بهترین تابلو لایت باکس برای شرکت و محیط کار

لایت باکس-کاماپرس
لست سکند

امروزه در سطح شهر، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی مختلف همچون مترو، تبلیغات گسترده‌­ای از کسب و کارها و برندهای گوناگون به چشم می­‌خورد. برخی از این تبلیغات چنان منحصربه‌فرد و جذاب است که ممکن است طراحی آنها برای مدت زمان طولانی نگاه‌­ها را محو خود کند و کنجکاوی افراد را برانگیزد.

به گزارش کاماپرس، امروزه افراد برای معرفی برند و کسب و کار خود از استراتژی‌های تبلیغاتی گوناگونی همچون تبلیغات محیطی مانند تابلو های لایت باکس یا همان پنل های پشت نور استفاده می‌کنند. این برندها با ارائه محصولات خود روی بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری، تابلوهای ال‌ای‌دی و تیزرهای تبلیغات تلویزیونی سعی می­‌کنند که نام خود را بر زبان‌ها بیندازند.

یکی از ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش‌هایی که صاحبان کسب‌وکار برای ارائه تبلیغات و معرفی محصولات خود از آن بهره می‌برند، انواع تابلو لایت باکس دو طرفه و یک طرفه می‌باشد که به‌صورت آویز از سقف، نصب روی دیوار و بر روی پایه استند مخصوص قرار می‌گیرد که به آن لایت باکس ایستاده نیز می‌گویند.

در این گزارش، مزایای استفاده از تابلو لایت باکس و انواع آن برای کسب و کارها و محیط‌های کاری معرفی شده است.

لایت باکس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از لایت باکس

امروزه حتی برندهای نام‌آشنا که میان مردم به خوبی شناخته شده‌اند نیز هر سال حجم بسیاری از درآمد خود را صرف تبلیغات می‌کنند. تبلیغات محیطی و استفاده از انواع لایت باکس‌ها نام برند را در ذهن‌ حک می‌کند و ناخودآگاه مردم هنگام خرید به دنبال برندی می‌گردند که نام آن را حداقل یک بار دیده یا شنیده باشند؛ بنابراین به هر میزان که در طراحی تبلیغات خود خلاقیت بیشتری به خرج دهید و آن را جذاب‌تر طراحی کنید، مشتریان بیشتری را جذب خود خواهید کرد.

یکی از مزیت‌های استفاده ازانواع تابلو لایت باکس این است که افراد به هر دلیلی تصمیم بگیرند که طرح یا عکس آن را تغییر دهند، می‌توانند بدون صرف هزینه اضافی، تنها چاپ بک لایت درون لایت باکس را تغییر دهند. تعویض طرح و چاپ نیز چندان پیچیده نبوده و براساس نوع لایت باکس از یکدیگر متفاوت است. برای تعویض چاپ لایت باکس نیاز به تخصص خاصی نیست و بدون ابزار نیز می‌توان چاپ لایت باکس را تعویض کرد. این مدل لایت باکس ها را لایت باکس های مدرن و پیشرفته نیز می‌شناسند. لایت باکس‌هایی که نیاز به نصاب جهت تعویض چاپ ندارد.

آن چه که در دل شب توجه افراد را به خود جلب می‌کند، نور و درخشندگی است؛ پس یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت تابلوهای لایت باکس در بخش فروش، استفاده از نور است. به هر میزان که نورهای استفاده شده در تابلوها جذاب‌تر باشد و حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد، امکان جذب آنها به سوی محصولات و کسب‌وکار شما بیشتر خواهد بود.

لایت باکس-کاماپرس

تفاوت تابلو لایت باکس فضای باز و فضای داخلی

معمولا افراد از لایت باکس در فضای عمومی یا فضای بیرون مغازه برای بازدهی بیشتر کسب‌وکار خود و به عنوان المان یا نماد تبلیغاتی بهره می‌برند. همچنین بسیاری از افرادی که ممکن است سلیقه‌ کلاسیک یا مدرن داشته باشند، ترجیح می‌دهند دکوراسیون داخلی خود را با طرح‌های نورانی مزین کنند، به سراغ تابلو لایت باکس می‌روند. رستوران ها و فست‌‌فودها نیز از تابلو های لایت باکس برای نمایش غذاها و یا منوی خود استفاده می‌کنند.

انواع تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس براساس استفاده در محیط داخلی و خارجی و نوع کاربردی به انواع لایت باکس اسنپ اسلیم، لایت باکس کریستالی، لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس بدون قاب، چاپ بک لایت، لایت باکس ایستاده تبلیغاتی، لایت باکس فریم لس پارچه‌ای و لایت باکس مگنتی دسته‌بندی می‌شوند. بانی چاپ تولیدکننده تابلو لایت باکس های تبلیغاتی در تهران می‌باشد.

لایت باکس مگنتی: لایت باکس آهنربایی یا لایت باکس مگنتی جزو ظریف‌ترین و کم‌ضخامت‌ترین لایت باکس‌هایی است که بیشتر در فضای داخلی کاربرد دارند. عکس و تصویر چاپی داخلی در لایت باکس مگنتی به صورت طلق طراحی شده و از طریق مگنت‌های آهنربایی به قاب متصل می‌شود و تعویض آن از سایر لایت باکس‌ها سریع‌تر و آسان‌تر است.

قاب این لایت باکس ها آلومینیوم است. این نوع از لایت باکس ها را می توان یک طرفه و یا دو طرفه سفارش داد که در این صورت می‌توان از آنها به صورت آویز نیز استفاده کرد.

از لایت باکس مگنتی می‌توان برای تبلیغ محصول در فضای داخلی مراکز تجاری، فروشگاه‌ها و برای اطلاع‌رسانی یا معرفی بخش‌های مختلف محیط‌های آموزشی، درمانی، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها استفاده کرد. همچنین از این تابلو برای دکوراسیون داخلی رستوران‌ها نیز می‌توان بهره برد.

لایت باکس-کاماپرس

لایت باکس کریستالی: لایت باکس کریستالی از دو لایه پلگسی ضخیم و شفاف همچون کریستال ساخته شده که طرح اصلی و تصویر داخلی میان این دو لایه قرار می‌گیرد و در پشت آن لامپ‌های ال‌ای‌دی نصب می‌شود. چهارگوشه این مدل لایت باکس توسط قطعات فلزی محکم می‌شود. قطعات پیچ این لایت باکس به سادگی باز می‌شود و کاربران می‌توانند طرح داخلی آن را تعویض کنند. از لایت باکس کریستالی می‌توان برای منوی رستوران، تابلو نگارخانه، نمایشگاه عکاسی، صندوق پذیرش داروخانه، تابلو راهنمای اماکن، تابلو داخلی شرکت‌ها و آتلیه‌ها بهره برد.

لایت باکس ایستاده تبلیغاتی: لایت باکس ایستاده به لایت باکس‌هایی گفته می‌شود که بدون نیاز به نصب روی دیوار و تنها با استفاده از پایه در محیط قرار می‌گیرند. لایت باکس ایستاده برای فضای شهر و استفاده در فضای بیرونی بسیار مناسب بوده و به دلیل قرارگیری در نقطه دید مخاطبان، آنان را به خوبی به خود جذب می‌کند.

یکی از مزایای استفاده از تابلوهای لایت باکس ایستاده، سهولت در جابجایی آنها است و می توان آن را در زمانها و روزهای مختلف جا به جا کرد. همچنین چاپ داخل آن به راحتی قابل تعویض است.

از تابلو استند می‌توان برای تابلو مغازه، تابلو طبقاتی، تابلوهای شرکتی در مراکز تجاری، تبلیغات کنسرت‌ها، تابلو تزئینی در نزدیکی رستوران‌ها، تابلو منوی غذایی و امثال آن بهره برد.

لایت باکس-کاماپرس

هزینه نصب و خرید تابلو لایت باکس برای فضای داخلی شرکت

اگر به دنبال خرید لایت باکس مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستید، لایت باکس مدل پارچه‌ای نسبت به سایر لایت باکس‌ها ارزان‌تر بوده است. قیمت لایت باکس فضای خارجی نسبت به مدل‌های فضای داخلی بیشتر است. مدل لایت باکس، اندازه آن و مواد و متریال به کار رفته در آن از جمله عواملی است که بر قیمت آن تاثیرگذار است؛ بنابراین هر چه اندازه لایت باکس درخواستی شما بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. به طور کلی، قیمت انواع لایت باکس از یک میلیون و 200 هزار تومان تا 11 میلیون تومان متغیر است. ولی با توجه به متغییر بودن قیمت ها همیشه میتوانید با مراجعه به سایت بانی چاپ قیمت سفارش انواع لایت باکس را بصورت آنلاین مشاهده نمائید. قیمت تولید و ساخت انواع لایت باکس در سایت بانی چاپ همواره به روز و آپدیت می باشد و شما با انتخاب و یا وارد کردن سایز دلخواه خود میتوانید قیمت لایت باکس خود را مشاهده کنید.

آیا تابلو لایت باکس تعمیر می­‌شود؟

تعمیر تابلوهای تبلیغاتی بسیار مهم بوده و تعمیر آنها به لحاظ هزینه و قیمت، مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید دوباره آنهاست. عموما قطعات مختلف تابلو لایت باکس همچون نور اس‌ام‌دی یا ال‌ای‌دی، چاپ، طلق و بدنه مورد تعمیر و تعویض قرار می‌گیرد.

تابلو لایت باکس از کجا بخریم؟

اگر نمی‌دانید که کدام یک از انواع لایت باکس‌ها برای تبلیغات محیطی برند شما مناسب است و چه طرحی مخاطبان بیشتری را به سوی محصولات شما جذب می‌کند، بهتر است از کارشناسان این حوزه همچون برند «بانی چاپ» مشورت بگیرید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

بانی چاپ، یکی از شرکت‌های ثبت سفارش آنلاین و پرطرفدار در حوزه تولید انواع لایت باکس های چاپی و تبلیغاتی می باشد که در صنعت تبلیغات بسیار پر کاربرد می‌باشد.

افراد برای اطلاع از ویژگی‌ها و خدمات متنوع این مجموعه جهت ثبت سفارش و خرید می‌توانند به وبسایت آن به آدرس www.banichap.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز