پرفروش ترین گوشی های هوآوی در آذر 1402

هوآوی ششمین کمپانی تولیدکننده گوشی­ های هوشمند در جهان بوده که در اواسط سال 2023 چهاردرصد از سهم بازار تلفن­ های هوشمند را به خود اختصاص داده­ است. این برند با ارائه گوشی­ هایی با دوربین­ های عالی، باتری­ های بادوام و طراحی­ های منحصربه­ فرد مورد اعتماد کاربران بوده و همواره فناوری­ های جدید را در گوشی ­های خود پیاده ­سازی می­ کند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ­ترین گوشی­ های هوآوی را معرفی و بررسی می­ کند:

1_گوشی هوآوی مدل Nova11i

حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت است. دوربین دو­گانه این گوشی به ترتیب حسگر 48 و 2 مگاپیکسلی دارد و کیفیت دوربین جلو 16 مگاپیکسل است که قابلیت ثبت عکس ­هایی با کیفیت بسیار عالی را دارد. این محصول صفحه نمایش 6.8 اینچی دارد و از وضوح بالایی برخوردار است. این گوشی برای اجرا بازی­ های سنگین مناسب بوده و در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاوم است. شارژر 40 واتی این دستگاه باعث می­ شود تا در 45 دقیقه شارژ گوشی به صد درصد برسد.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 8 میلیون و 640 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2_ گوشی هوآوی مدل Nova Y90

حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایت است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل است که عکس­ هایی با جزئیات مناسب را به ثبت می­ رساند. صفحه نمایش این محصول 6.7 اینچی است که کیفیت قابل قبولی را به نمایش می­ گذارد. این گوشی مناسب بازی­ های سنگین بوده و با شارژر 40 واتی در 30 دقیقه شارژ را از صفر به 50 درصد می ­رساند.

قیمت این محصول 8 میلیون و 799 هزارتومان است.

3_ گوشی هوآوی مدل Nova 8i

حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت است. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل و دوربین جلو 16 مگاپیکسل است که تصاویر زیبا و با کیفیت را به ثبت می­ رساند. صفحه نمایش این محصول 6.67 اینچ بوده که در شرایط نوری متنوع عملکرد خوبی از خود نشان می­ دهد. این گوشی برای اجرا بازی­ های نیمه­ سنگین مناسب است و شارژر 66 واتی در کمتر از 40 دقیقه شارژ را به صددرصد می­ رساند.

قیمت این محصول 10 میلیون و 745 هزارتومان است.

4_ گوشی هوآوی مدل Nova10 Pro

حافظه داخلی این گوشی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و دوربین جلو دو سنسور 60 و 8 مگاپیکسلی دارد که تصاویر بسیار با کیفیت و با جزئیات دقیق و داینامیک رنج گسترده را حتی در شب به ثبت می­ رساند. صفحه نمایش این محصول 6.78 اینچی است که با نرخ بروزرسانی 120 هرتزی عملکرد بسیار روان را ارائه می­ دهد. این گوشی مناسب بازی­ های سنگین بوده و شارژر 100 واتی آن توانایی شارژ 20 تا 80 درصد باتری را تنها در 10 دقیقه دارد.

قیمت این محصول 25 میلیون و 999 هزارتومان است.

5_ گوشی هوآوی مدل Mate50

حافظه داخلی این گوشی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و دوربین جلو 13 مگاپیکسل است که تصاویر را با کیفیت فوق­ العاده به ثبت می­ رساند و عکاسی در روز و شب را لذت­ بخش می ­کند. هم­چنین این دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. صفحه نمایش این محصول 6.7 اینچی بوده که از وضوح تصویر عالی برخوردار است. این گوشی سنگین­ ترین بازی­ های دنیا را اجرا می­ کند و ضدآب است. شارژر 66 واتی آن سبب می­ شود تا در مدت زمان کمی گوشی به صد درصد شارژ برسد.

قیمت این محصول 39 میلیون و 990 هزارتومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز