افزایش استقبال از هولوگرام‌های امنیتی

هولوگرام امنیتی
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هولوگرام ها علائم تصویری دو بعدی یا سه بعدی هستند که بوسیله لیزر، نام یا لوگوی شرکت ها در لایه های دو بعدی یا سه بعدی ایجاد می شود و یک روش مطمئن برای ضمانت اصالت محصول و یونیک بودن آن تا رسیدن به مصرف کننده نهایی محسوب می شود. به این ترتیب که هنگام تحویل کالا با دیدن هولوگرام و اطمینان از سالم بودن آن، می توان مطمئن شد که محصول دست نخورده باقی مانده است.

به گزارش کاماپرس، هولوگرام ها بخاطر طیف هفت رنگی که دارند، علاوه بر ایجاد امنیت و اصالت برای محصولات شما، ظاهر زیبا و منحصر به فردی را ایجاد می کنند که به همین دلیل بسیار مورد استقبال همگان قرار می گیرند.  یکی از مطمئن ترین و ارزان ترین راه حل‌ها برای تضمین اصالت کالا و جلوگیری از هرگونه تقلب و جعل و سرقت در همه جای دنیا، استفاده از هولوگرام های امنیتی است. در سال های اخیر هولوگرام های امنیتی نسبت به قبل بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند، چراکه با توجه به بزرگ شدن بازارهای صنعتی و بالا رفتن هزینه های تولید، برخی سودجویان قصد دارند با حذف برخی استانداردها و پایین آوردن کیفیت، محصولات تقلبی تولید کنند و بتوانند آن را با قیمت خیلی پایین وارد بازار نمایند. که این امر موجب آسیب به اعتبار برخی برندهای معتبر و اصالت آن کالا می شود.
ویژگی‌های مهم هولوگرام امنیتی چیست؟

ویژگی های مهم هولوگرام امنیتی که آن را خاص و منحصر به فرد می کند عبارتند از:
• قابلیت استفاده و نصب بر روی تمام سطوح و انواع کالاها
• مقاومت در برابر حرارت برای کالاهایی که در معرض حرارت بالا هستند.
• غیر قابل انتقال از کالایی بر روی کالای دیگر
• قابل تولید در ابعاد و اندازه های مختلف
• حساسیت بالا در برابر هرگونه دستکاری
• غیر قابل کپی برداری همانند نمونه اولیه توسط متخلفین
• قابلیت چاپ مشخصات و شماره سریال های درخواستی
به گزارش ایسنا، هولوگرام امنیتی راهی مطمئن و مقرون به صرفه برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، جعل و کپی برداری است. باتوجه به ضرر و زیانی که از طریق اینگونه سوء استفاده ها متوجه تولیدکنندگان می شود، استفاده از هولوگرام امنیتی کاملاً توجیه اقتصادی دارد و می تواند با ایجاد امنیت لازم، از برند شما محافظت ویژه ای بعمل آورد.
دسته‌بندی‌های هولوگرام امنیتی 
هولوگرام ها علائم تصویری دو بعدی یا سه بعدی هستند که بوسیله لیزر، نام یا لوگوی شرکت ها در لایه های دو بعدی یا سه بعدی ایجاد می شود و یک روش مطمئن برای ضمانت اصالت محصول و یونیک بودن آن تا رسیدن به مصرف کننده نهایی محسوب می شود. به این ترتیب که هنگام تحویل کالا با دیدن هولوگرام و اطمینان از سالم بودن آن، می توان مطمئن شد که محصول دست نخورده باقی مانده است. هولوگرام های امنیتی بعد از مخدوش شدن، عبارت Void یا باطل شد Cancelled را ظاهر می کند و یا طرح درج شده روی هولوگرام، بر روی زمینه باقی می ماند و از هولوگرام یک نایلون به جا می ماند که اصطلاحاً به آن Tamper گفته می شود. هولوگرام‌ها قابلیت جابجایی و انتقال از کالایی به کالای دیگر را ندارند. چراکه به محض دستکاری، پیغام مربوطه ظاهر می شود. این هولوگرام‌ها معمولاً روی سطوح مختلف قابل نصب هستند و یکی از بهترین ویژگی‌های آنها این است که در سایزهای مختلف قابل تولید می‌باشند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کاربرد و خواص هولوگرام می توانید از کارشناسان شرکت پایگان سیل ایرانیان (www.Payeganco.Com) بخواهید شما را در این زمینه بیشتر یاری نمایند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پایگان سیل ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز