پرفروش ترین گوشی فست شارژ در بازار + قیمت

لست سکند

گوشی فست شارژ از جمله گوشی‌های پرطرفدار در بین کاربران است. این مدل گوشی، امکان استفاده طولانی‌تر از موبایل را فراهم کرده و برای کسانی که فرصت کمی برای شارژ کردن گوشی دارند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. گوشی‌های پرفروش فست شارژ حافظه‌های داخلی و رم مختلفی داشته و با ابعاد گوناگونی عرضه می‌شوند. اکثر این مدل‌ها با کیفیت دوربین بالا در اختیار کاربران قرار گرفته و امکانات متنوعی دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌ فست شارژ در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی فست شارژ اپل iPhone 13 CH/A Not Active

این گوشی پرطرفدار با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایت عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 34 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی اپل با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی عرضه شده و ظرفیت باتری آن 3240 میلی آمپر ساعت است. این محصول 6 هسته‌ای قابلیت شارژ سریع 20 واتی را فراهم کرده و برای کاربرد گیمینگ نیز مناسب است. امکان شارژ بی سیم 7.5 واتی Qi و شارژ بی سیم 15 واتی MagSafe نیز در این گوشی وجود دارد. این محصول ضد آب بوده و با دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده است.

گوشی فست شارژ اپل iPhone 13 CH/A Not Active-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی فست شارژ سامسونگ Galaxy A14 ویتنام

این گوشی سامسونگ با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گرفته و با قیمت حدودی 5 تا 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای قابلیت شارژ سریع 15 واتی بوده و با هشت هسته پردازشگر طراحی شده است. کیفیت دوربین‌های پشت در این گوشی 50، 5 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی فست شارژ با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و از دو سیم‌کارت به طور همزمان استفاده می‌کند. سایز صفحه نمایش این محصول نیز 6.6 اینچ است.

گوشی فست شارژ سامسونگ Galaxy A14 ویتنام-کاماپرس

گوشی فست شارژ شیائومی Redmi Note 11

این گوشی شیائومی با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچ ارائه شده و قیمتی در حدد 7 میلیون تومان دارد. این موبایل شیائومی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و امکان شارژ سریع 33 واتی را فراهم می‌کند. این محصول دارای قابلیت شارژ از طریق USB، هشت هسته پردازشگر داشته و امکان استفاده از دو سیم‌کارت به طور همزمان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ظرفیت حافظه داخلی در این گوشی 128 مگاپیکسل و ظرفیت حافظه رم آن 6 مگاپیکسل است. دوربین‌های پشت این محصول با کیفیت 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

گوشی فست شارژ شیائومی Redmi Note 11-کاماپرس

گوشی فست شارژ شیائومی Redmi Note 12S

این گوشی فست شارژ با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و با قیمت حدودی 7.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. حافظه داخلی این محصول 256 گیگابایت بوده و حافظه رم آن 8 گیگابایت عنوان شده است. این گوشی شیائومی با قابلیت شارژ سریع 33 واتی عرضه شده و محصولی هشت هسته‌ای به حساب می‌آید. کیفیت دوربین‌های پشت این محصول 108، 8 و 2 مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی با کیفیت 16 مگاپیکسل عرضه شده است. این گوشی شیائومی با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچ طراحی شده و از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

گوشی فست شارژ شیائومی Redmi Note 12S-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی فست شارژ در بازار + قیمت

  1. Zeus گفته:

    گوشی می 11t pro‌ و 12t pro با شارژر ۱۲۰واتی
    از صفر تا صد را در ۱۷ دقیقه پر میکنند
    و فکر کنم سوپرفست شارژ هستن و این مدل گوشی های ک نوشته سریع ترن

  2. Zeus گفته:

    گوشی می 11t pro‌ و 12t pro با شارژر ۱۲۰واتی
    از صفر تا صد را در ۱۷ دقیقه پر میکنند
    و فکر کنم سوپرفست شارژ هستن و این مدل گوشی های ک نوشته سریع تر هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز