پرفروش ترین بازی ورزشی ps5 + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای انتخاب بازی ورزشی ps5 تنوع مناسبی در بازار وجود دارد و می‌توان از بین انواع ورزش‌ها انتخاب کرد. پرطرفدارترین بازی ورزشی نیز فیفا است که نسخه‌های جدیدتر آن مدام وارد بازار می‌شوند و هر بار کیفیت بهتری را ارائه می‌دهند. این بازی‌ها اغلب برای تمام سنین مناسب بوده و بعد از فوتبال در بین بازی‌هایی مانند ماشین سواری، مبارزه و بازی‌های خاص‌تری مانند تنیس می‌توان محصولات پرفروش بیشتری را دید.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین بازی ورزشی ps5 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

بازی ورزشی ps5 با نام EA Sports FC 24

این بازی ورزشی ps5 برای علاقه مندان به فیفا جذابیت زیادی داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. این بازی برای تمام سنین مناسب بوده و گرافیک بسیار بالایی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین این بازی ورزشی گیم پلی جذابی دارد و در آن می‌توان از حس واقع گرایانه لذت برد. بازی ورزشی ps5 فیفا، تنوع توپ‌های مختلف نیز داشته و در آن می‌توان تنوع چهره تماشاگران را هم دید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازی ورزشی ps5 با نام Gran Turismo 7

این بازی دارای گرافیک خوبی بوده و با قیمت 2 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد. این بازی با سبک مسابقه‌ای طراحی شده و برای سنین بالای سه سال مناسب در نظر گرفته می‌شود. مسابقات این بازی ورزشی ps5 بر اساس 25 سال تجربه ساخته شده و در آن می‌توان تنوع بالایی در رنگ آمیزی و طراحی تصاویر دید. در این بازی بیش از 420 خودرو وجود داشته و می‌توان نوآوری‌های جدیدی در آن دید.

بازی ورزشی ps5 با نام کشتی کج WWE 2K24

این بازی ورزشی ps5 برای سنین بالای 16 سال مناسب بوده و با قیمت 3 میلیون و 130 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذابی داشته و در آن می‌توان بهترین جزئیات ممکن را دید. همچنین این بازی ورزشی ps5 نورپردازی فوق العاده‌ای داشته و در آن شخصیت‌هایی جذاب با جزئیات زیاد وجود دارند. این بازی پرطرفدار از نظر تکنولوژی ساخت نیز نسبت به مدل‌های پیشین پیشرفته‌تر است.

بازی ورزشی ps5 با نام NBA 2K24

این بازی که امکان بازی کردن آن توسط 2 تا 4 نفر آفلاین و تا 4 نفر آنلاین وجود دارد، با قیمت 1 میلیون و 840 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای تمام سنین مناسب بوده و گیم پلی جذابی دارد. همچنین این بازی ورزشی ps5 گرافیک بسیار قابل توجهی داشته و بازیکنان آن به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. این محصول تنوع زمین‌های بازی مورد قبولی داشته و در آن موشن کپچر شدن تمامی تماشاگران در هر مسابقه‌ای را می‌توان دید که تغییری مهم نسبت به بازی‌های پیشین است.

بازی ورزشی ps5 با نام Tennis World Tour 2

این نسخه از بازی ورزشی ps5 با سبک شبیه سازی، برای بالای 7 سال مناسب بوده و با قیمت 2 میلیون و 190 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با اهمیت زمانبندی در ایفای بازی و امکان انتخاب ضربه دقیق و ضربه قدرتی طراحی شده و در آن جزئیات جذابی را می‌توان دید. به عبارتی می‌توان گفت این بازی یکی از بهترین بازی‌های تنیس در ps5 بوده و در آن می‌توان گیم پلی بسیار جذابی را تجربه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمرایستگاه بازیمکس گیم
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز