پرفروش ترین گوشی پوکو با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت

گوشی پوکو-کاماپرس

سری گوشی‌های پوکو شیائومی، اغلب با کیفیت دوربین و حافظه بالایی عرضه شده‌اند و برای گیمینگ استفاده می‌شوند. گوشی پوکو در اغلب مدل‌های خود از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و محصولی با کیفیت باتری مناسب به حساب می‌آید. علاوه بر این، در محصولات مربوط به سری پوکو مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک دیده می‌شود.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی پوکو با مدل X4 Pro 5G

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی طراحی شده و استفاده از آن برای گیمینگ مناسب است. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و با قابلیت شارژ سریع 67 وات استفاده می‌شود. دوربین‌های پشت این گوشی 108، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند، در حالی که دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل است و از این جهت کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. این محصول هشت هسته‌ای مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک داشته و برای استفاده تمام کاربردها گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید.

گوشی پوکو با مدل X4 Pro 5G-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی پوکو F5 با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی

این محصول با رم 12 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 16 تا 17 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی پوکو دارای سه دوربین با کیفیت‌های 64، 8 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن با کیفیت 16 مگاپیکسل عرضه شده است. این محصول هشت هسته‌ای با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ از دو سیمکارت استفاده می‌کند. ظرفیت باتری گوشی پوکو F5، 5000 میلی آمپر ساعت عنوان شده و با شارژ سریع 67 وات به کار می‌رود. شبکه اینترنت به کار رفته در این مدل نیز 5G است و محصولی کارآمد برای گیمینگ در نظر گرفته می‌شود.

گوشی پوکو F5-کاماپرس

گوشی شیائومی پوکو M5s

گوشی M5s شیائومی علاوه بر حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارای رم 8 گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی 6 تا 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. دوربین‌های پشت این گوشی پوکو با کیفیت‌های 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و دوربین جلوی آن نیز 13 مگاپیکسل قدرت دارد. این گوشی با هشت هسته پردازنده امکان استفاده از دو سیمکارت همزمان فعال را فراهم کرده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 33 وات را به کاربران می‌دهد.

گوشی شیائومی پوکو M5s-کاماپرس

گوشی شیائومی پوکو با مدل Poco X5 5G

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت‌های 48، 8 و 2 مگاپیکسلی ارائه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. این محصول هشت هسته‌ای با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی عرضه شده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد. ظرفیت باتری در این مدل 5000 میلی آمپر ساعت عنوان شده و قابلیت شارژ سریع 33 واتی را دارد.

گوشی شیائومی پوکو با مدل Poco X5 5G-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی پوکو با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت

  1. مسعود گفته:

    x5 pro که در حال حاضر پرفروشترین گوشی اقتصادی پوکو هستش را نزدید بعد x4 pro گوشی ۲ سال پیش را زدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز