پرفروش ترین کیبورد گیمینگ در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری بهتر از هر کسی به اهمیت داشتن یک کیبورد مناسب بازی واقف هستند. کیبورد مناسب بازی علاوه بر اینکه باید محکم و بادوام باشد، باید از نظر طراحی نیز باعث افزایش سرعت کاربری برای گیمرها شود. داشتن کلیدهای ویژه و کاربردی در بازی‌ها نیز می‌تواند یک کیبورد گیمینگ را از دیگر کیبوردهای مشابه متمایز کند.

کاماپرس در این گزارش 5 کیبورد پرفروش گیمینگ موجود در بازار را به همراه قیمت روز هر کیبورد  بررسی و معرفی می‌کند.

کیبورد گیمینگ ردراگون مدل K630 Dragonborn

این کیبورد گیمینگ یکی از کیبوردهای پرفروش در بازار است. دلیل پرفروش بودن این کیبورد را باید در قیمت مناسب نسبت به کیفیت و امکانات آن جستجو کرد. این کیبورد جمع و جور در مجموع 61 کلید دارد و بیشتر کلیدهای غیرضروری و کلیدهای بخش اعداد این محصول حذف شده است. ردراگون در ساخت این کیبورد از فلز و پلاستیک محکم استفاده کرده و سادگی در طراحی از مزایای این کیبورد است.

نور پس زمینه و قابل تنظیم RGB نیز بر زیبایی کیبورد تاثیر مثبت گذاشته و بازی در شب و تاریکی را آسانتر کرده است. این کیبورد یک میلیون و 570 هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

کیبورد گیمینگ اونیکوما مدل G27 RGB

اونیکاما در این محصول خود، بر روی علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری تمرکز کرده و یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ را روانه بازار نموده است. کلیدهای مکانیکی این کیبورد کاملا مخصوص این شرکت طراحی شده و علاوه بر سرعت عمل بالا در بازی‌ها، دارای لرزش خفیف برای اعلام کلیک بر روی کلید نیز هستند.

بیشتر بخوانید:

این کیبورد از نور پس زمینه زیبایی نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید از بین 7 رنگ موجود، یک رنگ را برای نور پس زمینه انتخاب کنید. G27 قابلیت زده شدن 10 کلید همزمان را دارد و 14 کلید خاص ترکیبی نیز برای استفاده در بازی‌های مختلف در این کیبورد طراحی شده است. کیبورد گیمینگ اونیکوما مدل G27 RGB با قیمت 950 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کیبورد گیمینگ ردراگون مدل Fizz K617 RGB

ردراگون این کیبورد پرفروش گیمینگ را نیز با ظاهر و طراحی کاملا متفاوت با دیگر محصولات خود روانه بازار کرده است و استقبال خوبی نیز از این محصول شده است. این کیبورد بدون بخش مخصوص اعداد طراحی شده و در ساخت آن از کلیدهای مکانیکی با کیفیت استفاده شده است.

از ویژگی‌های این کیبورد داشتن کلیدهای خاص بازی است و برخی از کلیدهای پرکاربرد و خاص به صورت بزرگتر و برجسته‌تر از سایر کلیدها طراحی شده است. این کلیدها رنگ متفاوتی داشته و دارای قابلیت انتخاب رنگ پس زمینه است. ردراگون این محصول خاص خود را به قیمت 2 میلیون و 150 هزار تومان به بازار عرضه کرده است.

کیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 GA

این کیبورد گیمینگ شرکت تسکو یک محصول اقتصادی برای بازی دوستان است و با قیمت 850 هزار تومان به فروش می‌رسد. این کیبورد دارای تمام کلیدهای یک کیبورد عادی با رنگ آمیزی و طراحی چشم نواز است. علاوه بر این چندین کلید ماکرو در این محصول طراحی شده تا شما بر اساس کلیدهای مورد نیاز در هر بازی، میانبرهایی را برای این کلیدهای خاص ماکرو طراحی کنید.

این کیبورد 110 کلید معمولی، 14 کلید مالتی مدیا و 4 کلید ماکرو داشته و قابلیت جداسازی آسان کلیدها برای شستشو را نیز دارد.

کیبورد گیمینگ ریزر مدل Ornata V3x

ریزر محصول Ornata V3x را فقط برای گیمرها روانه بازار کرده است. این کیبورد اگرچه جزو کیبوردهای مکانیکی نیست اما برای بازی بسیار مناسب و بادوام است. علاوه بر کلیدهای استاندارد در این کیبورد از قابلیت Game mode استفاده شده که باعث ساده‌تر شدن کار گیمرها می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز این محصول داشتن پد بزرگی در پایین کیبورد است که از آسیب دیدن به مچ دست در اثر استفاده زیاد تا حدودی جلوگیری می‌کند. نور پشت زمینه کیبورد نیز قابل تنظیم است. این محصول ریزر به قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : کالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز