ایده‌ های شیک و جذاب برای طراحی دیوار خزه ای پشت تلویزیون

دیوار خزه ای - کاماپرس
لست سکند

تلویزیون به عنوان یکی از پرکاربردترین وسیله‌های منزل، توجه و تمرکز افراد زیادی را به خود جلب می‌کند و به همین دلیل محل قرار گرفتن و جزئیات مربوط به دکوراسیون اطراف آن از اهمیت زیادی برخوردار است. دیوار پشت تلویزیون از منظر رنگ، دکوراسیون و نورپردازی به میزان زیادی به تجربه افراد در استفاده از تلویزیون و زیبایی بصری دکوراسیون داخلی خانه بستگی دارد. طراحی دیوار خزه‌ای برای پشت تلویزیون، یکی از ترندهای روز است که طرفداران بسیاری دارد و با رعایت برخی از نکات، باعث دلنشین‌تر شدن نتیجه نهایی خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، نوع طراحی دیوار خزه‌ای پشت تلویزیون می­تواند تاثیرات مثبتی مانند القای احساس شادابی و آرامش و از بین بردن اضطراب داشته باشد. ویژگی انعطاف‌پذیری بالای دیوارهای خزه‌ای، عملکرد آن به عنوان عایق صوتی، نگهداری راحت و عدم نیاز به آبیاری از عواملی است که باعث شده دیوار خزه‌ای، گزینه اول بسیاری از افراد برای فضای پشت تلویزیون باشد.

این گزارش به بررسی چند نمونه‌ از ایده‌های خلاقانه طراحی دیوار خزه ‌ای برای دکوراسیون پشت تلویزیون پرداخته است.

دیوار خزه ای - کاماپرس

طراحی دیوار خزه‌ای پشت تلویزیون

یکی از ایده‌آل‌ترین طرح‌ها، استفاده از دیوار خزه‌ای در پشت تلویزیون است. نصب این دیوار  بسیار ساده است و افراد می‌توانند به سلیقه خود از پنل‌های چوبی عمودی یا افقی استفاده کنند. انعطاف‌پذیری بالای دیوار خزه‌ای به افراد امکان انتخاب طیف وسیعی از خزه‌ها در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف می­دهد. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این پنل‌های خزه‌ای، هارمونی و هماهنگی آن با سایر اجزای خانه است. دیوارهای خزه‌ای با هر رنگ دکوراسیونی هارمونی دارند و به همین جهت باعث محدودیت افراد در استفاده از آن‌ها نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

استفاده از پنل‌های خزه‌ای در قاب تلویزیون

یکی از ترندهای جدید و خلاقانه، استفاده از پنل‌های خزه‌ای در اطراف قاب تلویزیون است که ترکیبی زیبا و چشم‌نواز ایجاد می‌کند و استفاده از این طرح باعث می‌شود که دکوراسیون داخلی خانه ظاهر مدرن و شیکی داشته باشد. استفاده از این طرح برای افرادی که زمان زیادی صرف تماشای تلویزیون می‌کنند، مناسب است، زیرا باعث ایجاد یک فضای آرام و متمرکز می‌شود.

دیوار خزه ای - کاماپرس

طراحی پنل‌های ترکیبی چوب و خزه در اطراف تلویزیون

یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای استفاده از خزه‌های تثبیت‌شده، استفاده از پنل‌های چوبی در کناره‌های تلویزیون است. با استفاده از این ایده، افراد می‌توانند پنل‌های چوبی را در الگوها و طرح‌های مختلف مد نظر خود سفارش دهند و با چینش متفاوت‌ آن‌ها، زیبایی بصری در فضا ایجاد کنند. همچنین امکان قرار دادن قاب‌های عکس خانوادگی در این پنل‌ها و ایجاد فضای صمیمانه وجود دارد. 

استفاده از دیوار خزه‌ای چوبی در پشت تلویزیون

استفاده از چوب در طراحی دیوار خزه‌ای، یکی از منحصر‌به‌فردترین ایده‌ها است که باعث ایجاد فضای ارگانیک در فضای پشت تلویزیون می‌شود. طیف متنوعی از چوب برای اجرای این طرح وجود دارد و افراد می‌توانند بر اساس سلیقه خود و هارمونی با سایر اجزای خانه، دست به انتخاب بزنند. ترکیب چوب و دیوار خزه‌ای باعث القای حس آرامش بخش و صمیمانه می‌شود و اتمسفر داخلی خانه را دگرگون می‌کند؛ با این وجود، افراد باید توجه داشته باشند که محل نصب دیوار یا پنل خزه‌ای در معرض تابش نور خورشید نباشد. به طور کلی دیوارهای خزه‌ای نیاز به مراقبت چندانی ندارند و نگهداری از آن‌ها آسان است. صرفا لازم است که از برخورد مستقیم با آن‌ها اجتناب شود و دیوار در معرض نور خورشید و رطوبت نباشد.

دیوار خزه ای - کاماپرس

طراحی دیوار خزه‌ای برای دکوراسیون تلویزیون با «بست ماس»

بست ماس از سال 1395 در زمینه تولید و پرورش انواه خزه و گیاهان محیط‌های مرطوب مشغول فعالیت است. این مجموعه در سال 1397 به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خزه در ایران و دومین تولیدکننده در خاورمیانه شناخته شد. مجموعه بست ماس با استفاده از بهترین فناوری و تکنولوژی و مواد و متریال ایتالیایی موفق شده بیش از 19 نوع خزه و هشت نوع سرخش متفاوت را پروش دهد. استفاده از استانداردهای روز در تولید انواع خزه تثبیت‌شده، باعث شده که محصولات این مجموعه دارای بیشترین مدت زمان ماندگاری باشند. افراد برای طراحی دیوار خزه‌ای دکوراسیون تلویزیون می­توانند از این مجموعه کمک بگیرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://bestmoss.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 91304023-021 و 09027704930 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز