برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین

لست سکند

هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین در شهر گوانگجو برگزار می‌شود و پاویون ایران در این نمایشگاه توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برپا میگردد. تاریخ برگزاری این نمایشگاه 27 تا 30 ژوئن برابر با 6 تا 9 تیرماه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

صنعتگران ایرانی می‌توانند با استفاده از یارانه های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای توسعه بازار خود در کشور چین در این نمایشگاه حضور یابند.

صنایع کوچک و متوسط از کشورهای مختلف جهان با حوزه‌های کاری متفاوت از جمله مواد غذایی، پوشاک و منسوجات و صنایع دستی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

برخی محصولات برای شرکت در این نمایشگاه دارای مزیت هستند. از جمله این محصولات خرما و فرآورده‌های آن، گیاهان دارویی، گلاب، گز، سوهان، مسقطی، زعفران، فرش و دست‌بافته ها، میوه خشک و خدمات گردشگری هستند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هدف از برگزاری این نمایشگاه کمک به شرکت‌های متوسط و کوچک در یافتن بازار و همچنین تامین منابع جدید است. شرکت‌ها با حضور در این رویداد بین المللی می‌توانند از فرصت‌های حضور در بازار بزرگ چین بهره‌مند شوند. این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رویدادهای حوزه صنایع کوچک و متوسط در آسیا و اقیانوسیه است.

دوره قبلی این نمایشگاه در فضایی بیش از 80 هزار متر مربع با حضور شرکت‌کنندگانی از 30 کشور دنیا از جمله ایران برگزار گردیده است. در دوره پیشین 25 شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور داشتند.

صنعتگران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایشگاه با شماره تماس ۴۱۱۸۷-۰۲۱ داخلی ۱۱۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز