مانیتور ال جی بخریم یا سامسونگ؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

مانیتور ال جی و سامسونگ جزو محبوب‌ترین مدل‌های مانیتور موجود در بازار هستند. در این میان 2 مدل پرفروش این محصول یعنی مانیتور مدل 27MK600M ال جی و مدل C27R500 سامسونگ با صفحه نمایشی مات و خاصیت ضدبازتاب نور، باوجود برخی تشابهات، در چند ویژگی‌ها باهم تفاوت دارند. تفاوت اصلی در سایز و ابعاد، درگاه‌های ارتباطی و برخی ویژگی‌های دیگر است.

کاماپرس در این گزارش به مقایسه مانیتور ال جی و سامسونگ و معرفی این دو محصول می‌پردازد.

مانیتور-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مقایسه ابعاد در دو مدل مانیتور ال جی و سامسونگ

در مانیتور ال جی مدل 27MK600M، ابعاد صفحه نمایشگر بدون در نظر گرفتن پایه، 611.2 در 362.6 در 72.7 است و به طور کلی 4.3 کیلوگرم وزن دارد. در مدل C27R500 سامسونگ، وزن محصول 3.5 کیلوگرم بوده و ابعاد آن بدون پایه 614.2 در 362.8 در 94.4 است. در هر دو محصول می‌توان از قابلیت چرخش عمودی نیز استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

مقایسه صفحه نمایش در دو مدل مانیتور ال جی و سامسونگ

این دو مدل با صفحه نمایش 27 اینچی عرضه شده‌اند. نوع پنل به کار رفته در مدل ال جی IPS و در سامسونگ، VA است. هر دو محصول امکان پشتیبانی از 16 میلیون رنگ را داشته و کیفیتی فول اچ دی ارائه می‌دهند. حداقل میزان پاسخ گویی در مدل ال جی 5 میلی ثانیه و در سامسونگ 4 میلی ثانیه محاسبه می‌شود.

C27R500 سامسونگ-کاماپرس

مقایسه تعداد درگاه‌های ارتباطی در مانیتور ال جی و سامسونگ

در مدل ال جی از 2 درگاه 1.4 HDMI و در سامسونگ از 1 درگاه استفاده شده است. علاوه بر این در مدل ال جی 1 درگاه D-Sub و خروجی هدفون نیز وجود دارد.

27MK600M ال جی-کاماپرس

ویژگی‌های دیگر

دمای کاری در مدل ال جی 0 تا 40 درجه سانتی گراد بوده و در سامسونگ 10 تا 40 درجه سانتی گراد است. در هر دو مدل ال جی و سامسونگ امکان اتصال دستگاه به دیوار وجود دارد و هر دو همراه با کابل HDMI به فروش می‌رسند. همچنین هر دو این محصولات با فناوری حذف پرش تصویر ارائه شده‌اند. در مدل سامسونگ از فناوری MagicBright برای بهتر کردن تنظیمات تصویر با توجه به محیط استفاده شده و در مدل ال جی از فناوری Super Resolution + کمک گرفته شده است.

با توجه به ویژگی‌هی مختلفی که دو مانیتور ال جی و سامسونگ دارند، انتخاب شما کدام است؟

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز