با صنایع آهن و فولاد توس آشنا هستید؟

شرکت صنایع آهن و فولاد توس به عنوان یکی از نخستین مراکز خدماتی مجتمع فولاد مبارکه، ارائه خدمات تبدیلی و توزیع محصولات در شرق کشور را هدف قرار داده است. این شرکت در سال 1372 کار خود را آغاز کرد و در طول دوران فعالیت خود همواره به عنوان یکی از ویژه‌ترین و مجهزترین مراکز خدماتی مجتمع فولاد مبارکه مطرح بوده است.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت صنایع آهن و فولادتوس می‌پردازد که مطالعه آن به فعالان حوزه صنایع معدنی توصیه می‌شود؛

۱. شرکت صنایع آهن و فولاد توس با در اختیار داشتن بیشترین، متنوع‌ترین و به روزترین خطوط خدمات تبدیلی محصولات فولادی در شرق ایران و تکیه بر مهندسین و پرسنل متخصص و فنی خود قادر بوده است هدف خود را در تامین مواد اولیه ابتدای خطوط واحدهای صنعتی به بهترین نحو انجام دهد.

۲. کارنامه موفق شرکت صنایع آهن و فولاد توس سبب شده است که هم اکنون حجم زیادی از اعتبارات بانکی را در اختیار خود داشته باشد و به طور پیوسته مورد توجه شبکه بانکی به منظور اعطای خطوط اعتباری ریالی و ارزی قرار بگیرد.

۳. این شرکت در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع تاسیس شد و دارای 8 هزار و 500 متر انبار و سالن تولید، 330 متر ساختمان اداری، باسکول تریلی کش 60 تنی است. همچنین شرکت صنایع آهن و فولاد توس خط اختصاصی راه آهن به طول هزار متر با سکوی تخلیه و بارگیری مخصوص واگن قطار، خطوط برش طولی، انواع کویل گرم، اسیدشویی، خطوط برش عرضی و…دارد.

راز آسمان پایتخت

۴. دستگاه گیوتین شش متری و دو متری و خط تولید پروفیل باز سینوسی، تمامی امکانات توانمندی تخلیه، بارگیری، انباشت و ارائه خدمات تبدیلی تا 100 هزار تن در سال را برای این شرکت فراهم کرده است.

۵. تجهیزات سالنهای انبار و تولید شرکت کویل برگردان، سی هوک، هفت دستگاه جرثقیل سقفی با ظرفیت‌های 32 تن، 20 تن، 16 تن، 10 تن و 5/4 تن، یک دستگاه جرثقیل دروازه‌ای 30 تن، دستگاه‌های تراشکاری و یک دستگاه باسکول 60 تنی تمام دیجیتال هستند.

۶. شرکت صنایع آهن و فولاد توس رتبه اول «الف» را در میان مراکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه در سال 94 و 95 کسب کرده است. همچنین این شرکت لوح تقدیر شرکت فولاد مبارکه را در سال 92 دریافت کرد.

۷. مدیر کارگاه شرکت صنایع آهن و فولاد توس، علیرضا شیرکوبی نام دارد و برنامه ریزی تولید کنترل کیفی این شرکت نیز به عهده کاظم برجسته است.

مرتبط با : فولاد توس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز