پنیرهای خاص در بازار ایران کجا عرضه می شوند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پنیر به عنوان یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین مواد خوراکی، در هر نقطه از جهان طرفداران خاص خود را دارد. تنوع بالا و طعم‌های مختلف پنیر آن را به یک مکمل عالی تبدیل کرده که هم می‌تواند به عنوان غذای اصلی و هم میان‌وعده‌‌ای کامل و مقوی ایفای نقش کند. در بازار ایران نیز انواع پنیر برای مصارف گوناگون عرضه شده که البته بسیاری از افراد تنها با چند نوع متداول و محدود آن همچون پنیر صبحانه، پنیر پارمسان و پنیر پیتزا آشنا هستند، این در حالیست که برخی تولیدکنندگان داخلی، لیست متنوعی از پنیرهای خاص را تولید و در بازار عرضه می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، این روزها در دنیای مواد غذایی کسب و کارهایی موفق هستند که ذائقه مشتری را شناخته و ترکیبات خاص و باب سلیقه آنها را ارائه کنند. «کالین» از جمله برندهایی است که به تولید پنیرهای خاص معروف است. کالین فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و طی این سال‌ها توانسته سهم مطلوبی در سبد خانواده‌های ایرانی به خود اختصاص دهد. در حال حاضر کالین 76 محصول پنیر، 9 محصول در دسته پنیرهای صنعتی، 4 نوع خامه، 3 نوع روغن و 11 نوع کره در سبد کالایی خود داشته و محصولات خود را در بیش از 26 نمایندگی در کل کشور عرضه می‌کند.

در این میان یکی از فروشگاه‌های محبوب کالین در مجتمع آ اس پ واقع شده که در حال حاضر 30 نوع پنیر متفاوت کارخانه‌ای عرضه می‌‌کند. در این فروشگاه، علاوه‌بر پنیرهای خاص تولیدی کارخانه، سس‌ها و دیپ‌های خاص نیز با فرمول ویژه سرآشپز کالین عرضه می‌شود که اتفاقا مشتریان پروپا قرصی دارد.

فریبا صدقی سرآشپز کالین به خبرنگار کاماپرس می‌گوید: این پنیرها در طول یک فرایند تخصصی در کارخانه کالین تولید می‌شوند و به همین دلیل نمونه مشابه ندارند. البته محصولات بسته بندی با نام کالین در سایر فروشگاه‌های سطح شهر وجود دارد، اما برند دست‌ساز آن تنها در فروشگاه‌های خود این شرکت عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

در فروشگاه کالین شعبه آ اس پ، انواع سس‌های پستو، تریاکی و … عرضه می‌شود، اما به گفته سرآشپز این مجموعه، طعم و ترکیبات سس‌های کالین، متفاوت از سایر مجموعه‌هاست.

صدقی سرآشپز کالین اضافه می‌کند: برخی از سس‌های کالین دارای فرمولی خاص هستند که من هم از آن اطلاعی ندارم و سازنده آن که سرآشپز دیگری است شخصا این محصولات را تهیه می‌‌کند. سس‌ها و دیپ‌ها هم همچون پنیرهای خاص کالین بسیار متنوع هستند و برای انواع غذاها، سالادها، برگرها و کباب و … کاربرد دارند، اما اینکه دقیقا چه نوع استفاده‌ای از این سس ها شود به مشتریان بستگی دارد؛ به عبارت دیگر، متناسب با ذائقه مصرف‌کنندگان این سس‌ها می‌توانند کاربردهای مختلفی پیدا کنند.

کدام محصول مشتری بیشتری دارد؟

به اعتقاد سرآشپز محصولات کالین، نمی‌توان گفت، کدام محصول مشتریان خاصی یا بیشتری دارد، زیرا هر محصولی مشتری خود را داشته و عمدتا کسانی که به دنبال چشیدن و تجربه محصولات نو و جدید هستند، سراغ کالین می‌آیند. بسیاری از مشتریان بعد از تجربه اول مشتری ثابت مجموعه شده و ما را به دیگران نیز معرفی می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که طعم سس‌ها و دیپ‌های کالین، به ذائقه ایرانی‌ها بسیار نزدیک است.

انتهای پیام

مرتبط با : کالین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز