پرفروش ترین گوشی موبایل با حافظه داخلی 128 گیگابایت

گوشی موبایل-کاماپرس
لست سکند

گوشی موبایل پرفروش با حافظه داخلی 128 گیگابایتی اغلب در بین برندهای شیائومی، سامسونگ و اپل قرار دارد. این گوشی‌ها اغلب با حافظه رم متفاوتی عرضه شده‌اند که بین 4 تا 8 گیگابایت متغیر است. اکثر این محصولات کیفیت دوربین مناسبی دارند، اما تفاوت بین دوربین آن‌ها قابل توجه است. از نظر سایز صفحه نمایش نیز می‌توان اندازه‌های متنوعی در بین این گوشی‌ها دید.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل با حافظه داخلی 128 گیگابایت را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی موبایل اپل iPhone 13 CH/A Not Active

این محصول ضد آب اپل با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 35 تا 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی موبایل، با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی عرضه شده و ظرفیت باتری آن 3240 میلی آمپر ساعت است. دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار گرفته‌اند. این محصول 6 هسته‌ای، امکان استفاده از اینترنت 5G را فراهم کرده و استفاده از آن برای گیم مناسب است.

گوشی موبایل اپل iPhone 13 CH/A Not Active-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11

این محصول شیائومی با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی عرضه شده و با قیمت حدودی 6 تا 9 میلیون تومان در بازار موجود است. این گوشی دارای چهار دوربین با کیفیت‌های 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت بوده و دوربین جلوی آن کیفیتی 13 مگاپیکسلی دارد. حافظه داخلی در این مدل 128 گیگابایت ظرفیت داشته و ظرفیت حافظه رم آن 6 گیگابایت است. این محصول هشت هسته‌ای، از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12

این گوشی موبایل با سه دوربین پشت 50، 8 و 2 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی عرضه شده و با قیمت حدودی 7 تا 10 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی که از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند، دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 33 وات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده است. این موبایل صفحه نمایشی با سایز 6.67 اینچ دارد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A34 ویتنام

این محصول پرطرفدار که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده با قیمت حدودی 10 تا 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی موبایل دارای صفحه نمایشی با سایز 6.6 اینچ بوده و محصول مقاوم در برابر رطوبت و گرد و خاک به حساب می‌آید. دوربین‌های پشت این گوشی موبایل با کیفیت 48، 8 و 5 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. این گوشی از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A34 ویتنام-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14 ویتنام

این محصول با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و با قیمت حدودی 7 تا 10 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این گوشی موبایل با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه شده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی این محصول 128 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم آن 6 گیگابایت است. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت‌های 50، 5 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و دوربین جلوی آن کیفیتی 13 مگاپیکسلی دارد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14 ویتنام-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز