قیمت پرفروش ترین ست موس و کیبورد در بازار چند؟

Mouse-pad-کاماپرس
لست سکند

خرید ست موس و کیبورد در اغلب موارد برای گیمرها اهمیت دارد. با توجه به رنج قیمتی متنوعی که در ست موس و کیبورد می‌توان دید، پرفروش‌ترین ست‌ها با رنج قیمتی 800 هزار تومان به فروش می‌رسند و طول سیم کیبورد آن نیز در حدود 1.5 متر است. از جمله مواردی که در خرید ست موس و کیبورد اهمیت دارد، می‌توان به امکان استفاده از ست در سیستم عامل‌های مختلف، نوع باتری و تعداد و مقامت کلیدهای کیبورد در برابر ضربه زدن مداوم اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ست موس و کیبورد در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

ست موس و کیبورد گیمینگ وریتی مدل V-KB6121GCW

ست وریتی در زمان تهیه این گزارش با قیمت 831 هزار و 600 تومان به فروش می‌رسد. این محصول با قابلیت تنظیم ارتفاع، توسط سیم به سیستم متصل شده و دارای کابل USB است. استفاده از این محصول برای سیستم عامل ویندوز مناسب بوده و تا بیش از 5 میلیون بار ضربه خوردن به کلیدهای کیبورد، مقاومت دارد. طول کابل کیبورد این محصول 1.5 متر و  تعداد کلیدهای آن 114 عدد است. این ست دارای تکیه‌گاه مچ دست، سه کلید روی ماوس و حروف فارسی بر روی کیبورد است.

ست کیبورد-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ست موس و کیبورد گیمینگ با سیم تسکو مدل TKM8133

این مدل با سیم USB-A با قیمت 705 هزار تومان فروخته می‌شود و نوع حسگر ماوس آن اپتیکال است. این محصول 117 عدد کلید روی کیبورد خود دارد و با سیستم عامل‌های بیشتری مانند ویندوز، لینوکس و MasOS سازگار است. طول کابل در این مدل 180 سانتی‌متر بوده و مناسب گیمرهایی است که با سیستم‌های مختلف بازی می‌کنند.

ست کیبورد-تکنولایف

 

ست موس و کیبورد بی سیم اچ پی مدل 300

این ست ماوس و کیبورد با قیمت 809 هزار تومان در بازار موجود بوده و مناسب افرادی است که به دنبال ست بی سیم هستند. این محصول با سیستم عامل‌های دارای ویندوز 10 یا 11 سازگار بوده و برد صفحه کلید آن ده متر است. این ست همچنین تکیه‌گاه مچ، دو عدد باتری نوع AAA و حسگر ماوس اپتیکال دارد.

اچ پی مدل 300-کاماپرس

ست موس و کیبورد رپو مدل 9000M

قیمت این ست 1 میلیون و 390 هزار تومان است و بدون سیم به سیستم شما وصل می‌شود. این مدل با انواع سیستم عامل‌های مختلف سازگار بوده و به دلیل تنوع بالا در سازگاری و انعطاف، انتخابی مناسب برای افرادی است که زود به زود رایانه خود را عوض می‌کنند. این محصول با باتری AAA و AA کار می‌کند و تعداد کلیدهای روی ماوس آن 4 عدد است.

9000M-کاماپرس

ست موس و کیبورد مدل H-MK15W هیسکا

این محصول با قیمت 777 هزار تومان به فروش می‌رسد و نوع رابط آن دانگل USB است. این ست دارای 104 کلید بر روی کیبورد خود بوده و برد ماوس و صفحه کلید آن 10 متر است. ست موس و کیبورد هیسکا با نوع حسگر اپتیکال و یک عدد باتری AAA با سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، اندروید بکس و مک سازگار بوده و با نسخه بلوتوث 50 کار می‌کند.

H-MK15W-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : اچ پیتسکوتکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز