با اپلیکیشن آیگپ خانه خود را حسینیه کنید

آی گپ
تور لحظه آخری-کاماپرس

محصول دانش بنیان آیگپ، یک پیام‌رسان مالتی پلتفرم ایرانی است. آیگپ از آبان‌ماه ۱۳۹۴ شمسی به ‌عنوان اولین و تنها پیام‌رسان متن‌باز (open-source) ایران و خاورمیانه به جامعه کاربران ارائه شد و پس ‌از آن توانست عنوان امن‌ترین پیام‌رسان متن‌باز ایرانی را نیز به خود اختصاص دهد.

به گزارش کاماپرس، کاربران با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود می‌توانند از این پیام‌رسان به راحتی استفاده کنند. آیگپ به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با یکدیگر به تبادل پیام‌های متنی، عکس، ویدئو، موسیقی و … بپردازند و همچنین با استفاده از استیکرهای جذاب و متحرک که برای اولین در ایران توسط آیگپ عرضه گردید، محیط گفتگوهای خود را جذابتر از همیشه کنند.
امسال محرم متفاوتی را تجربه خواهیم کرد، بیماری پاندمی کرونا باعث شده تا ستاد مبارزه با کرونا برای حفظ سلامتی شهروندان محدودیت‌های بسیاری را برای عاشقان امام حسین (ع) در نظر گیرد.
به گزارش ایسنا،  به همین جهت پیام‌رسان آیگپ برای آنکه عموم مردم بتوانند از فیض ایام محرم بهره‌مند شوند سرویس ویژه محرم را در نظر گرفته است. در این سرویس ویژه که از شب اول محرم در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. با هماهنگی هیات فاطمیون هر شب از ساعت 21 الی 23 به صورت اختصاصی از مسجد جمکران مراسم عزاداری با مداحی حاج مهدی سلحشور و همچنین اجرای تعزیه در پهنه رودکی بعد از نماز مغرب و اعشاء به صورت زنده پوشش داده می‌شود و عاشقان امام حسین (ع) می‌توانند از آن بهره مند شوند. در سرویس ویژه محرم آیگپ همچنین کاربران به راحتی می‌توانند به زیارت عاشورا به صورت متنی و صوتی دسترسی داده باشند، با بات نوای مداحان به مداحی‌های مورد علاقه خود دست پیدا کنند و معلومات مذهبی خود را در بازی زنجیر محک بزنند. کانال ویژه محرم حاوی مداحی‌های متنوع و سخنرانی‌های به روز نیز از دیگر امکانات این سرویس است. تعرفه اینترنت آیگپ یک سوم محاسبه می‌شود و از نظر هزینه نیز برای کاربران بسیار به صرفه است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : آی گپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز