ایران کیش رتبه اول تولید رایانه‌های غیر Main Frame را به دست آورد

تور لحظه آخری-کاماپرس

ایران کیش با ارتقا یک رتبه‌ای جایگاه قبلی خود در رشته شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی، بار دیگر موفق به تمدید گواهینامه رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک برای یک دوره دوساله شد. این شرکت همچنین برای نخستین بار در تاریخ فعالیت خود، موفق به کسب رتبه اول در رشته تولید و ارائه رایانه‌های غیر Main Frame شد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی ایران کیش، شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای چندمین بارمتوالی طی سالهای اخیرموفق به ارتقا رتبه های قبلی و کسب رتبه دررشته سخت افزارازمعاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری شده است.

به این ترتیب ایران کیش هم اکنون در 7 رشته بشرح ذیل دارای پایه یک است:

  • خدمات پشتیبانی
  • تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری
  • ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای پایه، سیستم و ابزارها
  • ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای حامل محتوا
  • امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات
  • شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی
  • تولید و ارائه رایانه های غیر Main Frame

با کسب گواهی های فوق ایران کیش قادر خواهد بود ضمن ارائه خدمات تخصصی متنوع درحوزه های مختلف (فن آوری اطلاعات، سخت افزار، نرم افزار و …) ، در هر یک ازاین رشته ها 12 قرارداد با مبلغ نامحدود با نظام بانکی کشور یا سایر متولیان در این حوزه منعقد کند.

راز آسمان پایتخت

به جز موارد ذکر شده، در حال حاضر شرکت دارای 4 رتبه پایه 4 در رشته های آموزش و پژوهش، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیک خدمات شبکه های اطلاع رسانی Providers و سیستم های ویژه ایران کیش نیز است.

بر اساس مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانک‌ها و… مکلفند صرفاً با شرکت‌هایی که نائل به دریافت گواهینامه مورد اشاره شده باشند، قراردادمنعقد کند. صحت اطلاعات مورد اشاره از طریق سایت sajar.mporg.ir قابل رویت است.

مرتبط با : کارت اعتباری ایران کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز