پرفروش ترین گوشی های سامسونگ 2 سیم کارت ساخت ویتنام + قیمت روز موبایل

گوشی‌ سامسونگ 2 سیم‌کارت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی‌های دارای دو سیم کارت به دلایلی چون قابلیت تفکیک خط کاری از خط شخصی و یا سفرهای خارجی و لزوم استفاده از دو خط مجزا، به یکی از گوشی‌های کاربردی و پرطرفدار در میان کاربران ایرانی تبدیل شده است. در این میان، شرکت سامسونگ نیز با توجه به نیاز بازار و مشتری، سری‌های متنوعی از گوشی‌های دارای دو سیم کارت را روانه بازار کرده است.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین گوشی های سامسونگ 2 سیم کارت ساخت ویتنام را معرفی می‌کند.

1- گوشی گلکسی A23

گوشی A23 از برترین گوشی‌های دارای 2 سیم کارت است. ظاهر جذاب و مدرن و همچنین پردازنده قوی از نقاط قوت گوشی A23 به شمار می‌رود. قیمت این گوشی قابل قبول بوده و با توجه به قیمت بالای گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، انتخابی منطقی برای کاربرانی است که نمی‌خواهند هزینه‌های زیادی بپردازند. چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ فور جی در گوشی‌های A23 این امکان را فراهم آورده که از پس بازی‌ها و برنامه‌های سنگین برآید. قیمت این گوشی با توجه به رم از 7 تا 10 میلیون تومان متغیر است.

گوشی‌ سامسونگ 2 سیم‌کارت-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- گوشی گلکسی A53

این گوشی دارای دو سیم کارت، جزو پرفروشترین‌های سامسونگ است. پردازنده قوی، طراحی زیبا، دوربین باکیفیت و صفحه نمایش بزرگ برخی از دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود. سیستم استریو از ویژگی‌های متمایز این گوشی بوده که تماشای فیلم و بازی با آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای کاربران تبدیل کرده است. گلکسی A53 به عنوان یکی گوشی میان رده، قیمت مناسبی و کارایی مطلوبی دارد.  این گوشی بین 12 تا 14 میلیون تومان قیمت دارد.

گوشی‌ سامسونگ 2 سیم‌کارت-کاماپرس

3- گوشی گلکسی F13

این گوشی دو سیم کارته نیز به دلیل ظاهر جذاب و مدرن، جزو گوشی‌های محبوب و پرطرفدار سامسونگ است. دوربین سه گانه گوشی F13،  تصاویر بسیار باکیفیتی ارایه کرده و برای علاقمندان به عکاسی گزینه مناسب و مطلوب محسوب می‌شود. قیمت گلکسی F13 بین 5 تا 7 میلیون تومان است.

 

 

4- گوشی گلکسی A73

گلکسی A73 از ابتدای عرضه متقاضی زیادی داشت و روند فروش صعودی آن همچنان ادامه دارد. دوربین قوی و پردازنده دارای عملکرد بالا از نقاط قوت گوشی گلکسی A73  به شمار می‌رود. هچنین به دلیل تقویت سیستم نرم‌افزاری در این گوشی، کار‌ها و برنامه‌ها با قدرت و سرعت بالایی انجام می‌شود. گلکسی A73 بین 20 تا 22 میلیون تومان قیمت دارد.

 

5- گوشی گلکسی S21 FE

گوشی گلکسی S21 FE، گل سرسبد گوشی‌های دو سیم کارت است. سامسونگ با تولید این گوشی تمام امکانات کاربردی مانند دوربین عالی، پردازنده قوی، صفحه نمایش استاندارد، باتری مناسب، وزن سبک  و سایر امکانات را با قیمت عالی برای مخاطب فراهم آورده است. این گوشی بعد از گذشت 2 سال، هنوز جزو پرفروش‌ترین‌ها محسوب شده و حدودا با قیمت 17 تا 22 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

گوشی‌ سامسونگ 2 سیم‌کارت-کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های سامسونگ 2 سیم کارت ساخت ویتنام + قیمت روز موبایل

  1. مهدی گفته:

    گوشی فقط سامسونگ A13 حرف نداره عالی عالی دست سازندش درد نکنه باتشکر 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

    • hamid beigi گفته:

      اما تجربه من کاملا برعکس این مطلب ه . چرا ؟
      ۱ سرعت کم
      ۲ رنگ بندی افتضاح
      ۴ ایکون های بد ریخت
      ۵ بعد از حدود ۲۰ کلیک داغ می‌کند
      ۶ و از همه بدتر بجای صفحه لمسی صفحه ش ” صفحه مشتی ” و یا صفحه لگدی است .
      البته عملکرد باطری در حد عالی است.
      این ۵ مشکل اگه کافی نیست ، بفرمائید یه دوجین شکل دیگه هم دلرد.

  2. خودموعشقه گفته:

    به نظر من گوشی A13 همه چیزش عالیه، از حافظه و کیفیت دوربینش تا قیمت گوشی.البته این نظر شخصیمه شاید خیلیا باهام موافق نباشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز