با لندو و خدماتش بیشتر آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«لندو»  نام تجاری شرکت «هوشمند آرمان گستر آریان» است. این مجموعه از سال 1394 به عنوان یک پلتفرم فروش اعتباری و در واقع واسط میان خریداران اقساطی و سرمایه گذاران کار خود را آغاز کرد. این شرکت تا قبل از سال 1399 با نام تجاری ایران رنتر فعالیت می‌کرد. خریداران اقساطی در این مجموعه در بازه زمانی یک ساله بدون ارائه چک و ضامن، امکان خرید از صدها فروشگاه آنلاین در حوزه‌های مختلف را دارند. سرمایه گذاران نیز در این مجموعه در حوزه تامین سرمایه کارت‌های اعتباری مشغول هستند.

کاماپرس در ادامه با بیان نکاتی از این شرکت، سعی در ارائه مطالب جالبی درباره آن دارد تا فعالان و علاقمندان به این حوزه بیشتر با لندو آشنا شوند؛

1. هم بنیانگذاران لندو، امیر حق رنجبر و حمید حق رنجبر هستند. تعداد نیروی انسانی فعال در این مجموعه 70 نفر اعلام شده است.

2. بیش از 500 شرکت به صورت آنلاین در لندو حضور دارند. امکان ثبت سفارش تا 15 میلیون تومان برای کاربران موجود است. متقاضیان امکان خرید کالاهای دیجیتال، مد و استایل، بلیت، هتل و تور، خانگی و اداری، بیمه و خدمات و تخصصی را از طریق لندو دارند.

3. وبسایت این شرکت فروشگاه‌های بدون صف انتظار، برترین فروشگاه‌های دیجیتال، برترین فروشگا‌ه‌های لوازم خانگی، به صرفه ترین فروشگاه‌ها و فروشگاه‌های پیشنهادی لندو را به کاربران معرفی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

4. کاربران به منظور خرید اقساطی از لندو، ابتدا از آن اعتبار دریافت کرده و سپس به وبسایت فروشگاه مورد نظر خود می‌روند. پس از طی فرآیند خرید توسط متقاضیان، درگاه اقساطی لندو توسط آن‌ها انتخاب می‌شود.

5. لندو سال گذشته از فروشگاه اینترنتی «تیمچه» رونمایی کرد. تیمچه با سرمایه گذاری مشترک لندو و فینووا راه اندازی شد. مزیت رقابتی این مجموعه نسبت به سایرین ارسال رایگان کالا به سراسر کشور است.

6. این مجموعه در همکاری جدید خود با بانک آینده، خرید اقساطی از میان تنوع 60 هزار کالایی فروشگاه اینترنتی تیمچه را با سقف بیش از قبل را امکان پذیر کرده است. در واقع مشتریان لندو با حمایت بانک آینده، امکان خرید اقساطی 20 میلیون تومانی را دارند.

7. این مجموعه تاکنون توانسته عنوان بهترین وب سایت جشنواره وب و موبایل سال 1397 از نگاه مردم و کاندید برتر مسابقات استارتاپی کارزار را به دست آورد. رویداد استارتاپی کارزار به عنوان شاخه‌ای جدید در جشنواره وب و موبایل ایران است.

8. سال 1399 مجموعه لندو از نسل دوم رتبه بندی اعتباری بر پایه هوش مصنوعی خود رونمایی کرد. این مجموعه در سال مذکور در دومین جشنواره نهال فین تک حضور داشت. در این رویداد لندو به عنوان استارتاپ تاثیرگذار معرفی شد.

مرتبط با : لندو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز