پرفروش ترین گوشی موبایل پوکو با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسلی

گوشی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

گوشی‌های پرفروش پوکو با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل، اغلب در بازه قیمتی 5 میلیون تومانی قرار دارند و امکان استفاده از ظرفیت حافظه داخلی 128 تا 256 گیگابایتی را فراهم می‌کنند. گوشی موبایل پوکو محبوب در بین گیمرها، معمولا با قابلیت شارژ سریع 18 واتی به کار رفته و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. این محصول با کیفیت دوربین‌های جلوی متنوع ارائه شده و سایزها و اندازه‌های مختلفی دارد. گوشی‌های پوکو اکثرا با امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان طراحی شده‌اند و شبکه اینترنت 4.5G یا 5G پشتیبانی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل پوکو با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسلی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی موبایل پوکو C65

این محصول شیائومی دارای سایز صفحه نمایش 6.74 اینچی بوده و از هشت هسته پردازشگر استفاده می‌کند. دوربین‌های پشت این محصول به ترتیب با کیفیت‌های 50 و 2 مگاپیکسل عرضه شده‌ و کیفیت دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری این مدل 5000 میلی آمپر ساعت بوده و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی را نیز دارد. این گوشی موبایل با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده است.

گوشی موبایل پوکو C65-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل پوکو M6 Pro

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سایز صفحه نمایش این گوشی موبایل پوکو 6.79 اینچ بوده و قابلیت استفاده از امکان شارژ سریع 5000 میلی آمپر ساعتی را فراهم می‌کند. این گوشی با دوربین‌های پشت 50 و 2 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی عرضه شده و فلاش نیز دارد. شبکه اینترنتی به کار رفته در این موبایل 5G بوده از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل پوکو M6 Pro-کاماپرس

گوشی موبایل پوکو M5

گوشی موبایل پوکو M5 سه دوربین با کیفیت‌های 50، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین با کیفیت 5 مگاپیکسلی در جلو داشته و قابلیت عکاسی پانوراما را فراهم می‌کند. این محصول با ظرفیت 128 گیگابایتی حافظه داخلی و 6 گیگابایتی حافظه رم ارائه شده است. شبکه اینترنت به کار رفته در این موبایل 4.5G بوده و در آن امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 18 واتی وجود دارد. وزن کلی این محصول 2 سیمکارته 201 گرم در نظر گرفته می‌شود.

گوشی موبایل پوکو M5-کاماپرس

گوشی موبایل پوکو M4 Pro

محصول دیگری که با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسلی می‌توان تهیه کرد گوشی موبایل پوکو ام 4 پرو است. این محصول دوربین دیگری با کیفیت 8 مگاپیکسلی نیز داشته و دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسلی است که در مقایسه با مدل‌های دیگر برای گرفتن سلفی‌های با کیفیت و یا بازی مناسب به نظر می‌رسد. این گوشی موبایل پوکو از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده از شارژ سریع 33 واتی را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، این گوشی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و سایز صفحه نمایش آن 6.6 اینچ است.

گوشی موبایل پوکو M4 Pro-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز