محبوب ترین مانیتور ال جی در پاییز 1402 + قیمت

لست سکند

مانیتورهای ال جی رنگ‌ها را به طور واقعی‌تری نمایش می‌دهند و زمان پاسخگویی آن‌ها کوتاه است. این محصولات با دقت بالایی که دارند برای کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و استفاده از آن‌ها در انواع سه بعدی، ال سی دی و ال ای دی رایج است. این محصولات متناسب با نیاز افراد مختلف طراحی شده‌اند و به همین جهت هر فردی متناسب با چیزی که لازم دارد می‌تواند سراغ آن برود. مانیتور ال جی قابلیت استفاده در اداره، خانه، گیمینگ و مالتی مدیا را داشته و جزو پرفروش‌ترین مانیتورهای حال حاضر بازار است.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین مانیتورهای ال جی در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

مانیتور ال جی MP400

این سری از مانیتور ال جی در مدل‌های مختلفی عرضه شده که در زمان تهیه این گزارش در رده قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان قرار دارند. این مانیتورها بسته به مدلشان سایز مانیتورهای 21.5، 23.8 یا 27 اینچی دارند و کاربرد آن‌ها عموما به شکل عمومی و مالتی مدیا است. این محصولات با قابلیت فیلتر نور آبی و نصب روی دیوار عموما دارای یک درگاه HDMI هستند و 16.7 میلیون رنگ را نمایش می‌دهند.

مانیتور-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مانیتور ال جی 29WQ600

این مانیتور با قیمت 10 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد و سایز صفحه نمایش آن 29 اینچ است. این محصول علاوه بر کاربرد عمومی و مالتی مدیا برای گیمینگ نیز مناسب بوده و 4.5 کیلوگرم (همراه با پایه) وزن دارد. این مانیتور با بلندگو و خروجی هدفون امکان چرخش داشته و دارای دو درگاه HDMI است. این محصول از فناوری همگام سازی نرخ تصویر نیز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور-کاماپرس

مانیتور ال جی 20MK400H-B

این مدل مانیتور ال جی با سایز صفحه نمایش 19.5 اینچ با قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد و کاربردی اداری و عمومی دارد، البته از این مانیتور برای گیمینگ نیز می‌توان استفاده کرد. این محصول با نور پس‌زمینه LED دارای یک درگاه HDMI بوده و صفحه نمایشگر آن مات است. این محصول می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد و 2.2 کیلوگرم وزن دارد.

مانیتور-کاماپرس

مانیتور ال جی 27UP650

این مانیتور که برای خانواده کاربرد مناسبی دارد با قیمت 17 میلیون تومان به فروش می‌رسد و سایز صفحه نمایش آن 27 اینچ است. این محصول با صفحه نمایش تخت و کاربرد عمومی و گیمینگ می‌تواند 107 میلیون رنگ را نمایش دهد و قابلیت تنظیم ارتفاع آن وجود دارد. این محصول قابلیت چرخش و اتصال هدفون داشته و وزن آن به طور کلی همراه با پایه 5.62 کیلوگرم است.

مانیتور-کاماپرس

مانیتور ال جی 22MK430H

قیمت این محصول 4 میلیون و 499 هزار تومان است و صفحه نمایشی 21.5 اینچی دارد. این مانیتور که برای استفاده اداری و کاربرد عمومی مناسب است صفحه نمایشی تخت داشته و امکان چرخش عمودی را به کاربر می‌دهد. این محصول با 3 درگاه USB و 1 درگاه HDMI نمایشگری مات دارد و وزن آن همراه با پایه به 2.8 کیلوگرم می‌رسد.

مانیتور-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیتکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز