بررسی وضعیت امروز بیت کوین با تحلیل تکنیکال

لست سکند

تحلیل بازارهای مالی، به خصوص بازار رمزارزها، اهمیت زیادی دارد و باید با دقت لازم انجام شود. به همین دلیل همواره به معامله گران توصیه شده که درخصوص تحلیل، به ویژه تحلیل تکنیکال، اطلاعات لازم را به دست آورند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به انجام معامله در بازار رمزارزها هستند باید تحلیل تکنیکال را بشناسند تا بتوانند در این بازار خرید و فروش داشته باشند. تحلیل تکنیکال به دلیل دقت و کاربرد اطلاعات قیمتی مناسب همواره مورد توجه معامله گران رمزارزی است. به خصوص این نوع تحلیل در بازار بیت کوین محبوبیت زیادی دارد و هر روزه در این بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۹ بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۲۹ بهمن با شما همراه هستیم. بیت کوین این روزها حتی شدیدتر و شارپ‌تر از آلت کوین‌ها و میم‌کوین‌ها به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و خبری از اصلاح قیمتی نیز در آن نیست. از این رو تصمیم گرفتیم تا موقعیت قیمت بیت کوین در نمودار را کمی در اشل بزرگتر ببینیم. بیت کوین کجاست؟ قیمت بیت کوین همان‌طور که در نمودار مشخص است، به یک مقاومت دراز مدت رسیده و از این گذشته در سقف کانال مشخص شده نیز است.

راز آسمان پایتخت

برخورد هم‌زمان سقف کانال و این ناحیه مقاومتی به نظر می‌تواند قیمت بیت کوین را حداقل برای یکی دو هفته در یک اصلاح قیمتی قرار دهد. در حال حاضر دیدگاه ما نیز نسبت به بیت کوین همین است، اما به هر حال بهترین زمان خرید بیت کوین یا بعد از شکست این دو ناحیه مقاومتی و یا بعد از ورود به یک اصلاح و در انتهای اصلاح قیمتی آن خواهد بود. توصیه می‌کنیم که برای سرمایه گذاری صبور باشید و اسیر فومو ناشی از رشدهای قیمتی بیت کوین در چند روز گذشته نشوید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز