خرید تور کانادا چقدر هزینه دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گزارش کاماپرس، در سال گذشته میلادی، حدود 10 میلیون نفر از کشور کانادا و جاذبه‌های گرشگری‌اش دیدن کرده‌اند. فرهنگ این کشور با تاریخچه فرانسوی و بریتانیایی عجین شده و این تنوع فرهنگی، منجر به تشکیل جامعه فرهنگی پویا شده و می‌توان با سفر به این کشور، تجربه زیستی متفاوتی را برای گردشگران رقم زد.  سفر به این کشور از طریق تور کانادا، می‌تواند تجربه دلنشینی را برای گردشگران رقم بزند. تور کانادا از روز نخست شهریورماه به مدت 15 روز برگزار می‌شود و طی آن، گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی شهرهای ونکوور، مونترال، تورنتو و نیاگارا دیدن کنند.

در این گزارش شرایط خرید تور کانادا را به همراه ارائه قیمت، معرفی شده‌است.

هزینه‌های تور کانادا

به ازای هر فرد بزرگسال در تور کانادا، هزینه ارائه خدمات تور 99 میلیون و 900 هزارتومان بعلاوه 9,390 دلار خواهد بود. برای کودکان زیر دو سال نیز تنها با پرداخت مبلغ 290 دلار می‌توان در این تور نام‌نویسی کرد. در خصوص هزینه روزانه نیز، بسته به شرایط سفر و نوع تفریحات می‌تواند متفاوت باشد اما به طور میانگین بهتر است روی روزانه 200 دلار حساب باز کرد.

شهرهای دیدنی کانادا

در قالب این تور، نخستین شهری که گردشگران از آن بازدید می‌کنند، شهر ونکوور خواهد بود. اقامت در این شهر، 5 شبانه روز خواهد بود. پس از آن گردشگران به مدت 3 شب در مونترال سپری خواهند کرد و طی آن از شهر کبک نیز دیدن می‌کنند. تورنتو مقصد بعدی نیز 3 شبانه روز میزبان گردشگران خواهد بود و سرانجام  نیاگارا و جاذبه‌های دیدنی‌اش حسن ختام خوبی برای تور کانادا در سه شب پایانی رقم می‌زند.

راز آسمان پایتخت

شهرهای دیدنی کانادا-کاماپرس

منطقه ساحلی گرانویل

این جاذبه گردشگری در شمال ونکوور قرار دارد. این مکان با سواحل شنی، فضای سبز و طبیعتی بکر می‌تواند مقصد تفریحی جذابی باشد. در این منطقه، فضاهای تفریحی بسیاری در نظر گرفته شده و افراد می‌توانند ورزش‌های آبی، فعالیت‌های ورزشی گروهی مانند والیبال و فوتبال را در آن تجربه کنند. همچنین این ساحل معمولا در انتهای تابستان، کماکان آرام است و گردشگران می‌توانند با بازدید از این ساحل تنی به آب هم بزنند.

کلیسای نوتردام

این کلیسا واقع در شهر مونترال، با برج‌های بلند و پنجره‌های متعدد، زیبایی و شکوه خاصی دارد. معماری گوتیک در این کلیسا با تزئینات هنری و دینی‌اش، این سازه را به پای ثابت مراسم‌های ازدواج، کریسمس و عبادات مذهبی تبدیل کرده‌است. نور بی‌نظیری که از پنجره‌های رنگی این کلیسا در طول روز ساتع می‌شود، می‌تواند تأثیر معنوی و زیبایی شناختی زیادی بر روی گردشگران داشته‌باشد.

کلیسای نوتردام-کاماپرس

برج سی اِن

یکی از نمادهای مشهور شهر تورنتو برج سی اِن است که در بخش جنوبی این شهر قرار دارد. این سازه با طراحی مدرن و بی‌نظیر خود، با ارتفاع 550 متری، می‌تواند چشم‌انداز وسیعی از شهر تورنتو را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. نکته قابل توجه در خصوص این برج این است که در سال 1976 این برج ابتدا با کاربرد برج مخابراتی احداث شد، اما خیلی زود تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر تبدیل شد.

برج سی اِن-کاماپرس

تپه گروز

این تپه از معروف‌ترین مناظر طبیعی شهر ونکوور محسوب می‌شود. با قرارگرفتن در بالای تپه می‌توان منظره‌ای دیدنی از این شهر، اقیانوس اطلس و کوه‌های اطراف آن داشت. بومیان این منطقه در گذشته این تپه را مکانی مقدس می‌دانستند و مراسم‌های مذهبی در این مکان برگزار میشد اما با ورود مهاجران اروپایی به این منطقه، این تپه تبدیل به جاذبه گردشگری شده‌است.

آبشار نیاگارا

این برج با ارتفاع نزدیک به 53 متر و عرض 310 متر یکی از بزرگترین آبشارهای جهان محسوب می‌شود و در مرز بین کانادا و ایالات متحده قرار دارد. قدرت و عظمت این آبشار، سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کند. قدمت این آبشار به حدود 12 هزارسال قبل باز می‌گردد و برای بسیاری از افراد بومی این منطه، مکانی مقدس است.

آبشار نیاگارا-کاماپرس-کاماپرس

خرید تور کانادا از «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه، مرجعی قابل اعتماد برای انتخاب بهترین تورهای خارجی، آسیایی و اروپایی به شمار می‌رود. ایوار با ارائه خدماتی همچون اخذ ویزای شینگن، تهیه بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خواهد بود. گردشگران می‌توانند در قالب تور کانادا، سفری هیجان‌انگیز را در دل جاذبه‌های دیدنی کشورهای اروپایی تجربه کنند.

علاقه­‌مندان برای رزرو تور کانادا و اطلاع از خدمات آژانس ایوار می‌توانند به وبسایت www.eavar.com مراجعه کنند یا با شماره 02191009100 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز