چگونگی دریافت مشاوره رایگان وکیل ملکی

وکیل ملکی - کاماپرس

استفاده از وکیل متخصص می‌تواند به تسریع و بهبود روند دادرسی و حل دعاوی حقوقی کمک کند. برخی از وکلا در یک حوزه خاص دارای تخصص، مهارت و تجربه هستند و این داشته‌ها می‌تواند برگ برنده یک دعوای حقوقی باشد. در حوزه مسکن و ملک نیز بهتر است از وکیل ملکی مجرب و کارآزموده کمک گرفته شود و پرونده را با اطمینان خاطر بیشتری پیش برد.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکات مهمی درباره استفاده از مشاوره رایگان وکیل ملکی و نحوه انتخاب یک وکیل ملکی مجرب پرداخته است.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی در واقع وکیل پایه یک دادگستری است که به صورت تخصصی در حوزه پرونده‌های حقوقی، خرید، فروش، اجاره و ثبت املاک فعالیت می‌کند. این وکیل دارای تخصص کافی در زمینه اسناد و املاک بوده و از تجربه کافی در این حوزه برخوردار است.

وکیل ملکی می‌تواند صفر تا صد یک پرونده ملکی یا معاملات ملکی را انجام داده و به عنوان مشاور در کنار خریدار یا فروشنده ملک باشد. حتی در فرآیندهای استعلامات ملکی، ثبت اسناد، اجاره و رهن و سایر مراحل نیز می‌توان از مشاوره رایگان وکیل ملکی و کمک وی استفاده کرد.

وکیل ملکی - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

چرا باید از وکیل ملکی کمک گرفت؟

کمک گرفتن از وکلا و استفاده از مشاوره رایگان وکیل ملکی در حوزه‌های تخصصی به نفع موکل خواهد بود؛ به ویژه اینکه حقوق املاک جزو حوزه‌های بسیار پیچیده و سخت حقوقی است. بخشی از قوانین مربوط به خرید، فروش، رهن، اجاره و سرقفلی جزو قوانین بسیار قدیمی هستند و بخشی نیز بعد از انقلاب اسلامی به این مجموعه قوانین اضافه شده یا بر اساس قوانین اسلامی تغییر یافته‌اند. از سوی دیگر این حوزه، یک حوزه مالی بوده و ممکن است مسائل عرفی نیز روی پرونده‌های حوزه املاک تاثیرگذار باشد. این مجموعه قوانین برای افراد عادی بسیار پیچیده است و همین موضوع اهمیت داشتن وکیل ملکی مجرب و استفاده از مشاوره رایگان وکیل ملکی را بیش از پیش حائز اهمیت می‌کند؛ به ویژه اینکه دعاوی حقوقی ملکی بیشتر در حوزه پیش فروش‌ها و فروش مال غیر و فروش یک ملک به چند نفر مطرح می‌شود که با داشتن وکیل ملکی و از طریق استعلامات قبل از خرید می­توان از بروز آن جلوگیری کرد.

وظایف وکیل ملکی

وکیل ملکی وظایف بسیار گسترده‌ای در حوزه تخصصی خود دارد که از جمله آنها می‌توان به اخذ سند رسمی برای ملک، خرید و فروش املاک و مستغلات، اجاره املاک، امور سرقفلی، افراز  ملک مشاع یا تقسیم سهم هر یک از شرکانسبت به دارایی، بستن قرداد مشارکت در ساخت، دریافت استعلامات مربوط به ملک و هر نوع دیگر از فرآیند‌های مالی در زمینه املاک اشاره کرد.

در واقع وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند مشاوره‌های لازم را به خریدار یا فروشنده ارائه داده و در صورت صلاحدید، روند کار را در دست گیرد. همچنین در صورت هرگونه مشکل در این روند و به صلاحدید موکل، وکیل ملکی باید پرونده قضائی را در دادگاه باز کرده و این پرونده را تا زمان حصول نتیجه نهایی پیگیری کند.

وکیل ملکی یا استفاده از گروه وکلا؟

استاده از مشاوره رایگان وکیل ملکی می‌تواند راهگشا باشد، اما یکی از روش‌های اطمینان از حصول نتیجه در پرونده‌ها و دعاوی ملکی، استفاده از گروه وکلای ملکی است. گروه وکلا مجموعه‌ای از وکلای باتجربه ملکی هستند که ممکن است هرکدام در بخش‌های مختلف حقوق املاک تجربه و مهارت داشته باشند. به این صورت با مراجعه به یک موسسه وکالت می­توان از خدمات تمام وکلای این گروه یا موسسه استفاده کرد. این نوع از موسسه‌ها معمولا برخی از خدمات خود را به صورت رایگان به مراجعین ارائه می‌دهند که از جمله آن می‌توان به مشاوره رایگان وکیل ملکی برای تمام مراجعان اشاره کرد. این نوع از مشاوره می‌تواند به مراجعان در تصمیم‌گیری صحیح برای ادامه روند کار کمک بزرگی کند.

وکیل ملکی - کاماپرس

دریافت مشاوره رایگان وکیل ملکی از کجا؟

«گروه وکلای ملکی» یک موسسه حقوقی تشکیل شده از 15 وکیل باتجربه و مجرب در حوزه پرونده‌های حقوقی ملکی است که تاکنون بیش از 2500 پرونده حقوقی در این زمینه را با موفقیت به انجام رسانده‌ است. این گروه خدماتی همچون طرح و پیگیری کلیه دعاوی ملکی، تنظیم و نظارت قراردادی، تنظیم لوایح مختلف ملکی، اعاده دادرسی ملکی، تجدید نظر خواهی ملکی و اخذ استعلامات مرتبط ملکی را به عموم مردم ارائه می‌دهد.

علاقه­‌مندان برای آشنایی بیشتر با گروه وکلای ملکی می‌توانند به وبسایت vakilemelk.com مراجعه کنند یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 02144262535 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه وکلای ملکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز