پرفروش ترین هندزفری گیمینگ برای گیمرهای حرفه ای + قیمت

ایرباد-کاماپرس
لست سکند

هندزفری گیمینگ صدای فراگیری تولید می‌کند که تفاوت اصلی آن با هندزفری‌های معمولی به حساب می‌آید. این ویژگی برای گیمرهای حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد زیرا به تشخیص دقیق‌تر جهت صدا کمک می‌کند. در هندزفری‌های گیمینگ کیفیت صدا بالاست و معمولا تعداد اسپیکرهای بیشتری روی گوشی‌های آن‌ها وجود دارد. این دستگاه‌ها باعث حذف صدای مزاحم می‌شوند و تا حد زیادی به افزایش تمرکز در زمان بازی کمک می‌کنند.

از ویژگی‌های دیگری که در این مدل از هندزفری‌ها قابل توجه است کیفیت میکروفون آن‌ها است. افرادی که می‌خواهند در رقابت‌های جدی‌تر ارتباط بهتری با هم‌تیمی‌ها یا حتی رقبا داشته باشند بهتر است که از این مدل‌ها استفاده کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هندزفری‌های گیمینگ بازار برای گیمرهای حرفه‌ای را با جستجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

ایرباد مدل Galaxy buds 2 سامسونگ

این هندزفری گیمینگ در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 895 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و با سیستم‌های اندروید 7 به بالا با 1.5 گیگابایت رم سازگاری دارد. این محصول از نسخه بلوتوث 5.2 استفاده می‌کند و دارای میکروفون‌های شش‌گانه است که می‌تواند صداهای پس‌زمینه را تا 98 درصد حذف کند. در صورت استفاده از نویزگیر و متناسب با شکل استفاده 5 تا 13 ساعت می‌توانید از این ایرپاد استفاده کنید.

ایرباد سامسونگ-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pr

قیمت این مدل 1 میلیون و 499 هزار تومان است و با تمامی دستگاه‌هایی که بلوتوث دارند سازگار است. این مدل می‌تواند برای کسانی که مدام سیستم گیم خود را تغییر می‌دهند مناسب باشد. این محصول قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه را دارد و از مزیت‌های دیگر آن می‌توان به قابلیت نگه‌داری شارژ تا 9 ساعت (در حالت روشن بودن نویزگیر) اشاره کرد.

ایرباد-کاماپرس

هندزفری بدون سیم مدل ROG Cetra True Wireless ایسوس

این مدل هندزفری گیمینگ که با قیمت 6 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک دارد. این هندزفری ایسوس دارای نسخه 5.0 بلوتوث است و با ios, ipad, pc, MacOS, Nintendo Switch, Android, Bluetooth سازگار است. محدوده پاسخگویی این محصول 100 هرتز تا 10 کیلو هرتز است  و وزن بسیار کمی دارد.

ایرباد-کاماپرس

ایرباد مدل M10 V5.3 Touch version B

قیمت این محصول 350 هزار تومان است و با سیستم‌های اندروید، ویندوز و ios سازگار است. این هندزفری تا 11 متر محدوده عملکرد دارد و می‌تواند 5 تا 8 ساعت باتری را نگه دارد. این محصول دارای کیس با صفحه LED است و می‌تواند میزان شارژ دستگاه را نشان دهد. استفاده از این کیس به عنوان پاوربانک در مواقع ضروری نیز امکان پذیر است. همراه با این محصول محافظ گوشی سیلیکونی در دو سایز کوچک و بزرگ نیز ارائه می‌شود.

ایرباد-کاماپرس

هندزفری گیمینگ بی سیم پرودو مدل PDX412

این محصول با قیمت 999 هزار تومان به فروش می‌رسد و با دستگاه‌های اندروید و IOS سازگار است. استفاده از این هندزفری برای گیمرهایی که زیاد عرق می‌کنند توصیه می‌شود زیرا در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و از این جهت محصولی استاندارد به حساب می‌آید. این هندزفری با محدوده عملکرد 10 متر می‌تواند 4 ساعت باتری را نگه دارد که در صورت حرف زدن با تلفن این میزان به 12 ساعت ماندگاری می‌رسد.

ایرباد-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین هندزفری گیمینگ برای گیمرهای حرفه ای + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز