گوشی موبایل آ 13 سامسونگ بخریم یا آ 34؟

گوشی موبایل آ 13 از جمله گوشی‌های نسبتا قدیمی‌تر است که با وزن اندک و صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه شده و قابلیت بالایی در تصویر برداری و استفاده‌های دیگر دارد. گوشی آ 34 نیز با اندازه و ابعاد تقریبا یکسانی با گوشی آ 13 عرضه شده و دوربین‌های باکیفیت‌تری دارد. طبق مقایسه‌ای که بین این دو گوشی صورت می‌گیرد از بسیاری جهات می‌توان گوشی موبایل آ 34 را با عملکرد بهتری تشخیص داد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی و مقایسه دو مدل گوشی آ 13 و آ 34 می‌پردازد.

مقایسه ویژگی‌های ظاهری گوشی موبایل آ 13 و آ 34

گوشی آ 13 مدل عریض‌تر و در عین حال سبک‌تری نسبت به مدل آ 34 است. وزن گوشی موبایل آ 13، 195 گرم بوده و وزن آ 34، 199 گرم است. هر دو گوشی همانند هم طراحی شده‌اند و دارای ساختار جلو شیشه‌ای، پشت پلاستیکی و قاب دور پلاستیکی هستند. اندازه صفحه نمایشگر نیز در هر دو مدل 6.6 اینچ عنوان می‌شود.

گوشی موبایل آ 13-کاماپرس

مقایسه ویژگی‌های فنی گوشی موبایل آ 13 و آ 34

سیستم عامل به کار رفته در مدل آ 34، به روزتر بوده و از این جهت نیز عملکرد بهتری را نشان می‌دهد. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی به کار رفته نیز در مدل آ 34 بهتر است. هر دو محصول آ 13 و آ 34، هشت هسته پردازشگر دارند و در آن‌ها از حافظه‌های داخلی مختلف استفاده شده است. تنوع در مدل آ13 برای انتخاب حجم حافظه بیشتر بوده و در عین حال ظرفیت بیشتری را در گوشی آ 34 می‌توان دید. از نظر آنتن دهی گوشی آ 34 عملکرد بهتری نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

از جهت کیفیت دوربین، گوشی موبایل آ 13 سامسونگ دارای چهار دوربین با کیفیت‌های 50، 2، 2 و 5 مگاپیکسلی بوده و گوشی موبایل آ 34، سه دوربین با کیفیت‌های 48، 5 و 8 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی نیز در مدل آ 13 8 مگاپیکسل و در مدل آ 34 13 مگاپیکسل است. به طور کلی از جهت فیلمبرداری و عکس برداری دوربین گوشی آ 34 بهتر عمل می‌کند.

گوشی موبایل آ 34-کاماپرس

مقایسه ویژگی‌های متفرقه

از جمله مسائل مهم و متفاوت در دو گوشی قدرت شارژ آن‌ها است. در گوشی موبایل آ 13 فست شارژر با قدرت 15 وات قابل استفاده بوده و در گوشی موبایل آ 34، فست شارژر 25 وات قدرت دارد. از نظر رنگبندی در مدل آ 13 می‌توان رنگ‌هایی مانند هلویی، آبی، سفید و مشکی را پیدا کرد. در حالی که در مدل آ 34 رنگ‌هایی مانند بنفش، نقره‌ای، گرافیت و Lime وجود دارد.

نظرات کاربران در مورد دو گوشی آ 13 و آ 34

در مورد گوشی آ 13 نظرات مثبت بسیار زیادی دیده می‌شود. اغلب کاربران از سرعت شارژ شدن گوشی، کیفیت بالا، طول عمر آن و خوش دست بودن محصول اعلام رضایت کرده و گوشی را برای خرید پیشنهاد کرده‌اند. برخی دیگر این گوشی را مورد نقد قرار داده‌اند. برای مثال آن را برای گیم مناسب ندانسته و یا به این مسئله اشاره کرده‌اند که محصول مورد نظر، به علت نداشتن اسمارت ویو امکان اتصال به تلوزیون ندارد. قیمت این گوشی نسبت به کیفیتش نیز مناسب ارزیابی شده است.

در مورد گوشی آ 34 نیز اکثر کاربران اعلام رضایت کرده‌اند. این محصول از نظر کارایی با قابلیت بالایی معرفی شده و کاربران قیمت آن را مقرون به صرفه دانسته‌اند. البته از نظر سرعت شارژ شدن گوشی و رنگبندی آن، انتقادات مختلفی نسبت به محصول در فضای مجازی دیده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز