پرفروش ترین کیبورد و موس بی سیم در زمستان 1402

پرفروش‌ ترین کیبورد و موس بی سیم در بازار عموما در بازه قیمتی 700 هزار تا 1.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصولات جزو کاربردی‌ترین ابزار دیجیتال برای خانه و اداره به شمار می‌روند. این ست‌ها با محدوده عملکرد 10 متری و قابلیت استفاده از باتری نیم قلمی و قلمی عرضه شده‌اند و مقاومت مناسبی در برابر پاشیدن آب نشان می‌دهند. علاوه بر این، محصولات کیبورد و موس پرفروش اغلب امکان تغییر شیب ارتفاع را نیز فراهم می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ست‌های کیبورد و موس بی سیم در زمستان 1402 را با جست‌وجو در سایت لیون کامپیوتر معرفی می‌کند.

کیبورد و موس بی سیم لاجیتک با مدل MK270

این ست کیبورد و موس بی سیم با نوع رابط دانگل USB به سیستم وصل شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 555 هزار تومان به فروش می‌رسد. باتری به کار رفته در موس این محصول یک عدد باتری قلمی بوده و باتری مربوط به کیبورد دو عدد نیم قلمی است. محدوده عملکرد این محصول 10 متر در نظر گرفته می‌شود. از قابلیت‌های مهم کیبورد در این محصول می‌توان به مقاومت مناسب آن در برابر پاشیدن مایعات و پایه دارای ارتفاع قابل تنظیم اشاره کرد.

کیبورد و موس بی سیم لاجیتک با مدل MK270-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کیبورد و موس بی سیم لاجیتک با مدل MK470

این ست با دو باتری نیم قلمی برای کیبورد و یک باتری قلمی برای موس استفاده می‌شود و با قیمت 2 میلیون و 559 هزار تومان به فروش می‌رسد. از قابلیت‌های مهم در کیبورد این ست می‌توان به طراحی باریک و کوچک آن اشاره کرد. تعداد ضربه پذیری این محصول تا 5 میلیون بار بوده و بدون تکیه گاه مچ دست طراحی شده است. موس این ست با سه کلید و اندازه‌ای مناسب برای کاربرد با دست چپ و راست، جزو محصولات سبک و کارآمد به حساب می‌آید.

کیبورد و موس بی سیم لاجیتک با مدل MK470-کاماپرس

کیبورد و موس رپو با مدل X1960

این ست کیبورد و موس با 2 باتری نیم قلمی برای کیبورد و 1 باتری قلمی برای موس طراحی شده و با قیمت 879 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ست با رابط دانگل USB به سیستم وصل شده و تعداد کلید کیبورد و موس آن به ترتیب 140 و 3 عدد است. محدوده عملکرد این ست 10 متر بوده و امکان استفاده از تکیه گاه مچ دست کیبورد را فراهم می‌کند.

کیبورد و موس رپو با مدل X1960-کاماپرس

کیبورد و موس بی سیم لاجیتک با مدل MK235

این محصول با مقاومت مناسب در برابر مایعات، قابلیت تنظیم ارتفاع کیبورد را ارائه کرده و با قیمت 1 میلیون و 269 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ست که نسبت به دو مدل قبل وزن سبک‌تری دارد با برد صفحه کلید و موس 10 متری کار می‌کند. باتری به کار رفته در کیبورد این ست دو عدد باتری نیم قلمی بوده و باتری موس آن یک عدد باتری قلمی است.

کیبورد و موس بی سیم لاجیتک با مدل MK235-کاماپرس

کیبورد و موس رپو با مدل X1800S

این ست با کیبورد مسطح و حسگر موس اپتیکال عرضه شده و با قیمت 755 هزار تومان فروخته می‌شود. تعداد کلیدهای کیبورد در این ست 108 عدد بوده و تعداد کلیدهای موس آن 3 عدد در نظر گرفته شده است. این محصول با برد 10 متری وزن بسیار کمی داشته و وزن موس و کیبورد آن با هم در حدود 450 گرم در نظر گرفته می‌شود. مقاومت در برابر رطوبت و امکان تغییر ارتفاع کیبورد از دیگر ویژگی‌های این ست است.

کیبورد و موس رپو با مدل X1800S-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : لیون کامپیوتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز