تازه عروس‌ها را معرفی می‌کند.

شرایط خرید اقساطی

قیمت بالا لوازم خانگی باعث دشوار شدن شرایط خرید برای جهزیه زوج‌ها شده است. پاکتین در حال حاضر امکان خرید قسطی مدل‌های معرفی‌شده و سایر محصولات این مجموعه بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن را برای کاربران فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با پیش‌پرداخت 500 هزار تومان و ارئه یک چک تا چهار ماه بعد، یا ارائه دو چک به تاریخ‌های سه و شش ماه بعد از خرید، از طرح‌های خرید اقساطی استفاده کنند.

خرید جاروبرقی-کاماپرس

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4500

این مدل کوچک‌ترین جارو برقی سطلی از تولیدات این برند است و به دلیل اشغال فضا کم، برای افرادی که در محیط‌های کوچک آپارتمانی زندگی می‌کنند مناسب است. در بالاترین قسمت دستگاه و روی موتور کلید روشن خاموش موتور دو سرعته و فیلترهای هوا خروجی قرار گرفته است. پنج چرخ گردشی در زیر جارو جابجایی آن به روی سطوح مختلف را آسان می‌کند. موتور دومل این جارو با حداکثر توان دوهزار و 200 وات دارای رده مصرف انرژی A است. این محصول به قیمت پنج میلیون و 100هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 6000

این مدل از نوع جارو برقی‌های خوابیده پاکتین است که با هزار و 400 وات مصرف انرژی دارای قدرت مکش بالایی است. تکنولوژی راه‌اندزای نرم موتور یا سافت استارتر این دستگاه باعث تولید صدا بسیار کم در حین راه‌اندازی و افزایش طول عمر موتور می‌شود. آیکون‌های شش ضلعی روی دستگاه از سمت راست به چپ قرار گرفته‌اند که امکان افزایش سرعت از کم به زیاد را برای کاربران فراهم می‌کنند. چراغ الی ای دی تعبیه‌شده در بالا دکمه ولوم، نشانگر پر شدن محفظه دستگاه است و زمان خالی کردن آن را به کاربران یادآوری می‌کند. این محصول به قیمت شش میلیون و 400 هزار تومان قابل تهیه است.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 3800

این مدل از جارو برقی‌های ایستاده پاکتین است که با دو نوع موتور دومل و اکونومی عرضه می‌شود. این مدل دارای توانایی مکش بسیار بالایی است و پیشنهاد می‌شود که برای جارو کردن فرش‌ها و قالی‌ها از قدرت مکش کمتری استفاده شود. کلیدهای تنظیم سرعت این مدل در انتها بدنه جارو قرار گرفته است و امکان تنظیم سرعت مکش در پنج درجه وجود دارد. فیلتر ضدآلرژی هپا نیز در این مدل قرار گرفته است که از پخش شدن گرد و غبارها جلوگیری می‌کند. مخزن این جارو با 21 لیتر ظرفیت امکان استفاده از هر دو نوع کیسه دائم و یکبار مصرف را فراهم می‌کند. این جارو به قیمت چهار میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4300

این جارو برقی پاکتین با دو نوع موتور دومل و اکونومی عرضه می‌شود. موتور دومل محصول کشور اسلوانی است که سه سال ضمانت تعویض دارد. موتور اکونومی در کشور چین تولید می‌شود و دو سال ضمانت تعویض دارد. مخزن 21 لیتری این جارو امکان استفاده از دو نوع کیسه دائم و یکبار مصرف را فراهم می‌کند. فیلتر دوار این جارو علاوه بر جلوگیری از ورود اشیا ناخواسته به مخزن مانند انگشتر، زمان تخلیه کیسه اصلی را نیز به تاخیر می‌اندازد. این مدل به قیمت چهار میلیون و 100 هزار تومان قابل تهیه است.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4450

این جارو برقی جدیدترین مدل از محصولات شرکت پاکتین است که با موتور دومل و ضمانت تعویض پنج ساله وارد بازار می‌شود. تکنولوژی سافت استارتر استفاده شده در این دستگاه علاوه بر تولید صدا کم در حین استفاده، باعث افزایش طول عمر جارو برقی در طی زمان می‌شود. این موتور با وجود قدرت مکش بالا، رده مصرف انرژی A دارد و هزار و 400 وات انرژی مصرف می‌کند. کابل این جارو 6.5 متر طول دارد و قابلیت تمیز کردن محیط اطراف تا شعاع 9.5 متری بدون تعویض پریز را فراهم می‌کند. این مدل به قیمت پنج میلیون و 480 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید جاروبرقی-کاماپرس

شرکت پاکتین

گروه صنعتی پاکتین دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید انواع جارو برقی خانگی و صنعتی است. این مجموعه برای اولین بار موفق به ساخت و تولید جارو برقی مخرنی با سیم‌جمع‌کن اتوماتیک شد. پاکتین در حال حاضر اولین و تنها تولیدکننده‌ ایرانی است که ضمانت‌نامه پنج ساله شرکت دومل که بزرگ‌ترین الکتروموتورسازی در دنیا است، را دارد. کاربران برای تهیه بهترین جارو برقی می‌توانند از طریق سایت پاکتین به آدرس /https://paktin.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکتین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز