اطلاعات لازم پیش از خرید درب کابینت ممبران

کابینت ممبران -کاماپرس
لست سکند

کابینت آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه است که هم از نظر زیبایی و دکوراسیون و هم از نظر کاربرد از اهمیت بسیاری برخوردار است. کابینت ممبران نیز به عنوان یکی از انواع محبوب کابینت در دکوراسیون آشپزخانه، علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی نیز برخوردار است. مهم‌ترین عامل تمایز کابینت ممبران با دیگر کابینت‌ها، نماهای آن از جمله درب کابینت ممبران یا انواع ستون‌ها و سرستون‌های این کابینت است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هفت نکته ضروری برای سفارش درب کابینت ممبران ‌پرداخته است.

1- تناسب سبک درب کابینت با دکوراسیون منزل

نخستین گام برای سفارش کابینت ممبران، آشنایی با سبک‌های درب این نوع کابینت و انتخاب نزدیک‌ترین نوع آن به دکوراسیون منزل و آشپزخانه است. علاوه بر این، مواردی همچون سلیقه شخصی نیز نقش موثری در انتخاب سبک درب کابینت ممبران دارد. درب کابینت ممبران در دو سبک اصلی کلاسیک و نئوکلاسیک قابل سفارش است که سبک نئوکلاسیک گزینه مناسبی برای آشپزخانه‌های مدرن و مینیمال است.

2- تناسب رنگ‌های کابینت و سایر وسایل

رنگ درب کابینت نیز نقش مهمی در نمای نهایی کابینت ممبران در آشپزخانه دارد؛ با این حال در انتخاب رنگ درب کابینت ممبران علاوه بر سلیقه و تمایلات شخصی، به سبک دکوراسیون و رنگ دیگر وسایل نیز باید توجه داشت. به عنوان مثال، استفاده از ترکیب دو رنگ مکمل یا متضاد در کابینت، جلوه‌ای متفاوت و خاص ایجاد می‌کند. در آشپزخانه‌های مدرن و مینیمال بهتر است از رنگ‌های متضاد و غیرخنثی استفاده کرد.

3- اکسسوری و یراق‌آلات

یک نکته مهم دیگر در سفارش کابینت و درب کابینت ممبران، توجه به اکسسوری‌ها و یراق‌آلات مورد استفاده در آن از جمله دستگیره درب کابینت، ستون‌ها یا سرستون‌ها است. در خرید یراق‌آلات باید به دو جنبه کیفیت و مرغوب بودن و زیبایی بصری آن توجه کرد. انتخاب صحیح یراق‌آلات علاوه بر آن‌که جلوه‌ای زیبا و متفاوت به آشپزخانه می‌بخشد، هزینه‌های تعمیر و تعویض این قطعات در درازمدت را نیز کاهش می‌دهد. به عنوان مثال در آشپزخانه‌های مدرن می­توان از دستگیره‌های استیل ضدزنگ استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

4- تناسب درب کابینت با نیازها

یکی از نکات مهم در انتخاب درب کابینت ممبران، تناسب آن با نوع نیازهای هر خانواده یا صاحب منزل است. به عنوان مثال، ممکن است برخی افراد در بیشتر مواقع میزبان مهمانان زیادی بوده و نیازمند فضای ذخیره‌سازی برای ظروف مهمان باشند؛ یا مثلا ممکن است خانواده‌ای دارای کودک یا حتی حیوان خانگی بوده و نیاز داشته باشند که درب کابینت به راحتی باز نشود؛ از این رو در هنگام سفارش درب کابینت ممبران حتما باید نوع استفاده از کابینت را مدنظر داشت.

کابینت ممبران -کاماپرس

5- انتخاب طرح مناسب و مشورت با افراد متخصص

در سفارش درب کابینت ممبران و انتخاب طرح موردنظر برای روکش حتما باید با یک فرد متخصص مشورت کرد؛ چرا که برخی از طرح‌های انتخابی ممکن است روی مدل و نوع درب کابینت موردنظر قابل اجرا نباشد؛ از این رو پس از انتخاب طرح، بهتر است آن را به یک کابینت‌ساز ماهر نشان داد و نظر او را جویا شد.

6- کیفیت و مرغوب بودن متریال و دستگاه‌ها

یکی از نکات مهم برای خرید درب کابینت ممبران، اطمینان از کیفیت مواد و متریال مورد استفاده در ساخت کابینت از جمله چسب پی وی سی یا جنس روکش کابینت است؛ چرا که در صورت مطلوب نبودن کیفیت هر یک از این موارد، روکش درب کابینت به سرعت کنده شده و از شکل و قیافه می‌افتد. علاوه بر آن، دستگاه وکیوم مورداستفاده برای پرس روکش روی درب نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

کابینت ممبران -کاماپرس

7- سفارش به کابینت­‌ساز مطمئن

در نهایت باید توجه داشته که داشتن یک کابینت با ظاهر زیبا، استحکام و دوام بالا، نیازمند انتخاب یک کابینت ساز باتجربه و مطمئن است؛ از این رو پیش از سفارش کابینت و درب کابینت ممبران حتما باید درباره مراکز و مجموعه‌های موردنظر تحقیق کرد و به سراغ افراد متخصص و آشنا با کابینت‌سازی رفت تا از بابت مرغوب بودن متریال مورد استفاده اعم از چسب، ورقه پی وی سی و امثال آن نیز مطمئن بود.

خرید درب کابینت ممبران از «ماهر چوب»

شرکت ماهرچوب، یک مجموعه معتبر و فعال در زمینه تولید انواع کابینت کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک، درب کابینت ممبران و درب کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان است. این مجموعه با بهره‌مندی از تیمی متشکل از طراحان ماهر و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته، به طراحی و اجرای انواع درب کابینت ممبران با بهترین کیفیت می‌‌پردازد.

متقاضیان برای سفارش و خرید درب کابینت ممبران می‌توانند به آدرس تهران، اسلامشهر، شهرک صنعتی چیچکلو، اول خیابان همدانی یا به وبسایت این مجموعه به آدرس www.maherwood.com مراجعه و نمونه کارهای قبلی را مشاهده کنند. برای ارتباط با کارشناسان ماهرچوب نیز می‌­توان از طریق شماره‌ تلفن‌­های همراه 09198388353 و 09129563606 با آنان در تماس بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز