پرفروش ترین هندزفری بلوتوثی در بازار

لست سکند

بسیاری از افراد از هندزفری‌های سیمی به‌دلیل دست و پا گیر بودن ناراضی هستند. از آنجایی که در هدفون‎‌های بلوتوثی و وایرلس هیچ‌گونه سیم و یا اتصالی استفاده نشده است، این دستگاه به یک وسیله محبوب و کارآمد میان همگان تبدیل شده است. از هدفون‌های بی‌سیم می‌توان جهت مکالمه در زمان‌ رانندگی، تماشای فیلم، پخش موسیقی هنگام ورزش، گیم و غیره استفاده کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین هندزفری بلوتوثی در دیجی کالا را معرفی می‌کند؛

1- هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 117 هزار تومان است. این هدفون بلوتوثی محصول جدید شرکت TWS است که می‌توان آن را طرحی کپی شده از Airpod1 اپل دانست. برای شارژ کامل  محفظه این محصول به یک ساعت زمان نیاز است. هنگامی که شارژ ایرپاد شما تمام شد، می‌توانید با قراردادن گوشی‌ها در کیس نگهدارنده، بدون نیاز به منبع برق آنها را دوباره شارژ کنید. با استفاده از شارژ کامل هدفون می‌توانید حدود دو الی سه ساعت با استفاده از آن به مکالمه بپردازید و یا موسیقی گوش دهید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- هندزفری بلوتوثی مدل M10

قیمت این محصول 160 هزار تومان است. ظرفیت باتری این محصول 600 میلی آمپر ساعت بوده و برای شارژ کامل هدفون به یک الی 2 ساعت زمان نیاز است. عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی 4 ساعت و در حالت مکالمه 3 ساعت است. در صورت پایان یافتن شارژ هدفون‌ها می‌توانید بدون اتصال به برق از طریق کیس نگهدارنده، گوشی‌ها را دوباره شارژ کنید. ام 10 در برابر رطوبت و تعریق مقاومت بالایی دارد. بنابراین، می‌توانید با خیالی آسوده از آنها هنگام فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید. همچنین، این هندزفری صداهای اضافه اطراف را کاهش می‌دهد و مکالمه شما را باکیفیت‌تر می‌سازد.

3-هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل  T13 TWS

قیمت این هدفون بلوتوثی 620 هزار تومان است. هدفون بلوتوثی کیو سی وای با داشتن فناوری بلوتوث ورژن 5.1 قادر است به اکثر دستگاه‌های هوشمند همچون موبایل، تبلت، لپ‌تاپ متصل شود. همچنین، این هدفون مجهز به درایو 7.2 میلی‌متری است که سبب می‌شود صدایی شفاف و واضح به گوش برسد و صداهای اطراف را به حداقل می‌رساند. تکنولوژی ENC موجود بر روی این دستگاه، همزمان با تقویت صدای مکالمه، نویز محیط اطراف را از بین می‌برد و کیفیت مکالمه شما را بهبود می‌بخشد.

این ایرپاد مجهز به فناوری شارژ سریع است و با گذاشتن 5 دقیقه‌ای آنها در کیس، برای یک ساعت پخش موسیقی انرژی ذخیره می‌کند. این هدفون دارای پوشش ضد آب است و در برابر تعریق یا قطرات آب مقاومت بالایی دارد. بنابراین، می‌تواند برای کسانی که علاقه‌مند به گوش دادن موسیقی در هنگام ورزش هستند، بسیار مناسب باشد.

4- هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

قیمت این محصول 700 هزار تومان است. این مدل از سری هدفون‌های کیو سی وای با داشتن تکنولوژی‌هایی همچون SBC، AAC  و HIFI صدا را با کیفیت بالا به گوش شما می‌رساند و اینگونه به کمک می‌کند تا موسیقی خود را با کیفیت بالاتر و بهتر گوش دهید. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به فناوری Sleep Mode اشاره کرد که بدین ترتیب پنل‌های لمسی عمل نمی‌کنند و اگر به صورت اتفاقی هم به پنل‌ها بزنید، اتفاقی نمی‌افتد.

این دستگاه دارای ظرفیت باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی است که برای شارژ هر کدام از هدفون‌ها به 1.5 ساعت و برای کیس آن به 2 ساعت شارژ نیاز است. با شارژ کامل این هدفون می‌توانید به مدت 30 ساعت به تماشا فیلم، مکالمه و گوش دادن به موسیقی بپردازید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز