پرفروش ترین هندزفری سامسونگ در بازار + قيمت

هندزفری-کاماپرس

بالای ۲۰ درصد سهم فروش موبایل و محصولات جانبی آن در ایران به برند سامسونگ اختصاص دارد؛ رقمی که در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار آمار قابل توجهی محسوب می‌شود. کیفیت مطلوب، تنوع بالا و امکان تعمیر یا تعویض لوازم جانبی محصول، سامسونگ را به برندی مورد اعتماد و پرفروش در بازار داخل کشور تبدیل کرده است. در این میان هندزفری سامسونگ نیز جزو محبوب‌ترین محصولات این برند به شمار می‌‌رود؛ تا جاییکه طی سال 98 و تنها در وبسایت دیجی کالا بیش از ۶ میلیون بار عنوان هدست و هندزفری جستجو شده است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هندزفری‌ سامسونگ را با جستجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

این مدل هندزفری سامسونگ در زمان تهیه گزارش 5 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد. مدل Galaxy Buds 2 Pro با کنترل لمسی و تنوع رنگی بنفش، سفید و مشکی از پرفروش‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ است. از  ویژگی‌های مهم این محصول، می‌توان به IPX7 یا مقاومت بالا در برابر گرد و خاک و آب، نسخه‌ی بولوتوث ۵.۳ و حذف نویز بالا تا ۳۳ دسی‌بل اشاره کرد.

همچنین، این هندزفری تا ۱۰ متر امکان دسترسی داشته و حداکثر میزان نگه‌داری شارژ آن با روشن بودن حالت نویزگیر ۵ ساعت است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

قیمت این محصول 2 میلیون و 895 هزار تومان است. با گواهی مقاومت ıPX2 و نسخه‌ی بلوتوث ۵.۲، میکروفون شش‌گانه دارد و می‌تواند صدای پس‌زمینه‌ی خارجی را تا ۹۸ درصد کاهش دهد.

محدوده‌ی عملکرد آن ۱۰ متر است و با ۱۰ دقیقه شارژ ۱۵۰ دقیقه قابل استفاده است. حداکثر میزان استفاده از این محصول با روشن بودن نویزگیر ۵ ساعت بوده و به دلیل نوع طراحی برای گیمینگ مناسب است. این مدل هندزفری سامسونگ در رنگ‌های سفید، مشکی، مشکی گرافیکی، سبز زیتونی، بنفش و انیکس در بازار به فروش می‌رسد.

Galaxy Buds  2-کاماپرس

هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

این هندزفری با نسخه‌ی بلوتوث ۵.۰ و قیمت 2 میلیون و 575 هزار تومان امکان استفاده به مدت ۵.۵ ساعت را همراه با امکان حذف نویز فراهم می‌کند. میکروفون شش‌گانه دارد و نحوه‌ی کنترل آن لمسی است.

این نمونه‌، دستیار صوتی نیز دارد و با ۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنید. به طور کلی این محصول با استفاده از امکان حذف نویز تا ۵.۵ ساعت کارایی دارد. رنگ‌های موجود آن برنزی و مشکی هستند.

Galaxy Buds live-کاماپرس

هندزفری اصلی سامسونگ مدل ANC Type-C Earphone AKG

این مدل که پرفروش‌ترین هندزفری سیم‌دار سامسونگ است با قیمت 606 هزار تومان در بازار موجود است. برای دستگاه‌هایی با خروجی تایپ c مناسب بوده و محل میکروفون آن روی سیم قرار دارد. در این مدل می‌توانید برای مدیریت صدا، پاسخگویی و قطع تماس یا تغییر حجم صدای موسیقی، آن را تنظیم کنید. برای مدیریت نویز نیز کاربرد داشته و محدوده‌ی فرکانس پاسخگویی آن ۲۰  هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. کابل آن در برابر گره خوردن مقاوم بوده و رنگ‌های سفید یا مشکی آن را می‌توانید از بازار تهیه کنید.ANC Type-C Earphone AKG-کاماپرس

هندزفری سیمی سامسونگ مدل EO-EG920B

قیمت این محصول 350 هزار تومان است. پنجمین هندزفری پروفروش سامسونگ با طول کابل ۱.۲ متری، تنها با رنگ سفید در بازار موجود بوده و با دستگاه‌های دارای جک ۳.۵ میلی‌متری سازگار است. این محصول مجهز به میکروفون و بدون NFC یا نویزگیر است. محدوده‌ی فرکانس پاسخگویی آن ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز بوده و می‌توان حجم صدای دریافتی از آن را با دکمه‌های روی کابل کنترل کرد.

EO-EG920B-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز