مانیتور گیمینگ ایسوس در کدام سایت اینترنتی ارزان تر است؟

مانیتور ایسوس-کاماپرس

مانیتور گیمینگ ایسوس با مدل TUF Gaming VG279QM یکی از مانیتورهای گیمینگ محبوب در بازار بوده و با سایز صفحه نمایش 27 اینچی در خدمت کاربران قرار می‌گیرد. این مانیتور که با قیمت حدودی 17 تا 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد برای گیمرها و طراحان انتخابی مناسب بوده و جزو محصولات پرفروش در بازار به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش قیمت مانیتور گیمینگ ایسوس با مدل TUF Gaming VG279QM را در سایت‌های اینترنتی مختلف بررسی می‌کند.

خرید مانیتور گیمینگ ایسوس  TUF Gaming VG279QM از سایت تکنولایف

قیمت این مانیتور گیمینگ ایسوس در زمان تهیه این گزارش، در سایت تکنولایف 18 میلیون و 499 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این محصول در سایت تکنولایف، با گارانتی 36 ماهه حامی ارائه شده و امکان خرید اقساطی آن از طریق پتلفرم‌های ازکی وام، ایزی پی و بالون وجود دارد.

مانیتور گیمینگ ایسوس  TUF Gaming VG279QM-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خرید مانیتور گیمینگ ایسوس  TUF Gaming VG279QM از سایت دیجی لند

در دیجی لند می‌توان این مانیتور را با قیمت 17 میلیون و 530 هزار تومان خریداری کرد. قیمت اصلی این محصول در سایت دیجی لند 18 میلیون و 161 هزار تومان عنوان شده که در زمان تهیه این گزارش با 3 درصد تخفیف به فروش می‌رسد. گارانتی در نظر گرفته شده برای این مانیتور در این سایت، گارانتی شرکتی 6 ماهه است.

مانیتور گیمینگ ایسوس  TUF Gaming VG279QM-کاماپرس

خرید مانیتور گیمینگ ایسوس  TUF Gaming VG279QM از سایت دیجی کالا

این مانیتور گیمینگ ایسوس در سایت دیجی کالا با قیمت 17 میلیون و 990 هزار تومان عرضه شده و دارای گارانتی 36 ماهه حامی است. برای خرید این محصول می‌توان استفاده از شرایط اقساطی دیجی پی را امتحان کرد.

مانیتور گیمینگ ایسوس  TUF Gaming VG279QM-کاماپرس

ویژگی‌های مانیتور گیمینگ ایسوس  TUF Gaming VG279QM

این مانیتور 27 اینچی با رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 پیکسل عرضه شده و کیفیت نمایش فول اچ دی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول ایسوس همراه با پایه 5.6 کیلوگرم وزن داشته و وزن آن بدون پایه 3.3 کیلوگرم است.

این مانیتور گیمینگ ایسوس با صفحه نمایش تخت، در حالت عادی 26 وات مصرف انرژی داشته و امکان استفاده از پایه دیواری را به کاربر می‌دهد. این محصول با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش ارائه می‌شود و دارای دو بلندگوی دو واتی است. علاوه بر آن، در این مانیتور امکاناتی مانند خروجی مانیتور و فیلتر نور آبی نیز در نظر گرفته شده‌اند و زمان پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه عنوان می‌شود.

حداکثر نرخ بروز رسانی در این محصول 144 هرتز بوده و حداکثر نرخ بروز رسانی آن 280 هرتز است. استفاده از این مانیتور علاوه بر طراحان و گیمرها برای تمام افرادی که به محصولی با کیفیت با تصاویری شفاف نیاز دارند، توصیه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ازکی وامایزی پیایسوسبالونتکنولایفدیجی کالادیجی لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز