اسپاتیفای اک: خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

اسپاتیفای آَک-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید اکانت اسپاتیفای در ایران با توجه به تحریم هایی که از سوی این سرویس وجود دارد، بسیار سخت شده است و دیگر نمی توان با روش های مستقیم به راحتی این کار را انجام داد. اسپاتیفای یکی از قدرتمند ترین سرویس های ارائه موسیقی در دنیاست که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. اما دسترسی به امکانات بسیار هیجان انگیز در این برنامه، نیازمند تهیه اکانت های غیر رایگان است.

افراد زیادی هستند که تمایل دارند اکانت خود را در اسپاتیفای به صورت پرمیوم و یا سایر طرح های غیر رایگان تبدیل کنند تا بتوانند از این ویژگی های جذاب استفاده کنند. برای غیر رایگان کردن حساب خود باید از راهکار هایی استفاده کنید که موفقیت آن ها ثابت شده است. اگر به خوبی با روش های خرید حساب خود آشنا نیستید، می توانید در این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید با سایت اسپاتیفای اَک فروشگاه اکانت اسپاتیفای مراجعه کنید و خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای را انجام دهید.

نسخه های غیر رایگان اکانت اسپاتیفای


شاید اصلی ترین موضوع در خرید اکانت اسپاتیفای در ایران، نحوه تهیه آن باشد اما قبل از پرداختن به آن بهتر است با گزینه هایی که برای این کار دارید، آشنا شوید. با یک نگاه کلی، اسپاتیفای ویژگی های بسیار جذاب برای علاقه مندان به موسیقی دارد اما زمانی که عضو این برنامه شوید، متوجه می شوید که بیشتر این قابلیت ها در نسخه رایگان در دسترس نیست. پس مجبور می شوید که برای استفاده از مزیت های ویژه این سرویس، یکی از اکانت های زیر را خریداری کنید.

اکانت  unlimited، دسترسی های بیشتری دارد

در اکانت نا محدود شما همچنان با محدودیت هایی مواجه هستید اما به نسبت اکانت رایگان، امکانات بیشتری در اختیار دارید که می تواند استفاده از دنیای موسیقی را برایتان لذت بخش تر کند. شاید در این اکانت نتوانید از پیشنهاد های جذاب اسپاتیفای استفاده کنید و یا اینکه به آهنگ های دلخواه خود گوش کنید، اما باز هم از مزیت هایی برخوردار می شوید که در نسخه رایگان وجود ندارد. برای مثال دیگر در میان پخش آهنگ ها با تبلیغات مواجه نمی شوید و امکان جستجوی تعداد زیادی از موزیک های دلخواه خود را خواهید داشت.

راز آسمان پایتخت

اکانت premium، مزیت های بی شماری دارد

کامل ترین نسخه غیر رایگان اکانت های اسپاتیفای، اکانت پرمیوم می باشد که تمامی ویژگی های این برنامه در اختیار کاربر قرار می گیرد. در صورت تمدید این اکانت همچنان می توانید از قابلیت های فراوان اسپاتیفای لذت ببرید اما در صورت عدم تمدید، تمامی ویژگی ها به حالت سابق باز می گردد حتی دیگر امکان دسترسی به آهنگ هایی که به صورت آفلاین در اکانت پرمیوم گوش می دادید، را نخواهید داشت.

اکانت پرمیوم مزیت هایی را برای کاربر فراهم می کند که لذت استفاده از برنامه را چندین برابر می کند. در حقیقت اسپاتیفای واقعی را تنها زمانی می توانید تجربه کنید که اکانت پرمیوم خود را فعال کنید. لذت شنیدن آهنگ با کیفیت بی نظیر، استفاده از میلیون موسیقی و پادکست و انتخاب آن ها، عدم تماشای تبلیغات که بعضاً آزار دهنده می شوند و غیره از مواردی هستند که تنها با پرمیوم شدن اکانت، می توانید از آن ها استفاده کنید.

اسپاتیفای آَک-کاماپرس

نکات خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

تقریبا برای همه شما مشخص است که خرید اکانت اسپاتیفای در ایران دشواری های بیشتری در مقایسه با نقاط دیگر دنیا دارد و از این رو بهتر است با نکات این کار آشنا باشید. تقریبا می توان گفت که دیگر به شکل مستقیم نمی توان اقدام به خرید اکانت پرمیوم کرد. پس بیشتر افراد ترجیح می دهند به شکل واسطه و از طریق شرکت های واسطه ای که برای این کار وجود دارد، نسبت خرید اکانت اقدام کنند.

در میان ریجن هایی که برای شما وجود دارد، عمدتا ریجن آمریکا دسترسی بهتر و امکانات بیشتری دارد، پس شاید انتخاب آن ها گزینه بهتری باشد. البته که در ریجن های دیگر هم می توان از تمامی قابلیت های اسپاتیفای استفاده کرد. سعی کنید قبل از خرید به خوبی از محدودیت ها و ویژگی های هر کدام از اکانت های فمیلی و یا فردی مطلع شوید، چرا که پس از خریداری اکانت دیگر به سختی می توان این ویژگی های را تغییر داد.

برای ورود معمولا نیاز به تغییر آی پی خود دارید و که این آی پی باید حتما با ریجن انتخابی شما در اکانت هماهنگ باشد. تحریم بودن اسپاتیفای مشکلات زیادی را بر سر راه فعال کردن حساب های غیر رایگان و نحوه استفاده از آن ها ایجاد کرده است. از این رو نیاز است تا برای این موارد از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید. بهتر است حتی با وجود آشنایی کامل با نحوه پرداخت هزینه اکانت پرمیوم اسپاتیفای، فعال کردن آن را به شرکت های متخصص بسپارید. چگونگی پرداخت هزینه اکانت تنها بخش کوچکی از مشکلاتی است که برای فعال کردن اکانت با آن مواجه می شوید. پس بهتر است برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت و موارد دیگر، به شرکت های معتبر اعتماد کنید.

آیا می توان به شکل گروهی اکانت اسپاتیفای را خریداری کرد ؟

اسپاتیفای برای پرمیوم کردن حساب های کاربران، پیشنهاد های متنوعی را در نظر گرفته است، از این رو هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی می توانید از امکانات این اکانت ها استفاده کنید. در اکانت فمیلی، امکان استفاده از مزیت های برنامه برای شش کاربر فراهم شده است و در اکانت های Duo هم، قابلیت های دستگاه برای دو نفر فراهم می شود. می توان با تغییر در تنظیمات اکانت، قابلیتی را فعال کرد که پلی لیست های این افراد برای یک‌دیگر نمایش داده نشود، پس نباید نگران این موضوع باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپاتیفای اک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز