پرفروش ترین گوشی سامسونگ با حافظه داخلی 128 گیگابایت

گوشی سامسونگ-کاماپرس
لست سکند

گوشی سامسونگ با حافظه داخلی 128 گیگابایتی اغلب جزو گوشی‌های پرطرفدار است که در مدل‌های گوناگونی عرضه شده و اکثرا همراه با رم 8 یا 6 گیگابایتی به کار می‌رود. در اغلب گوشی‌های پرفروش سامسونگ با حافظه داخلی 128 گیگابایتی، می‌توان دوربین‌هایی با کیفیت مناسب پیدا کرد. این محصولات ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته و همگی امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کنند. این گوشی‌های هشت هسته‌ای با سایز صفحه نمایش متفاوتی عرضه می‌شوند و طراحی‌های مختلفی دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ با حافظه داخلی 128 گیگابایتی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A34  ویتنام

این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 10 تا 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و سایز صفحه نمایش آن 6.6 اینچ است. این گوشی سامسونگ سه دوربین 48، 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو دارد. این محصول هشت هسته‌ای امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 25 وات را فراهم می‌کند و محصولی مقاوم در برابر رطوبت و گرد و خاک به حساب می‌آید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A34  ویتنام-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A14 ویتنام

این محصول سامسونگ با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و با قیمت حدودی 7 تا 10 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی که از قابلیت شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می‌کند، دارای سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی بوده و استفاده از دو سیم‌کارت به طور همزمان را ممکن می‌سازد. دوربین‌های پشت این گوشی سامسونگ با کیفیت‌های 50، 5 و 2 مگاپیکسلی طراحی شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. این محصول هشت هسته‌ای، با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A14 ویتنام-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A24 4G ویتنام

برای خرید یک گوشی پرطرفدار با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچ می‌توان سراغ این محصول سامسونگ رفت که با قیمت حدودی 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی سامسونگ با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده است. دوربین‌های پشت این محصول به ترتیب دارای کیفیت 50، 5 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و قابلیت استفاده از شارژ سریع 25 واتی را فراهم می‌کند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A24 4G ویتنام-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A73 5G

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی ارائه شده و با قیمت حدودی 20 تا 24 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی سامسونگ دارای 4 دوربین با کیفیت‌های 108، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 32 مگاپیکسل عنوان شده است. این محصول با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 25 واتی را فراهم کرده و گوشی مقاومی در برابر رطوبت و گرد و خاک محسوب می‌شود. سایز صفحه نمایش این محصول 6.7 اینچ بوده و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A73 5G-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی سامسونگ با حافظه داخلی 128 گیگابایت

  1. Sahel گفته:

    سلام از،دید من گوشی های سامسونگ نت اولترا فقط خوب هستند البته نظر شخصی است با وجود تحریم آیفون در کشور ولی باز آیفون حرف اول را می،زند چون من گوشی نت ام رو هک شد اندروید ولی هرگز با آیفون هیچ مشکلی نداشتم

  2. Sahel گفته:

    امیدوارم که دوباره تحریم آیفون برداشته بشود چون الان سامسونگ نت 24 جدید هم یک گوشی لاکچری محسوب‌ می شود پس مشکل ما که الان هرگز نمی توانیم با اندروید کار کنیم چگونه خواهد شد و چرا مردم نمی خواهند همه آيفون 14و15ک 16 هم یواش یواش رونمايي می کنند ریجستری و گارانتی شود تازه به نفع خود کشور است و سود بالایی دارد اگر اینچنین باشد پس سامسونگ هم مدتی دیگر تحریم می کنند و شیامی وو. جايگزين می شود. کاش رسیدگی به لین موضوع واقعا پیش پا افتاده می شد در بین این همه مشکلات‌ مردم ووو واقعا دلخوشی های کوچک از،مردم گرفته نشود . چون واقعا برای یکی ما که با IOS فقط کار کردیم الان هیچ کاری نمی توانیم انحام دهیم چون یک دلخوشی بسیار اندک جوانها هستش و بود در برابر این همه کوه های مشکلات دیگر مردم این چیزی نبود ک ازشون بگیرند چون ب همین هم قانع بودنند و چقدر همه دپرس و ناراحت هستند همچنان که چرا فقط کشور ما باید بین این همه تحریم به یک گوشی موبایل گیر کرده باشد ..امیدوارم هر چه زودتر تدبیری شود ..

    • یزدان گفته:

      مشکلتون چیه ک نمی‌تونید با اندروید کار کنید؟
      قبلا اندروید داشتید و باهاش کار کردید ولی میگید سخته باهاش کار کردن😂
      اندروید تو اینه عکس نمیندازه یا به اندازه ایفون نمیتونید باهاش پز بدید؟
      چقدر الکی از ایفون دفاع میکنید و برای خودتون فلسفه سیاسی و اقتصادی میچینید!

    • اقلیدوس گفته:

      دمت گرم واقعا پز الکی و کلاس اومدن بی خودی بیشتر اونایی که ندید بدید هستن آیفون آیفون میکنن وقتی همه میدونین گستره استفاده گوشی های اندروید بیشتر از آی یو اس هستش الکی کلاس نیاییم اصلا هم کلاس نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز